Gilla-knappen?

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Borde finnas en knapp som man själv klickar i när man inte läst allas inlägg utan bara läst det första från ts.
Så vet folk direkt varför muppen har skrivit något som redan nämnts tusen ggr om i tråden
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Borde finnas en knapp som man själv klickar i när man inte läst allas inlägg utan bara läst det första från ts.
Så vet folk direkt varför muppen har skrivit något som redan nämnts tusen ggr om i tråden

Nu har jag inte läst hela tråden, men för länge sedan så fanns det en ogillaknapp som man kunde trycka på.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag vill att ni gillar varandra, men inte är själva, och det ska synas när någon gillar er. Så :)
 

yada

Medlem
Gick med
8 Aug 2012
Ort
Halmstad
Hoj
MT-09 Tracer
Ok, här kommer facit.
1. Man kan inte gilla sina egna inlägg, basta.
2. Ogilla-knappen kommer inte tillbaka, basta.

Över o ut :hej

Och alla vi som kör Tapatalk har ingen som helst aning om vad det är för knappar ni jiddrar om. :) Hade varit kul med lite knappar....
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ok, här kommer facit.
1. Man kan inte gilla sina egna inlägg, basta.
2. Ogilla-knappen kommer inte tillbaka, basta.

Över o ut :hej

MAn kanske skulle knacka ihop nåt sånt där ghey browserplugin för att injekta en ogillaknapp som bara de med pluginet kan se. :hihi
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Och alla vi som kör Tapatalk har ingen som helst aning om vad det är för knappar ni jiddrar om. :) Hade varit kul med lite knappar....

Här har du en att klickbar att just klicka på... :fyllisar

facebook-dislike-button.jpg

Edit: Inte fan klickade den dit jag länkade men klicka gick det. Det sa bara klick.
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
i love SH.png

Jag tycker den här tråden börjar bli alldeles för seriös och djupsinnig för mig så snälla Gud, om du finns, ge mig plus 9 grader imorrn så jag kan köra och slippa dessa utvecklingsstörda individer :Bugar
 

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
Nu ska vi hålla oss till dom två första kapparna.
Varför tog ogillaknappen bort?

Om man vill va mindre seriös så skulle man kunna tvinna ihop sporthoj med Robinson så den som får flest ogilla på en vecka blir avstängd nästa vecka och den som får flest gilla blir immun.
Då skulle sporthoj bli lite sportigare och kompensera för alla moppedister och hd åkare som hänger här.
 

oso_08streets

STOCKHOLM STREETS
Gick med
13 Nov 2011
Ort
sthlm streets
Hoj
Zx6r
Jag skulle hellre se en poke-funktion än ogilla-knapp.
Det hade varit jävligt skönt att slippa copy-paste'a den legendariska meningen "vill du ligga" i varje "ny-på-forumet"-tråd en kvinna skapar här. Eller? :7peta
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jag skulle hellre se en poke-funktion än ogilla-knapp.
Det hade varit jävligt skönt att slippa copy-paste'a den legendariska meningen "vill du ligga" i varje "ny-på-forumet"-tråd en kvinna skapar här. Eller? :7peta

När loggade du in senast?? 2011/dec? Money och pink ladies har saboterat allt. Det förekommer knappt längre. Det kanske är någon som vågar skämta om det i inlägg 25...

Edit: :7peta
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
hybris har väl inte riktigt med saken att göra?
Inte? När man vill gilla sina egna inlägg? Nä, vad är det då, när man känner sig stolt över sin egna förträfflighet, och vill gärna att det ska synas för alla som läser det, med ett "gilla" från en själv?

Jag kallar det för hybris. Du kan gilla dina egna inlägg som du vill.
 
Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Jag tycker att fenomenet med att ogilla-knappen försvann rimmar ganska väl med samhällsklimatet vi har idag.

Anledningen att den försvann är garanterat att någon/några skrev saker som många retade sig på, och istället för att stå upp för åsikterna och argumentera för dom så blir personerna bestörta över att det inte hålls med.

Vi har fostrad en hel generation av ryggdunkande nickedockor som inte vågar stöta sig med någon, och därtill blir kränkta så fort någon säjer emot.

Blir intressant att se vad framtiden bär i sitt sköte.....

Alltså, det inlägget måste man ju bara gilla. Tur att det kom före detta:

Vi kan bestämma att "Gilla" egentligen betyder "Ogilla" ?

Då blir det klurigt för Swedieboy :hihi

Ogilla leken börjar nuuuuu!

...som liksom komplicerar det hela. Det måste man ju bara gilla/ogilla.

:crash

Edit;

Kan vi inte ha en ryggdunkarknapp? Alla som brukar gilla varandras inlägg följer helt automagiskt med när någon av dessa gillar något. Förutsättningar för PK-ism på en ny nivå man knappt tror är sann, ens i Svea.
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top