Mekgarage i Norrköping

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Ort
Norrköping
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
Hej!
Vet ej om jag postade rätt nu , är rätt så ny på detta.

Letar efter ett garage med mekmöjligheter för min KTM. Har i dagsläget ett allmänt varmgarage men står bara i ett litet hörn bland massa andra bilar.

Kan tänka mig att dela med någon/några förutsatt att det är tillgängligt dygnet runt och man får egen nyckel. Vill gärna ha något mindre garage där man kan meka lite om det behövs.

Tack på förhand!
 

eXoticSimpa

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2012
Ort
Linköping
Hoj
KTM 660 SMC -04
Hej!
Vet ej om jag postade rätt nu , är rätt så ny på detta.

Letar efter ett garage med mekmöjligheter för min KTM. Har i dagsläget ett allmänt varmgarage men står bara i ett litet hörn bland massa andra bilar.

Kan tänka mig att dela med någon/några förutsatt att det är tillgängligt dygnet runt och man får egen nyckel. Vill gärna ha något mindre garage där man kan meka lite om det behövs.

Tack på förhand!

Har du postat i Linköping/Norrköping-forumet med? Det är inte så otroligt aktivt, men någon kanske får syn på ditt inlägg.
Jag är i samma sits som du, har hojen i ett varmgarage som delas med resten av hyreshusets boende. Men jag får meka där nere så länge jag inte skitar ned och skvätter olja över halva garagegolvet. Däremot så har jag en rätt stor yta att röra mig på, det finns bara tre hojar i garaget och ytan där det inte finns några bilplatser är rätt stor.

Hoppas du hittar något, har du snackat med snubben du blev tipsad om i motardforumet?
Edit: Såg nu att du hade svarat på den.
 
Last edited:

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Ort
Norrköping
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
Nej, men nu vart ju tråden flyttad så får hoppas på det bästa. Jag har ju en "mc-plats", med andra ord ingen större yta att röra mig på. Hade tänkt mig något större delat med andra så man kan hålla på lite med hojen ibland. Har ett större garage på gång, men då måste jag istället hitta andra som är intresserade av att dela med mig.
 

zopilote

I minoritet
Gick med
19 Jan 2004
Ort
Norrköping
Hoj
BMW G310GS 2021
Jag har just sagt upp min plats i vintergaraget. Det är ett större garage med 7 mekplatser mitt i centrala Nkpng, finns arbetsbänk, en del verktyg, bra belysning och rent & fräscht. Varje plats är tillräckligt stor för att förvara 2 hojar eller meka med en. Jag betalade 400:-/månad. Egen nyckel och tillgång dygnet runt.
PM:a gärna för kontaktuppgifter till ägaren om du är intresserad.
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
PM med var det större garaget är, och ungefär vad det skulle landa på? Bor utanför och skulle helst ha något nära, men börjar misströsta lite så jag blir i alla fall nyfiken...
 
Nyheter
Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Trailer: The Bikeriders

I höst har filmen ”The Bike...

Indian Riders Fest 2024

Återupplev glansdagarna und...

Top