Olof Palme

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Sydafrikaspåret var ju poppis ett tag. Föga förvånande att just Stieg hakade på det. Han ägnade väl massor av tid att hitta saker som stödde hans teori och struntade helt i allt som talade mot den. Ja, den där palmegruppen har lite att läsa i alla fall. :hihi
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Eva Gabrielsson har vädring på hittelön :lol

Hitta Palme!?

Var inte hittelönen typ 10M när det begav sig? Man får hopas att den indexerats upp med inflationen, för i nuläget får man knappt villa i hooden för de där pengarna....
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Jag tror han sitter på samma ultralyxkomplex i söderhavet som Elvis och Bin laden och andra a-listekändisar som behöver ett break från rampljuset.
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Hitta Palme!?

Var inte hittelönen typ 10M när det begav sig? Man får hopas att den indexerats upp med inflationen, för i nuläget får man knappt villa i hooden för de där pengarna....

50 Miljoner enligt wikipedia! :banana

Faktum är att jag på riktigt vet två personer som talade i telefon samma kväll där den ene sa "man borde skjuta karln" och den andra höll med. Läge att tipsa palme-gruppen? Eller stämmer kanske med ungefär halva befolkningen...
 

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Ort
Eslöv
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
Hahahaha, ni tror Palme har funnits på riktigt. :rofl

Tror ni på "den vandrade vålnaden" och Läderlappen också? :rofl

Herregud, var är skolan på väg....
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Ja alltså det är ganska vanligt att journalister och författare arbetar åt olika flumunderättlsetjämnster,tankesmedjor och är allmänt insmetade i Säpo.
Säpo låter dom grubbla som dårar,sen avlyssnar dom "dom" och så vidare - en salig röra:dummer.
Toppa det med att mycket av detta folk är överintelligenta,har olika syndrom,vild fantasi,hög/låg analysförmåga och alla möjliga kombinationer...allmänt känt(alkoholmissbruk,flugsvampar,lsd är ju vanliga droger bland dessa)..kan ge spännande resultat.
Det är möjligt att dom prickar rätt ibland och är intressanta för Säpo.

Det kan gå ganska vilt till...när det spanas,buggas och analyseras

Alla spionerar på alla och ingen fattar nått - ja Säpo försöker ju men men:rofl.

Jag var med om en fet underättlsecrash i början på 2000 talet.

Jag var galen,hata brudar,Cia agent mestadels men även,Kgb agent plantering,psykisk sjuk,låg intelligent,gay och så vidare:tummenupp.
Haha och när jag tog ut 15 lax kontant , låtsades "smita iväg"- ni vet cash,no mobil och nervöst uppträdande:hihi.
Haha till Köpenhavn me båt,tåg,buss,boende på hotell och alla cashena i ena kängan.
Säpo slog ju rikssäkerhetsunderättlsealarm att en Cia agent skall hoppa och slog larm till danska PET/Säpo.

Det blev värre hela tiden sen- lite senare på 2000 talet small det igen.
Jag har tjutit i forumet över att mellanstadiebrudar kan löpa amok och limma på mig och säga till föräldrarna att dom hittat en söt kille - (dom garvar ju bara) men iaf.

Mixa Säpo,underättlsetjänst,mig och en sådan knatte..

En gång trodde detta underättlsefolk att Cia tjackat en Cyborg från Darpa - det här är sant:3freak
Jag stod i en camping i en skogsdunge så dök värdens dotter upp blixt:kär

Jag 34....med en ölburk i näven...med ett Caranthia Observer enmans tält...orakad

Hon var tolv och iklädd en kläder lite likt en amerikansk flagga...ni vet säpoinavelshjonen satt i buskarna och skulle förhindra en cia fritagning...dom rapportera in att jag stod med en 141,5 cm lång tjej och snacka skit.
Rikslarm - Han pratar med en kort kvinna iklädd us and a flagga..bla bla och sedan bjöd hon ned han på kaffe me farsan.

Säpo efter:rofl

Dom hjärndöda trodde hon var Darpa cyborg:3freak eftersom det tydligen inte kan inträffa..

Iaf rykten sprids och så vidare:fakta

Några år senare...

I slutet Jamesbondfilmen Skyfall nämns hennes namn när Mr Bond säger det till sin chef....Oh Emma...filmen heter ju för övrigt...Skyfall - det regnar alltid på västkusten också - där det utspelade sig:hihi

I filmen Paul som kom något år senare...så är filmpostern en utomjording som visar fingret..
Filmen handlar om Fbi som jagar en utomjording och en campingvärdsdotter...
I samband med den här filmen fick jag ett pris på mitt huvud av Säpo:yoparty

Det var nämligen så att hon höll sig i närheten av mig väldigt mycket:sissy.
Hon kände sig tvungen att störa alla mina raggningsförsök,ge mig så dåligt rykte som möjligt :) genom att fnissa omkring(man kan ju inte be en lycklig liten fan sticka o brinna)
Vid ett tillfälle så var hon borta och jag satt och undra , va gött puts väck :va - men så fanns det ett spegelglasfönster bredvid mig - det var jävligt misstänkt proffsigt spaningsläge och knatten är borta:gnissla- eftersom jag söp med ett knippe raggare så var man man packad och jag hissa fingret:FU spontant in rutan.

Ja....hon satt där med mamma.(jag såg ju inget utan gissade)...och hon flög upp ur stolen - titta mamma:rofl
Dagen var ju wreckad fett...och morsan:3freak...haha skämmigt värre

Den här historian hamnade faktiskt lite överallt inte bara i filmen Paul - hon finns väl i den del tecknade filmer också...tänk vilda små disneyprinsessor i skogar,vinteräventyr,älvdalar(västkusten igen):rofl

Säpo är ett dårhus...varje dag:hihi
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
"141,5 cm lång tjej" ?!? Mätte du upp henne och skrev det på en banderoll? I övrigt tycker jag det verkar som att även du Brutus har provsmakat lite för många såna där flugsvampar du omnämner.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Ne hon kan ha varit 142 eller 138...haha - jag blev tvungen att snacka me hennes morsa och be henne ta in henne på förvarning med kätting och fotboja några år:tummenupp.

Vet inte hur det gick med det alls sen - bor inte på västkusten, detta var 2008.
Inte det minsta lagd åt det hållet men knattetjejerna kan få för sig att jag är
nått att ragga på och gör det trots gigantiskt ålderskillnad:såjaponken.

Störigt värre ibland men detta var en kul historia:tummenupp

Och en varning till er med döttrar - dom kan leva dubbelliv.
Jag kan läsa på läppar och värre grejer - allt jag säger är sant.

Tro mig:rolleyes:
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
"141,5 cm lång tjej" ?!? Mätte du upp henne och skrev det på en banderoll? I övrigt tycker jag det verkar som att även du Brutus har provsmakat lite för många såna där flugsvampar du omnämner.

Den här cheyen 12 åriga cheyen, född 96 ( då var det 2008) finns i lite böcker också http://www.barnensbokklubb.se/allt-jag-sager-ar-sant - men hon vet inte om det och kommer aldrig veta:hihi


Notera namnet Alicia och innehållet i namnet ali(CIA)

Haha underbart:rofl
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Ja alltså det är ganska vanligt att journalister och författare arbetar åt olika flumunderättlsetjämnster,tankesmedjor och är allmänt insmetade i Säpo.
Säpo låter dom grubbla som dårar,sen avlyssnar dom "dom" och så vidare - en salig röra:dummer.
Toppa det med att mycket av detta folk är överintelligenta,har olika syndrom,vild fantasi,hög/låg analysförmåga och alla möjliga kombinationer...allmänt känt(alkoholmissbruk,flugsvampar,lsd är ju vanliga droger bland dessa)..kan ge spännande resultat.
Det är möjligt att dom prickar rätt ibland och är intressanta för Säpo.

Det kan gå ganska vilt till...när det spanas,buggas och analyseras

Alla spionerar på alla och ingen fattar nått - ja Säpo försöker ju men men:rofl.

Jag var med om en fet underättlsecrash i början på 2000 talet.

Jag var galen,hata brudar,Cia agent mestadels men även,Kgb agent plantering,psykisk sjuk,låg intelligent,gay och så vidare:tummenupp.
Haha och när jag tog ut 15 lax kontant , låtsades "smita iväg"- ni vet cash,no mobil och nervöst uppträdande:hihi.
Haha till Köpenhavn me båt,tåg,buss,boende på hotell och alla cashena i ena kängan.
Säpo slog ju rikssäkerhetsunderättlsealarm att en Cia agent skall hoppa och slog larm till danska PET/Säpo.

Det blev värre hela tiden sen- lite senare på 2000 talet small det igen.
Jag har tjutit i forumet över att mellanstadiebrudar kan löpa amok och limma på mig och säga till föräldrarna att dom hittat en söt kille - (dom garvar ju bara) men iaf.

Mixa Säpo,underättlsetjänst,mig och en sådan knatte..

En gång trodde detta underättlsefolk att Cia tjackat en Cyborg från Darpa - det här är sant:3freak
Jag stod i en camping i en skogsdunge så dök värdens dotter upp blixt:kär

Jag 34....med en ölburk i näven...med ett Caranthia Observer enmans tält...orakad

Hon var tolv och iklädd en kläder lite likt en amerikansk flagga...ni vet säpoinavelshjonen satt i buskarna och skulle förhindra en cia fritagning...dom rapportera in att jag stod med en 141,5 cm lång tjej och snacka skit.
Rikslarm - Han pratar med en kort kvinna iklädd us and a flagga..bla bla och sedan bjöd hon ned han på kaffe me farsan.

Säpo efter:rofl

Dom hjärndöda trodde hon var Darpa cyborg:3freak eftersom det tydligen inte kan inträffa..

Iaf rykten sprids och så vidare:fakta

Några år senare...

I slutet Jamesbondfilmen Skyfall nämns hennes namn när Mr Bond säger det till sin chef....Oh Emma...filmen heter ju för övrigt...Skyfall - det regnar alltid på västkusten också - där det utspelade sig:hihi

I filmen Paul som kom något år senare...så är filmpostern en utomjording som visar fingret..
Filmen handlar om Fbi som jagar en utomjording och en campingvärdsdotter...
I samband med den här filmen fick jag ett pris på mitt huvud av Säpo:yoparty

Det var nämligen så att hon höll sig i närheten av mig väldigt mycket:sissy.
Hon kände sig tvungen att störa alla mina raggningsförsök,ge mig så dåligt rykte som möjligt :) genom att fnissa omkring(man kan ju inte be en lycklig liten fan sticka o brinna)
Vid ett tillfälle så var hon borta och jag satt och undra , va gött puts väck :va - men så fanns det ett spegelglasfönster bredvid mig - det var jävligt misstänkt proffsigt spaningsläge och knatten är borta:gnissla- eftersom jag söp med ett knippe raggare så var man man packad och jag hissa fingret:FU spontant in rutan.

Ja....hon satt där med mamma.(jag såg ju inget utan gissade)...och hon flög upp ur stolen - titta mamma:rofl
Dagen var ju wreckad fett...och morsan:3freak...haha skämmigt värre

Den här historian hamnade faktiskt lite överallt inte bara i filmen Paul - hon finns väl i den del tecknade filmer också...tänk vilda små disneyprinsessor i skogar,vinteräventyr,älvdalar(västkusten igen):rofl

Säpo är ett dårhus...varje dag:hihi

Vet du, jag börjar faktiskt tro dig mästermytarn. Verkligheten har ofta visat sig överträffa dikten, och vi lever i en i sanning sinnessjuk värld. Lust att hooka upp över en pilsner i sommar och berätta mer? Tror jag fattar mer irl än i text. För övrigt håller Säpo på att kolla upp mig inför ett kärnkraftsjobb, tror du dom nojar loss över att jag skitit i en rättsbagatell i danmark för några år sen? Du som har first hand experience o allt.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Vet du, jag börjar faktiskt tro dig mästermytarn. Verkligheten har ofta visat sig överträffa dikten, och vi lever i en i sanning sinnessjuk värld. Lust att hooka upp över en pilsner i sommar och berätta mer? Tror jag fattar mer irl än i text. För övrigt håller Säpo på att kolla upp mig inför ett kärnkraftsjobb, tror du dom nojar.......

Ne det tro jag inte....:krama - jag vet inte - Säpo letar nog efter annat
och sen är det upp till arbetsgivaren och bedöma om det inte är högsta säkerhetsklass.
Dit kommer bara dom som är övervakade från födseln med minst 50 bilder per sekund
tills ansökan...


Jag har ingen aning faktiskt jag har vanligt jobb och lever ett normalt liv efter den här historian.
Ser aldrig något,hör aldrig något eller sånt:tummenupp
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Ne det tro jag inte....:krama - jag vet inte - Säpo letar nog efter annat
och sen är det upp till arbetsgivaren och bedöma om det inte är högsta säkerhetsklass.
Dit kommer bara dom som är övervakade från födseln med minst 50 bilder per sekund
tills ansökan...


Jag har ingen aning faktiskt jag har vanligt jobb och lever ett normalt liv efter den här historian.
Ser aldrig något,hör aldrig något eller sånt:tummenupp

Nä fan jag är bara en vanlig svetsmontör. Ett ordinärt mongo alltså.
Men allt det här som hände dig i början av 2000talet, har det nån anknytning till buggningsskandalen på 80talet eller är det en helt vanlig schizofren psykos med kraftiga skov? :D kram påre!
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Jag var med om en fet underättlsecrash i början på 2000 talet.

Intressant. Får mig helt osökt att tänka på den där gången när Carl Gustaf kungen tog in en miljon ton amfetamin genom Helsingborg. Det är nog få som anar vad han och Englands prins har för sig där under havsbottnen. Skulle inte förvåna mig om det är där Palme gömmer sig.

http://youtu.be/pSXsiZTFAv8
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top