Samåkning i Halmstad

BMP

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2014
Ort
Klippan
Hoj
Black ninja
Är det bestämt kl. 13 på söndag?
Om det är nån som är sugen på att köra nån gång på eftermiddag imorgon så hör gärna av er....om det inte regnar kommer jag definitivt att köra...
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Är det bestämt kl. 13 på söndag?
Om det är nån som är sugen på att köra nån gång på eftermiddag imorgon så hör gärna av er....om det inte regnar kommer jag definitivt att köra...

Jag tycker vi kan försöka spika 13.00 om inte allt för många tycker annat? Jag kommer köra till jobbet med hojen imorgon, brukar alltid ta en liten omväg hem vid 16.00! :)
 

BMP

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2014
Ort
Klippan
Hoj
Black ninja
Jag tycker vi kan försöka spika 13.00 om inte allt för många tycker annat? Jag kommer köra till jobbet med hojen imorgon, brukar alltid ta en liten omväg hem vid 16.00! :)
För mig blir det bra kl. 13.
Vad säger du imorgon kl. 16? Var kan vi mötas?
 

MaxKaka

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2013
Ort
Halmstad
Hoj
05 Ducati Monster 620
Är gärna också med imorgon! Är leeeedig och det ska ju bli helt ok väder :)
 

BMP

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2014
Ort
Klippan
Hoj
Black ninja
Är gärna också med imorgon! Är leeeedig och det ska ju bli helt ok väder :)
Har messat men inte fått något svar från green_dragon om imorgon, men oavsett så länge det inte regnar så kör jag imorgon. Vi kan bestämma nån plats och tid på telefon. Vi hörs.
 

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Jag ska vara i gullbranna 1430 senast så jag är på en liten runda iallafall. Om alla försöker komma i tid blir det ju lite mer körning! (jag brukade ofta vara sen, men ska bättra mig ;) )
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Vi försöker alla vara på plats i god tid på söndag så kan vi köra iväg kl.13!
 

BMP

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2014
Ort
Klippan
Hoj
Black ninja
Jag är nog där redan vid 20 i 13 så man hinner hälsa på varandra och snacka lite. Det är ju förstå gången jag kör med er.
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Ja tackar allihopa för en fantastiskt skön dag! :yoparty Bortsett från stackars Carolas olycka! :( Hoppas du klarade sig bra efter omständigheterna, och att du snart är på hjulen igen!
 

yada

Medlem
Gick med
8 Aug 2012
Ort
Halmstad
Hoj
MT-09 Tracer
Jaja, då vet man att man inte hänger på sporthojar.. Fast det beror väl knappast på min hoj :) Fort gick det på nedvägen. Var det nån som hann känna vår i luften? ;-)

Trots att jag inte känner någon personligen så skulle jag uppskatta en rad om hur det gick, det såg ju inte alltför illa ut? Jäkla start på säsongen :-(
 

BMP

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2014
Ort
Klippan
Hoj
Black ninja
Det var riktigt kul att köra med er. Hoppas det blir fler sådana turer, fast utan några otrevliga händelser som dagens. Hoppas hon klarade sig bra och är snart tillbaka.
 

Skumgummits

Medlem
Gick med
1 May 2013
Ort
Hbg
Hoj
CB1000R -12
Kanske onödigt konstaterande men tvivlar på att farbrorn i bilen vare sig får eller är så sugen på köra bil nåt mer.
Hoppas det inte resulterade i nåt allvarligt på tjejen.
 

Axel W

Våga va posör
Gick med
31 Aug 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Mv Agusta F4 1000RR 2012 Ducati 848 2009
Vill bara hälsa från Lona då hon inte är medlem här på forumet att hon mår relativt bra, lite problem med ena knät och ena axeln bara. När allt med bolag och sånt är löst så kommer hon ut och åker igen.:banana

Vad det gäller farbrorn som körde på henne så finns det säkert delade meningar om han borde få köra bil något mer, vi här hemma vad vi tycker om den saken i alla fall.
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Vill bara hälsa från Lona då hon inte är medlem här på forumet att hon mår relativt bra, lite problem med ena knät och ena axeln bara. När allt med bolag och sånt är löst så kommer hon ut och åker igen.:banana

Vad det gäller farbrorn som körde på henne så finns det säkert delade meningar om han borde få köra bil något mer, vi här hemma vad vi tycker om den saken i alla fall.

Oj heter hon Lona? Hörde jag så fel, tyckte hon sa Carola. Isåfall ber jag om ursäkt att jag skrev fel!

Hoppas Bolaget tar tag i det och löser saken snabbt!
 

MaxKaka

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2013
Ort
Halmstad
Hoj
05 Ducati Monster 620
Ah synd att man jobbade idag... Sjukt fint! Någon som har lust att förklara vad som hände idag? Olycka? :(

Hoppas alla hade det gött idag iaf!
 

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Tack för rundan! Hoppas det finns lite mer tid för mig att köra nästa gång. Förmodar att ni fick en fortsatt fin runda..

Vi ses!
 

MaxKaka

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2013
Ort
Halmstad
Hoj
05 Ducati Monster 620
Hade tänkt att köra lite i helgen. Ska ju bli bra väder :) någon som är sugen?
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Hade tänkt att köra lite i helgen. Ska ju bli bra väder :) någon som är sugen?

Det är inte alls omöjligt men isåfall blir det med passagerare för min del. Misstänker att tjejen (som ska ta sitt kort i sommar) inte vill sitta hemma själv :p
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top