Samåkning i Halmstad

MaxKaka

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2013
Ort
Halmstad
Hoj
05 Ducati Monster 620
Önskar verkligen att jag var ledig söndag :( är dock ledig idag och imorgon. Kanske skulle tagit en liten vända. Synd att man inte har varmare handskar xD :död
 

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Jag kan inte köra så länge, ska på födelsedagskalas (mitt :D).. Men jag kan nog köra till 1400, ska kolla upp lite mer hur vi har tänkt..
 

MaxKaka

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2013
Ort
Halmstad
Hoj
05 Ducati Monster 620
Alltså. Jag har aldrig kört med någon förutom när jag tog kortet för några år sen. xD hade vart kul att gört.:tungan
 

yada

Medlem
Gick med
8 Aug 2012
Ort
Halmstad
Hoj
MT-09 Tracer
Här är en till som alltid brukar köra ensam.. Söndagen ser ut att bli fin, jag hakar gärna på en runda om en Bumse får vara med bland motard och sporthojar? :rolleyes:

Är det parkeringen vid Slottsparken precis efter trafikljuset vid Slottsbron som gäller?
 

BMP

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2014
Ort
Klippan
Hoj
Black ninja
Det verkar som vi börja samla ett gäng på söndag. :rock
Hoppas bara att vädret blir bra. När jag är ute och kör ser jag många som precis som jag är ute och kör själva, inte ofta jag ser mer än två hojar tillsammans. Det ska bli kul att vara några stycken och sätta lite liv och buller över halmstad.
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Här är en till som alltid brukar köra ensam.. Söndagen ser ut att bli fin, jag hakar gärna på en runda om en Bumse får vara med bland motard och sporthojar? :rolleyes:

Är det parkeringen vid Slottsparken precis efter trafikljuset vid Slottsbron som gäller?

Du är absolut välkommen! Helt riktig parkeringen vid slottsparken!
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
klart.se lovar 10grader och sol. Hinner nog inte komma till samåkningen men tar nog en liten tur på egen hand iaf.
 

Huntelaar

Medlem
Gick med
9 May 2011
Ort
Tannåker
Hoj
Suzuki TL1000S-97
Jag är gärna med när jag fått tag i en ny hoj :) Men är också novis va gäller att köra ihop med andra.
 

Skumgummits

Medlem
Gick med
1 May 2013
Ort
Hbg
Hoj
CB1000R -12
Hej!
Bor i Helsingborg men jobbar i Halmstad. (Försvarsmakten...) har nu i dagarna köpt en ny hoj som jag tänkte hämta på söndag :) hade varit gött att lära känna vägarna runt Halmstad och lite folk att köra med! Så då är det ju väldigt påpassligt att hojen jag köpt finns i Laholm :) Jag dyker kanske upp också om det är okej. Har kört en del med folket i Helsingborg förra säsongen, men har bara haft lappen ett år.

Om du vill köpa en en hoj som flyttar på sig men är oerhört lättkörd kan du ju köpa min. CB 900 Hornet-02
Finns på blocket. Kostar en 4000 om året för en halvförsäkring... (För mig, 35 år bor mitt i Helsingborg och haft lappen väldigt kort tid)

Vi hörs!
/Jon
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Hej!
Bor i Helsingborg men jobbar i Halmstad. (Försvarsmakten...) har nu i dagarna köpt en ny hoj som jag tänkte hämta på söndag :) hade varit gött att lära känna vägarna runt Halmstad och lite folk att köra med! Så då är det ju väldigt påpassligt att hojen jag köpt finns i Laholm :) Jag dyker kanske upp också om det är okej. Har kört en del med folket i Helsingborg förra säsongen, men har bara haft lappen ett år.

Om du vill köpa en en hoj som flyttar på sig men är oerhört lättkörd kan du ju köpa min. CB 900 Hornet-02
Finns på blocket. Kostar en 4000 om året för en halvförsäkring... (För mig, 35 år bor mitt i Helsingborg och haft lappen väldigt kort tid)

Vi hörs!
/Jon

Kom förbi om du kan, bara kul om vi blir ett gäng! Ang. förs på en CB 900 så är det ganska stor skillnad för dig och mig som är över 30år och Huntleaar som är under 30år. Tippar på att den är ganska så dyr för honom. Och jag hade nog velat ha helförsäkring.
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top