Tiggeriet i Sverige

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
öppna auswitchz... :fakta min första tanke...

Med vänlig hälsning

mindre dramatiskt skulle vara att frånta rumänien dess möjlighet till fri rörlighet inom EU samt strypa all hjälp från EU tills deras regering bevisligen börjar använda och kan bevisa att de 30 miljarderna, ja du hörde rätt, de 30 miljarderna som EU har öronmärkt för rumäniens regering åt dess romska population verkligen används och att dom visar en vilja att dom verkligen gör något för deras romer. Tyvärr är det inga politiker i rumänien som ens vill ta i fråga därav denna invasion samtidigt som dessa politiker ondgör sig över att deras romer skämmer ut rumänien i övriga europa genom att dom invaderar EU-land efter EU-land:3freak
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Helt oskickliga är de inte.

Den här amerikanska killen fick ut duktigt med cash för att ha blivit mentalt handikappad vid en olycka med sin motocross. Men hans mentala förmåga är det då rakt inte något fel på. Men fan vad lättlurad jag är - I början av klippet känner man (jag i alla fall) en hel del sympati. Men sedan när han avslöjas av journalisterna så är det slut på sympatierna, däremot ger jag honom högt betyg som skådespelare.

Ni kan ju fundera lite på allt ni läser i snyftmedia om apatiska barn, fusk med anhörigvård och liknande när ni kollar igenom klippen nedan. Jag säger inte att det är så i ALLA fall, men det är fusk och skådespeleri i MÅNGA av dessa fall.

Här kommer lite klipp på dokumenterat fusk och skådespeleri ....................Håll tillgodo

https://www.youtube.com/watch?v=xm3Xwq1Llis

Hört historian om hur Jesus fick en förlamad att resa sig - Han var förmodligen bara en kille som visste var den "förlamade" var kittlig någonstans

https://www.youtube.com/watch?v=FC7sgt9X4aA

Den här 80-åriga likstela kärringen blir en rätt snygg tjej i 20-25 års åldern efter att hon transformerats när hon fått sitta i en minivan i fem minuter - Jesus..........släng dig i väggen

https://www.youtube.com/watch?v=hjevw2zm86s
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Vilka yrken menar du då? Klanledare, demensbedragare, identitetkapare, "guld"säljare, dieselslangare, hästhandlare?

Ja visst är det lustigt att icke svenskar utgör ca 15% av befolkningen medans 75-80% på kåken är just icke svenskar.... lustigt....

Med vänlig hälsning
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
England är idag det enda land som vill just stoppa den fria rörligheten från Rumänien, vilket gett PK-panik i hela EU...
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
England är idag det enda land som vill just stoppa den fria rörligheten från Rumänien, vilket gett PK-panik i hela EU...

Eftersom att det rör sig om medborgare från andra länder i sverige är det otänkbart att en "humanitär stormakt" som sverige skulle stötta ett sådant förslag, alltså kan rumänien fortsätta att skita i sina medborgare. Sverige framstår mer och mer som ett pajasland runt om i världen. När t o m EU har bett sverige att ha lite striktare koll samt att minska invandringen (gissar på att EU menar från diverse arabländer) utan gehör från sverige är det rätt illa. Antar att EU är lite oroade över att sverige ger jihadister, terrorister osv medborgarskap utan att kolla upp personerna samt att dessa individer får fri till tillgång till europa genom ett legitimt medborgarskap här:gnissla

Att utropa sig som humanitär stormakt säger det mesta, en gång i tiden var sverige ett respektabelt land, numera är det ett dårars paradis, ett land där det lönar sig med brott och en statsminister som harklar sig värre än en lama inför resten av europa, inte undra på att vårat anseende sjunker snabbare än skolresultatet:crash
 
Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Konstigt.
Man har i alla tider jagat bort alkisar, psykfall och pundare från stationerna.
Är det slut med det nu?

Beror nog på att det är synd om de som uppehåller sig där nuförtiden...

Alkisar förresten, är nog flera år sedan dom försvann från systemets baksida och parkerna, var tog dom vägen.:va Eller var det bara ett lokalt fenomen?
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Konstigt.
Man har i alla tider jagat bort alkisar, psykfall och pundare från stationerna.
Är det slut med det nu?

I min stad plockade kommunen helt sonika bort sittbrädorna på bänkarna i den uppvärmda busskuren inne i centrum för att bänkarna och kuren allt som oftast befolkades av alkoholister, vet faktiskt inte om dom satt dit brädorna igen? Men nu blev jag lite nyfiken så jag måste in till stan å kolla upp detta, återkommer i ärendet:tummenupp
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Beror nog på att det är synd om de som uppehåller sig där nuförtiden...

Alkisar förresten, är nog flera år sedan dom försvann från systemets baksida och parkerna, var tog dom vägen.:va Eller var det bara ett lokalt fenomen?

Här fick de en liten kur i ett grönområde nära systemet.
Det var en bra lösning.
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
I min stad plockade kommunen helt sonika bort sittbrädorna på bänkarna i den uppvärmda busskuren inne i centrum för att bänkarna och kuren allt som oftast befolkades av alkoholister, vet faktiskt inte om dom satt dit brädorna igen? Men nu blev jag lite nyfiken så jag måste in till stan å kolla upp detta, återkommer i ärendet:tummenupp

På många ställen har man bytt ut långa bänkar mot små stolar istället. Ibland med "armstöd". Går utmärkt att sitta på men går inte använda som säng.

Det är för övrigt väääääldigt selektivt vad man har rätt att störa sig på i samhället idag.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
På många ställen har man bytt ut långa bänkar mot små stolar istället. Ibland med "armstöd". Går utmärkt att sitta på men går inte använda som säng.

Det är för övrigt väääääldigt selektivt vad man har rätt att störa sig på i samhället idag.

Nu används kanske inte kuren som säng men alkisarna invaderade kuren och satt där inne dagarna i ända och söp! Det är en såndär kur med dörr. De som stod och väntade på bussen gick ju inte gärna in även om det var minusgrader ute av förklarliga skäl.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top