SMC - Steg 5/6 - 26-27 april 2014

Manne990

#60
Gick med
4 Feb 2008
Ort
Västerås
Hoj
R1
Steget från 1.17 till 1.13 är ganska långt :) Men du har iaf alla förutsättningar för att fixa det (möjligen hojen som ställer till det :crash).

Kör hårt och fort :yoparty

Man måste ha mål och utmaningar här i livet... :rolleyes:

Hojen räcker nog till. I classic racing kör de runt 1.12 med gamla 80-talare... Behöver nog bättre däck däremot...
 
Last edited:

molzzon

Medlem
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Stockholm
Hoj
s1000rr -11
Sådär, steg 6 nu bokad till 26/4, 27/4, 6/6 & 7/6, ska under 1.15 eller nå 1.14.x (helst innan midsommar).
 

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
Pratade med någon trevlig på MC-mässan om denna bandag :) Funderar nu på att gå med i SMC anmäla mig.

Vill kolla här om någon hade tänkt ha box eller om någon är sugen på att dra ihop ett box-gäng á ca 4 cyklar?

Med vänlig hälsning,
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Pratade med någon trevlig på MC-mässan om denna bandag :) Funderar nu på att gå med i SMC anmäla mig.

Vill kolla här om någon hade tänkt ha box eller om någon är sugen på att dra ihop ett box-gäng á ca 4 cyklar?

Med vänlig hälsning,


Smc är inget för dig. Du är alldelles för snabb och rutinerad. Men vill du köra åttor runt dom andra och träna omkörningar så go for it!!!

Eller låt mig omformulera smc är för alla men deras licensträningar riktar sig mot nybörjare och inte elitförare som du är Jim!!!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag tänkte dra på alla fyra dagarna där i april, börja med lite vanliga kursdagar för steg 3 o 4, sen fixa steg 5 och vara med på steg 6. ;) Planen är att lyckas få till ett race i år. Om ekonomin håller för det iaf... Snabb är jag inte nånstans, men då har jag ju bara mer att glädjas åt under året.
 

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
Smc är inget för dig. Du är alldelles för snabb och rutinerad. Men vill du köra åttor runt dom andra och träna omkörningar så go for it!!!

Eller låt mig omformulera smc är för alla men deras licensträningar riktar sig mot nybörjare och inte elitförare som du är Jim!!!

Hej Mojja.
Pratade med SMC på MC-mässan och de såg inget problem med det. Men att jag förmodligen kommer vara bland de hurtigaste. Det träningstillfället passar dessutom perfekt i mitt träningsschema 2014. De har ju säkert mer än en grupp samt att ingen i den gruppen kör säkert långsammare än 1:15-1:20...

Med vänlig hälsning
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Hej Mojja.
Pratade med SMC på MC-mässan och de såg inget problem med det. Men att jag förmodligen kommer vara bland de hurtigaste. Det träningstillfället passar dessutom perfekt i mitt träningsschema 2014. De har ju säkert mer än en grupp samt att ingen i den gruppen kör säkert långsammare än 1:15-1:20...

Med vänlig hälsning

Tja!

Box med mig och Linda?

Mojja, du med?
 

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
Någon från SMC som vet hur man tar reda på sitt medlemsnummer? Jag har varit medlem tidigare men kan inte mitt medlemsnummer. Vet heller inte hur man får det "skickat till sin epost".
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Nu är jag anmäld till Steg 5 26/4.

Jag vette tusan om jag inte tagit mig vatten över huvudet den här gången. Ni Steg 6:are är ju toksnabba allihopa... :3freak
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top