Video Novemberrulle UpOnOne

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Honda
Grymt bra, proffsigt editerad och soundtrack med känsla. Vad heter låten?
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Synd att det är en supermotard rulle, orkar inte kolla på den då. Finns det något tråkigare än att kolla på supermotarder som kör på bakhjulet? Det är lite som att se en V70 på svenska vägar.
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Synd att det är en supermotard rulle, orkar inte kolla på den då. Finns det något tråkigare än att kolla på supermotarder som kör på bakhjulet? Det är lite som att se en V70 på svenska vägar.

Ja då var det ju en nödvändig kommentar, kul ändå att du lade ner tid på att skriva ett svar :7peta
 

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Ort
Västerås
Hoj
GSXR 1000 K8
Synd att det är en supermotard rulle, orkar inte kolla på den då. Finns det något tråkigare än att kolla på supermotarder som kör på bakhjulet? Det är lite som att se en V70 på svenska vägar.

Ser fram emot ett snyggt editerat klipp av dig för att bryta av mot alla dessa tråkiga V70-klipp.
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Ser fram emot ett snyggt editerat klipp av dig för att bryta av mot alla dessa tråkiga V70-klipp.

Jag gör inga klipp som är värda att titta på, det kan jag erkänna iaf.

Jag är sämst, men jag kollar fortfarande inte på dåligt skit!
 

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
Finns det något tråkigare än att kolla på supermotarder som kör på bakhjulet?

Oja, typ en miljard saker och överst på listan är läsa bittra kommentarer som inte tillför något värde alls.
 

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Ort
Västerås
Hoj
GSXR 1000 K8
Jag gör inga klipp som är värda att titta på, det kan jag erkänna iaf.

Jag är sämst, men jag kollar fortfarande inte på dåligt skit!

För att bli bra måste man träna, det innebär att man kommer lägga upp saker som inte faller alla i smaken. Vidare är just smak något väldigt subjektivt, vissa tycker den är bra, andra tycker den är dålig.

Ok om du hade kollat och kommit med konstruktiv kritik, men att göra som du gör och döma ut något utan att ens ha sett det... Det säger en hel del.
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
Synd att det är en supermotard rulle, orkar inte kolla på den då. Finns det något tråkigare än att kolla på supermotarder som kör på bakhjulet? Det är lite som att se en V70 på svenska vägar.

Kan väl tillägga att filmen är lika spännande som om V70isarna skulle glida i 80-blås på 70-väg :hihi Kreativiteten bland dagens hojfilmare har klart gått förlorad.
 

kogi04

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2011
Ort
Blentarp
Hoj
Yamaha MT-07 -14, Suzuki SV650S -00
Gillar låten. Gillar filmen en stund. Men som nämns, det känns som man sett detta tidigare. Kanske leka med roligare kamerarig? Vinkel? Annan typ av editering?

På tal om kreativ kameralösning. Har en DJI Phantom på gång som jag är sugen på att testa filmna hojklipp med ^^
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Synd att det är en supermotard rulle, orkar inte kolla på den då. Finns det något tråkigare än att kolla på supermotarder som kör på bakhjulet? Det är lite som att se en V70 på svenska vägar.

En miljon gånger roligare än att kolla på sporthojar som kör 300 på motorväg iaf.
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
En miljon gånger roligare än att kolla på sporthojar som kör 300 på motorväg iaf.

nåja smaken är som baken..mycket roligare att slanga i 300 än att titta på..:p

bra filmat för övrigt boys...mer film till folket
 

Ollvid

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2012
Ort
På sadeln
Hoj
Honda Hornet 600 2001
...det känns som man sett detta tidigare. Kanske leka med roligare kamerarig? Vinkel?...

Typ som:
BZ_Za1bIgAA0zd4.jpg
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top