2014 års bandagar med CASHBACK RACING

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej alla,

Det blir ett BMW S1000RR event i år igen på Gelleråsen, vi kommer att köra den 4-5/8 och det blir en massa kul vid sidan om som vanligt.

Ni som har en S1000rr hänger förmodligen redan i S1000rr forumet, om inte så är här en länk dit
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?229720-BMW-S1000RR-tråden
Om ni vill boka dessa två episka dagar så tar ni kontakt med Peterpan som är forumvärd, hans mailadress är f.ö. peterpan@live.se

Nu är det ju inte bara BMW folk där utan minst 15 platser är vikta till andra hojar och redan nu är det fullt i den gruppen... Men det går bra att ställa sig på reservplats, maila mig på Cashbackracing@gmail.com.

Angående bandagarna den 5/6 och den 14/7 så finns det fortfarande platser kvar i alla grupper, men för att vara på den säkra sidan så är det nog bäst att ni anmäler ert intresse snart då bokningarna tickar på.
 
Last edited:

dema2

www.bombrepa.se
Gick med
28 May 2006
Ort
Nynäs (Sthlm)
Hoj
Stentvättad K4 med silvertejp
Vill åka med er den 5:e juni - har mailat för nån vecka sen men inte fått nåt svar - platserna är väl inte slut ??

//dennis
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Vill åka med er den 5:e juni - har mailat för nån vecka sen men inte fått nåt svar - platserna är väl inte slut ??

//dennis

Hej Dennis,

Nu har jag gått igenom mailhögen och du har fått svar som jag hoppas att du är nöjd med:)

Hälsningar

Björn
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
perfekt - börjar rycka i gashanden nu.....:D:yoparty

Ja herregud... Sicken abstinens man har...

Ingen som har någon film från förra årets bandagar som de inte lagt upp?
Personligen struntar jag i hur bra klippt eller hur cool musik filmen har, bara den visar lite kul hojåka - de som redan finns på youtube kan jag allihopa:)
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej alla,

Ytterliggare uppdatering.

5/6, platser finns fortfarande i alla grupper. Tänk på att det är dagen innan nationaldagen så många av er har nog halvdag. En rolig nyhet är att Greven och hans stora truck kommer att var på plats, förstklassig service! Jag återkommer om lite erbjudanden o.dyl.

14/7, platser finns kvar här också i alla grupper. Bactor MC kommer att vara på plats här så även här utlovas förstklassig service.

4-5/8 BMW's dubbeldagar, platser finns för S1000rr piloter. Vi har ca 15 platser till andra hojmärken men där är det fullt (men du kan ställa dig på kö). Vi kan skriva upp dig på väntelista om du vill. Maila på cashbackracing@gmail.com
Bactor MC med sin stora kompetens inom BMW kommer att göra många glada här.

Som vanligt är vi ett glatt och duktig gäng i arrangörsstaben och bland instruktörerna som är där för att din bandag skall bli så givande som möjligt.

Just det, för er som inte vet. Självklart fotas det en massa på er (av mig) och bilderna får ni sedan gratis, så vill ni tapetsera en vägg hemma hos er med dig själv på hojen så kall nog mina bilder räcka till det:

DSC_2722_Snapseed.jpg

1457586_747253341958319_1243554226_n.jpg

DSC_0694.jpg

DSC_2755liten_077.jpg

DSC_3041.jpg

DSC_2748liten_076.jpg

DSC_3552.jpg

DSC_3705.jpg

Hälsningar

Cashbackracing
 
Last edited:

MaQ

Do you like that? Do you!?
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Rottne
Hoj
Aprilia RSV4 RF-16 - #11 SBK
Just det, för er som inte vet. Självklart fotas det en massa på er (av mig) och bilderna får ni sedan gratis, så vill ni tapetsera en vägg hemma hos er med dig själv på hojen så kall nog mina bilder räcka till det:


När kommer min beställda "tapet" :7peta?
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Senaste uppdateringen:
5/6 Snabb grupp fåtal platser kvar, Race och lugn/medel ca 10 platser per grupp
14/7 Platser i alla grupper
4-5/8 Platser kvar för BMW 1000rr piloter, fullt för de platser för oss med andra hojar. Om du kör 1000rr maila till peterpan@live.se och anmäl dig innan platserna är helt slut.

Välkomna på några av årets bästa bandagar!
 
Last edited:

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
BMW S1000RR - BANDAGAR 4-5 augusti med Cashback racing!

Precis som Klotgren skriver så finns det platser kvar för BMW-förare (S1000RR och HP4) den 4-5 augusti. Men de går åt fort nu när vårkänslorna börjar komma fram. :)

Detta är ett makalöst bra event som lovordades förra året med 2 riktigt bra bandagar, grillkväll, föreläsare, duktiga gästförare och en del överraskningar och mervärde till deltagarna.
För er som kör BMW maila mig direkt på peterpan@live.se där ni skriver namn, kontaktuppgifter och gällande mailadress så återkommer jag med mer info gällande eventet och anmälningen direkt till er. Jag vill även att ni skriver att ni kör BMW och årsmodell så att det inte blir något missförstånd eftersom eventet är vikt för just BMW.

Ni som inte kör BMW och vill ha en chans på plats sätter upp er på reservlistan och det gör ni genom att anmäla till Cashbacks vanliga mailadress enligt ovan. Blir det platser över kommer vi släppa dem i början på sommaren och då är det först till kvarn!

Mvh Peter
 

Ese

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2013
Ort
Stockholm/Öfvre Aspudden
Hoj
Fuji Aloha 2.0 (<10kg); H2-72; ZX10R-05; S1000RR-11
Precis som Klotgren skriver så finns det platser kvar för BMW-förare (S1000RR och HP4) den 4-5 augusti. Men de går åt fort nu när vårkänslorna börjar komma fram. :)

Detta är ett makalöst bra event som lovordades förra året med 2 riktigt bra bandagar, grillkväll, föreläsare, duktiga gästförare och en del överraskningar och mervärde till deltagarna.
För er som kör BMW maila mig direkt på peterpan@live.se där ni skriver namn, kontaktuppgifter och gällande mailadress så återkommer jag med mer info gällande eventet och anmälningen direkt till er. Jag vill även att ni skriver att ni kör BMW och årsmodell så att det inte blir något missförstånd eftersom eventet är vikt för just BMW.

Ni som inte kör BMW och vill ha en chans på plats sätter upp er på reservlistan och det gör ni genom att anmäla till Cashbacks vanliga mailadress enligt ovan. Blir det platser över kommer vi släppa dem i början på sommaren och då är det först till kvarn!

Mvh Peter
Peter, IMHO (ler), du skriver lite luddigt, det innebär "risker". Kanske du egentligen tänker att turordningen till eventet är:

1. S1000RR /HP4 (som du skriver)
2. S1000R (iom Bayerische märkesevent)
3. ZX10R (iom Ninjan äger nästan som #1)
4. Nån annan supersporthoj
5. nån annan BMW med minst tre cyl.

:) :lol
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Peter, IMHO (ler), du skriver lite luddigt, det innebär "risker". Kanske du egentligen tänker att turordningen till eventet är:

1. S1000RR /HP4 (som du skriver)
2. S1000R (iom Bayerische märkesevent)
3. ZX10R (iom Ninjan äger nästan som #1)
4. Nån annan supersporthoj
5. nån annan BMW med minst tre cyl.

:) :lol

Ha, ha - ja är man noga så har du faktiskt rätt. Förtydligande då om någon skulle missuppfatta det hela; 4-5/ aug är riktade till förare som kör just modellen BMW S1000RR (inkl HP4).
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej alla,

Premiären för våra bandagar närmar sig med stormsteg! Till den 5/6 så kommer vi har Greven och hans stora trailer på plats. Håll ögonen öppna så kommer det snart grymma erbjudanden på denna sida!

En uppmaning också. I år är det grymt fokus på ljudnivån runt om på banorna i Sverige, därför uppmanar jag er att göra vad ni kan för att dämpa ljudet från din hoj. In med db-killers, Greven kommer ha speciell ljuddämpar ull med sig också.

SNART ÄR DET DAGS!:tummenupp
 

Nicklas

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Bimota 500 V-Due
Börjar man bli sugen eller vad!? Har sen jag började tävla för 13 år sen aldrig haft ett så här långt uppehåll från motorcykelåkning... Avd. vila sig i form? Vad tror ni om det?

Som numer avdankad rr-pilot får man ibland flashbacks från tiden då man hade förmånen att stå på startgriden tillsammans med Lorenzo, Pedrosa, Dovi & co. Men mer om det över en kopp kaffe på Gelleråsen för den som kan tänkas vara intresserad.

Har ni inte anmält er än så gör det, för j**lar va kul vi ska ha!!!

/ Cashback
 

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Ort
På rätt ställe.
Hoj
2012 ZX10R
Hej
vad gäller i licensgrupp,
Har gått licenskurs men inte hämtat ut den än.
Skall hojen vara enligt race reglementet?
mvh
Daniel
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej
vad gäller i licensgrupp,
Har gått licenskurs men inte hämtat ut den än.
Skall hojen vara enligt race reglementet?
mvh
Daniel

Hej Fahlgren,

Kul att du är intresserad av att köra med oss!

Racegrupp handlar mer om att du måste vara van med banåkning och har rätt tempo. D.v.s. om du blir omkörd och någon tar ditt spår så har du rutinen att lösa det. Licens och reglementsenlig hoj är extra bra, men inte ett krav.
Angående tempo, vi försöker ju styra grupperna så att det blir så jämn fart som möjligt och tar oss friheten att både flytta upp och ner under dagen om så behövs. Men en fingervisning om tempot i race grupp är följande:
Tidspannet är oftast mellan ca 1.10min-1.15min, det kan även förekomma ca 1.17min och även 1.07min vilket iofs är mer ovanligt.

Men oavsett tempo så är jag rätt säker på att någon av våra instruktörer kan hjälpa dig till bättre varvtider runt gåsen:tummenupp
 

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Ort
På rätt ställe.
Hoj
2012 ZX10R
Låter kanonbra!.
Ska bara kolla så att det är lugnt med
familjen så kommer det en anmälan.
Ska jag anmäla mig till racegruppen, Klotgren?
Fahlgren
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top