Dagens konstaterande

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det är lite av ett lotteri när man byter blöjor på sina småbarn. Man vet aldrig vad som väntar därinnanför.

En (optimalt) hård plutt eller ett komplett inferno av fekalier som bakar in könsdelarna och fyller varenda tillstymmelse till kroppshålighet från navel till ryggslut..... :4skrika
 

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
anigif.gif
 

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Ort
@ home.
Hoj
CBR650R -21
Roligare att byta blöja på en pojke med andra ord.... med tanke på de ihåligheter du beskriver :näsblod
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Tycker att eventuella dofter brukar ge en bra föraning om vad som väntar.

Men visst, sen kan man alltid spekulera i färg och konsistens (viskositet). Men det är ju överkurs.

Och nej, det är inte bara fördelar med pojkar i dessa sammahang. Ligger slangen fel så blir det läckage, ett problem man slipper med flickor... :fakta
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vadå, funkar inte högtryckstvätten du köpte av mig :va Bara ställa ungen på garageuppfarten, peta ner blöjan med kvastskaftet och spola rent :tummenupp
 

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
Triumph Tiger SE
Nej, nej. lösningen är att köpa vuxenblöja. Då räcker det med att byta en gång i veckan!!:tummenupp:tummenupp
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Föst var det bukefalos.se, nu är det familjeliv.se. Va fan händer med sporthoj.com?! :va

Räcker det inte med att ens facebook svämmar över av tand nr 1, tand nr 2, bajstolle nr 5 och TITTA MITT BARN ÄR VACKRAST I VÄRLDEN med bajs i hela ansiktet-bilder!

:näsblod
 

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
Triumph Tiger SE
Föst var det bukefalos.se, nu är det familjeliv.se. Va fan händer med sporthoj.com?! :va

Räcker det inte med att ens facebook svämmar över av tand nr 1, tand nr 2, bajstolle nr 5 och TITTA MITT BARN ÄR VACKRAST I VÄRLDEN med bajs i hela ansiktet-bilder!

:näsblod

gullegullegullegull.... :tungan
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Föst var det bukefalos.se, nu är det familjeliv.se. Va fan händer med sporthoj.com?! :va

Räcker det inte med att ens facebook svämmar över av tand nr 1, tand nr 2, bajstolle nr 5 och TITTA MITT BARN ÄR VACKRAST I VÄRLDEN med bajs i hela ansiktet-bilder!

:näsblod

Så har det varit alltid.

Det är bara så att du uppmärksammar det nu.

Tick tack.....
 

Tjita1

Guest
Är säsongen redan slut? Jag hade nog tänkt köra några veckor till iallafall..
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Så har det varit alltid.

Det är bara så att du uppmärksammar det nu.

Tick tack.....

Nej, det handlar om att alla kommit i den där ploppa-unge-åldern. Du vet, förr var det hoojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, wroooom, o massa stek-bilder på hoj. Fyllefoton och snuskprat. Nu är det bara massa gogogaga bäbädada över allt.

:hihi
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Föst var det bukefalos.se, nu är det familjeliv.se. Va fan händer med sporthoj.com?! :va

Räcker det inte med att ens facebook svämmar över av tand nr 1, tand nr 2, bajstolle nr 5 och TITTA MITT BARN ÄR VACKRAST I VÄRLDEN med bajs i hela ansiktet-bilder!

:näsblod

De aktiva blir bara allt äldre och de få nya unga hojåkare som dyker upp schasas iväg med moralpredikningar av sporthojsfolket som sedan länge vuxit upp till moraltanter.
De är numera medelålders och orkar inte ens försöka vara discokaj så de har kapitulerat skaffat villa, volvo och vagga.
De är inte längre bakfulla på söndagarna utan stiger upp tidigt och matar fåglarna innan dom tar en tur på sin customhoj en motorcykel de för några år sedan hatade och föraktade och för sitt liv inte fattade poängen med.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
förr var det hoojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, wroooom, o massa stek-bilder på hoj. Fyllefoton och snuskprat.
De aktiva blir bara allt äldre
med bajs i hela ansiktet-bilder!

Går vi mot en tid där inkontinenta åldringar fyllepostar bilder där de torrbryter sina customhojar iförda vuxenblöjor och har sitt eget bajs i hela ansiktet?

Ibland blir jag rädd för vad framtiden har att ge. :gnissla
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag har ju både kille och tjej, tvillingar.

Tjejer är bättre, jag spolar alltid barnen under kranen och vaskar av med handen. Då är tjejens invecklade organ lätt att hålla rent. Visst killens utvecklade organ är lätt att hålla rent, men brandslangen spolar ibland.
Ligger blöjan minsta fel så blir man blöt när han pinkar.

Försöker lära grabben pinka på komando. Lyckas ganska ofta nu förtiden. (4v gamla är dom)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
De aktiva blir bara allt äldre och de få nya unga hojåkare som dyker upp schasas iväg med moralpredikningar av sporthojsfolket som sedan länge vuxit upp till moraltanter.
De är numera medelålders och orkar inte ens försöka vara discokaj så de har kapitulerat skaffat villa, volvo och vagga.
De är inte längre bakfulla på söndagarna utan stiger upp tidigt och matar fåglarna innan dom tar en tur på sin customhoj en motorcykel de för några år sedan hatade och föraktade och för sitt liv inte fattade poängen med.

Så med andra ord är SH utdött om ett par år när gamlingarna trillat av pinnen och alla lammkött blivit bortjagade. :hihi
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Nog för att tjejen sköter det mesta med våran son men sen vi började med ersättningsvälling utan mjölkprotein så hände det något... djävulen vaknade i grabbens mage och nåt svart grymt illaluktande helvete till bajs kommer ut... till en början så sket han bara var annan dag så "piece of cake" tänkte vi... men nu så är det 2 ggr. om dagen... att använda blöjhinken på skötbordet är ju bara att glömma för det måste förslutas på liknande sätt som radioaktivt avfall.....

är det värt det.... Det bästa som finns att ta hand om "Lilleman" :krama

Med vänlig hälsning
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top