Gotland Ring 2014 - Actionpics

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Bara 51 dagar till premiären på Mantorp Park och sen bär det av till Gotland Ring, Sveriges häftigaste bana!

Till första helgen på Gotland finns plats fortfarande i alla grupper utom Medel som är fullbokad.

Till andra helgen 6-8 Juni är Snabb och Medel fullbokad, snart även Lugn som bara har 4 st platser kvar, till Race gruppen finns några fler.
Passa på nu och glöm inte att boka färja i god tid.

Till Medel & Snabb grupp 6-8 Juni finns några platser som Actionpics kan förmedla då dom är till salu pga förhinder den som bokat ursprungligen.

Kontakta Actionpics på mail, se webbsida

//Nitrous

Retro-Flyer av Mårten Ekman - "Var du där?"

actionpicsGotlandRing2014 (Large).jpg
 

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Ort
Kungsängen
Hoj
yamaha r6 05 gathojen///yamaha R1 03 banhojen
tänkte kolla när gotlandring lägger upp sin länk för att köpa el så man kan köra värmare. eller är det bara att gå in i deras shop och köpa för 3 dagar och skriva på köpet vilka dagar?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
tänkte kolla när gotlandring lägger upp sin länk för att köpa el så man kan köra värmare. eller är det bara att gå in i deras shop och köpa för 3 dagar och skriva på köpet vilka dagar?

Hej,

Produkten EL ligger där redan och det går att redan nu handla EL-biljetten och som du skriver ange datum, ta gärna med en kopia på kvittot man får i webshopen, det underlättar på plats.

https://gotlandring.com/produkt-kategori/gotland-ring-etc/

//Nitrous
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Måste man köpa el separat? ?
:confused:

Yes, har alltid varit så på Gotland. Alla banor tar betalt för EL, vissa kan hantera det som en schablonkostnad extra till hyrestagaren och då kan man baka in det i avgifter men alla kan inte det och vill ta betalt för EL på plats.

//Nitrous
 

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Yes, har alltid varit så på Gotland. Alla banor tar betalt för EL, vissa kan hantera det som en schablonkostnad extra till hyrestagaren och då kan man baka in det i avgifter men alla kan inte det och vill ta betalt för EL på plats.

Ok, då vet jag nåt nytt.

Följde länken till Gotland Rings shop. Jag antar (tyvärr) att det är en elbiljett per dag. Eller hur är det?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Ok, då vet jag nåt nytt.

Följde länken till Gotland Rings shop. Jag antar (tyvärr) att det är en elbiljett per dag. Eller hur är det?

Ja, det stämmer. För bästa ROI ska man bo vid banan och maxa elutnyttjandet :)

Skämt åsido, man kan faktiskt vara två hojar på ett 10A uttag om man inte har husvagn, hårtork, kaffemaskin, kylskåp, varmvattenberedare med sig och gärna föredrar att använda allt samtidigt :tummenupp
 

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Sollentuna
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Jag har i alla fall betalt el för 6-8 juli. Verkar som att det räcker till två i alla fall.

Om någon är intresserad av att dela så skicka ett PM.
 

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Ort
Kungsängen
Hoj
yamaha r6 05 gathojen///yamaha R1 03 banhojen
Hej,

Produkten EL ligger där redan och det går att redan nu handla EL-biljetten och som du skriver ange datum, ta gärna med en kopia på kvittot man får i webshopen, det underlättar på plats.

https://gotlandring.com/produkt-kategori/gotland-ring-etc/

//Nitrous

ok prefekt då vet jag då är det väl bara att beställa lite el

ingen som vill dela el med mig har bara däckvärmare till ena hojen och det såg ju ut att räcka till 2 hojar ? kör första helgen i slutet på maj
 

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Ort
Mölndal
Hoj
R1 1999 såklart!
Yes, har alltid varit så på Gotland. Alla banor tar betalt för EL, vissa kan hantera det som en schablonkostnad extra till hyrestagaren och då kan man baka in det i avgifter men alla kan inte det och vill ta betalt för EL på plats.

//Nitrous

Kan man inte köpa el biljetter utav er på plats som tex man kan göra på mantorp eller måste man förhandsbetala elen?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Kan man inte köpa el biljetter utav er på plats som tex man kan göra på mantorp eller måste man förhandsbetala elen?

Gotland Ring har valt att hantera det på detta sätt för att dom vill ha all sin försäljning via webbshop. Man betalar via deras webbshop, får ett kvitt på mail som man skriver ut eller tar med sig i t.ex. telefonen och kan visa upp.
I vissa fall har Gotland Ring fått fram en lista med namn som betalt som man enkelt kan stryka namn från men inte alltid så min rekommendation är att försök skriva ut kvittot och ta med!

//Nitrous
 

linnardt

Medlem
Gick med
16 Nov 2008
Ort
Stockholm
Hoj
-
Jag har med stor sannolikhet plats för en hoj i bussen till Gotland första helgen och plats hem efter andra helgen. Om transport är panik för någon. :)
 

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Ort
Kungsängen
Hoj
yamaha r6 05 gathojen///yamaha R1 03 banhojen
Är det öppet på torsdagen redan så man kan ställa upp hojarna och tält och sånt ?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Provkörning MV Agusta

Provkörning MV Agusta!!

Vår samarbetspartner KGK Motor är sedan i vintras ny importör av MV Agusta och ställer nu upp med provkörning av MV Agusta F3 800 på Gotland Ring.

Vem längtar inte ännu mer till Gotland Ring nu, race mode ON :tummenupp

Läs mer om denna skapelse här, och kom sen för att klämma, känna och provköra på Gotland Ring :)

Snart är det dags, en vecka and counting down :banana

//Nitrous
1_f3_800_medium.jpg2_f3_800_medium.jpg3_f3_800_medium.jpg
 
Last edited:

nizze69

Fattig racingfarsa, men vafan..glad ändå
Gick med
17 Dec 2005
Ort
Hemma
Hoj
Kawa Mean Streak, MV Agusta F3
Såja, nu börjar det likna nåt :tummenupp. På med racedäck på den Nitrous och kör med Danne i racegruppen den 6 -8 Juni så det blir lite MV-fight :banana :yoparty


Provkörning MV Agusta!!

Vår samarbetspartner KGK Motor är sedan i vintras ny importör av MV Agusta och ställer nu upp med provkörning av MV Agusta F3 800 på Gotland Ring.

Vem längtar inte ännu mer till Gotland Ring nu, race mode ON :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top