Försäsongsträning 17-20/4 2014 på Slovakiaring med Axxon & Zenergy

Sportmoppe

Med Lem
Gick med
25 Sep 2008
Ort
Kingsfield
Hoj
-10 Gsx1250FA -05 gixxer-04 gixxer K1200S(Borta) DRZ 400E
Nej, men det var inte så fullt o dom hade inte spa eller bar öppet. Kändes lite öde ibland i matsalen. Många sov i husvagn/racebuss.
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Bodde där förra året och betalade vid utcheckning. Personalen är ytterst få-ordig när det gäller det engelska språket, i alla fall tjommen som jobbade natt-passet när vi kom dit.
I övrigt ett väldigt trevligt hotell med shyst frukost, och bara det faktum att du promenerar till banan under minuten gör det extra gött. Detta året blir det dock skåpbil! :)
 

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Ort
Malmö
Hoj
CBR 600RR -08
Nej, men det var inte så fullt o dom hade inte spa eller bar öppet. Kändes lite öde ibland i matsalen. Många sov i husvagn/racebuss.

What!? Ingen bar öppen? :eek:

Till mig skrev dom "There is a huge demand for accommodation in this period" vilket var anledningen till depositionen som jag förstod det.

Oj vad stackars Zuzana på Hotel Ring kommer få svara på många frågor nu...:D
 

Henke_l

#31 SST600
Gick med
21 Sep 2006
Ort
Pålsboda
Hoj
Yamaha R6 -09 KTM 300 EXC-08
Jag å Sandfållan har bokat rum på samma hotell, fick samma svar idag på att hela summan skulle betalas i förskott innan den 15 feb.
Verkar lite konstigt, men i övrigt så ser kvittot ok ut.
 

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Ort
Malmö
Hoj
CBR 600RR -08
Fick just den här förklaringen:

hotel is now booked in this period around 90%. Every day there are mails about reservation in April.
It is rule of our hotels to take 100% deposit in period with huge demand. We want to be sure that people will arrive.
We keep room for you for 3 months so we only hope that the room will not be empty finally.

Relax centrum will be open during April. And also restaurant in hotel or Maxim ring restaurant in padock will be definetely open.

Nog för att jag inte är jättesugen på att maila mina kortuppgifter och låta dom plocka ut pengar helt fritt (varför inte bara skicka en vanlig faktura man kan betala :confused:), men det som oroar mig mest är faktiskt att de skriver att restaurangen "på Hotellet ELLER på banan" definitivt är öppen.

Visar det sig vara lika sömnigt som förra året bor jag hellre i den grannhålan 9km bort, då kan man iaf knalla iväg nånstans och käka och ta en öl på kvällen :öl

Det var nån mer i tråden som skulle bo på Penzion Nevada, det lutar åt det nu faktiskt... tror jag... :gnissla eller...? :va
 

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Ort
Borås
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Fick just den här förklaringen:



Nog för att jag inte är jättesugen på att maila mina kortuppgifter och låta dom plocka ut pengar helt fritt (varför inte bara skicka en vanlig faktura man kan betala :confused:), men det som oroar mig mest
är faktiskt att de skriver att restaurangen "på Hotellet ELLER på banan" definitivt är öppen.
Det var nån mer i tråden som skulle bo på Penzion Nevada, det lutar åt det nu faktiskt... tror jag... :gnissla eller...? :va




Visar det sig vara lika sömnigt som förra året bor jag hellre i den grannhålan 9km bort, då kan man iaf knalla iväg nånstans och käka och ta en öl på kvällen :öl
Jag och grabben ska bo på Penzion Nevada, tack vare att det enl Booking var fullt på hotellet vid banan.
Dessutom så kostar ett enkelrum 1300 kr inkl frukost för 5 nätter:hihi!
 

Pixie

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Ort
Malmö
Hoj
CBR 600RR -08
Jag och grabben ska bo på Penzion Nevada, tack vare att det enl Booking var fullt på hotellet vid banan.
Dessutom så kostar ett enkelrum 1300 kr inkl frukost för 5 nätter:hihi!

Ah, jamen då var det dig jag såg tidigare i tråden!

Ja det är en viss prisskillnad :hihi Har bokat ett dubbelrum där nu, det var avbokning utan kostnad så jag har inte 100% bestämt mig än, men det lutar åt vandrarhemmet. Kan ju vara kul att se ett äkta slovakiskt samhälle också, har aldrig varit i landet förrut :)
 

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Ort
Borås
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Ah, jamen då var det dig jag såg tidigare i tråden!

Ja det är en viss prisskillnad :hihi Har bokat ett dubbelrum där nu, det var avbokning utan kostnad så jag har inte 100% bestämt mig än, men det lutar åt vandrarhemmet. Kan ju vara kul att se ett äkta slovakiskt samhälle också, har aldrig varit i landet förrut :)

Samma här, har aldrig varit där.
Sparar ca: 1200 kr att lägga på annat, för det här med banåka tenderar att bli dyrt:)
 

cheddar bob

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2008
Ort
sthlm
Hoj
GSXR 1000 K8 CBR600rr
Ah, jamen då var det dig jag såg tidigare i tråden!

Ja det är en viss prisskillnad :hihi Har bokat ett dubbelrum där nu, det var avbokning utan kostnad så jag har inte 100% bestämt mig än, men det lutar åt vandrarhemmet. Kan ju vara kul att se ett äkta slovakiskt samhälle också, har aldrig varit i landet förrut :)

Ni har inte sätt filmen Hostel?!

Jag isolerar mig på banan!

:fakta http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hostel
 

lundberg-1992

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2012
Ort
Huddinge
Hoj
Honda cbr600rr
Ah, jamen då var det dig jag såg tidigare i tråden!

Ja det är en viss prisskillnad :hihi Har bokat ett dubbelrum där nu, det var avbokning utan kostnad så jag har inte 100% bestämt mig än, men det lutar åt vandrarhemmet. Kan ju vara kul att se ett äkta slovakiskt samhälle också, har aldrig varit i landet förrut :)

"Kan ju vara kul att se ett äkta slovakiskt samhälle också"
Jag nöjer mej nog med att se hotellet på banan ;) :rofl

http://www.youtube.com/watch?v=1mYqY5YELd0
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Att bo 9 km bort kan vara både bu eller bä. Nu kommer jag inte ihåg så värst mycket av sista biten av resan eftersom att vi kom dit när det var mörkt, men vi körde över en bro i bratislava och såg staden i natteljus (sjukt vackert), körde på en väg som påminde om 1800-talets tvättbräda hur länge som helst, kör ut i INGENSTANS på en väg som påminner om en allé med träd på bägge sidor, stannar på en mack och köper några bärs med så låg procentsats som möjligt som slovenska mackar har (12% på halvlitersburk) för att sedan ge sig ut på en väg som påminde om en blandning av wrong turn (alla filmerna), hostel, resident evil där vi kör igenom skottskadade hus, kör nästan sönder allt vad framvagn på bussen heter i de enorma hålorna som vägen bestod utav, tar oss igenom berget av dumpade tv-apparater, kylskåp, övriga vitvaror, badkar och diverse bråte för att sedan köra runt en krök och se en helt jävla fantastisk anläggning som är bemannad dygnet runt så att obehöriga inte pillar på våra guldklimpar.

It´s not about the destination, it´s about the journey sägs det.. ;)
 

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Vi har fortfarande platser kvar i bussen, passa på att boka en av årets ballasate körningar till ett mycket förmånligt pris!
Körning 4100kr, transport från Västerås 3500kr. Totalt 7600kr! Då står hojen vid banan när du kommer på plats för 4 dagars körning.
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Ah, jamen då var det dig jag såg tidigare i tråden!

Ja det är en viss prisskillnad :hihi Har bokat ett dubbelrum där nu, det var avbokning utan kostnad så jag har inte 100% bestämt mig än, men det lutar åt vandrarhemmet. Kan ju vara kul att se ett äkta slovakiskt samhälle också, har aldrig varit i landet förrut :)

Ni har inte sätt filmen Hostel?!

Jag isolerar mig på banan!

:fakta http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hostel

"Kan ju vara kul att se ett äkta slovakiskt samhälle också"
Jag nöjer mej nog med att se hotellet på banan ;) :rofl

http://www.youtube.com/watch?v=1mYqY5YELd0

Vi kör hotellet på banan.
Är det någon som betalt ännu?
Mailade ni kontokortsuppgifterna? Verkar vansinnigt?
Är det verkligen ok enligt EMV/PCI?
 

Lotek

5F(Fortare,fortare, fortare,fan,fel) #82
Gick med
7 Jan 2008
Ort
Bästkusten.
Hoj
En Italiensk drömhoj "Il Duce", Skramlaha 450 och en Italiensk Racehoj.
De(Hotellet vid banan) ville ha betalt i förskott av mig och en till. Icke. Det gick bra att betala i efterskott förra året, så det borde gå nu med.
Det blir istället boende i depåtält. Kan man dessutom med gott samvete ta en pilsner direkt efter sista passet :)
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top