Medel och snabbturer i Sthlm

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
Mille-r, låter nice tror jag kommer. Mår lite halv kass idag men ordnar nog upp sig till imorgon.

Starfish - Jag har gjort det. Men den gör inte speciellt mycket tycker jag..... ska testa igen :D
 

FastFred

Återfallsknutte
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Huddinge
Hoj
Suzuki M1800RZ -14
Någon som är sugen på att ta en tidig sväng till Rosen med start från Söder runt 15,30 idag?
 

corken

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2013
Ort
stockholm
Hoj
2011 Suzuki GSX-R 750, -09 Honda CBR600rr Race
LÖRDAG då är det dags att ut o gasa! 22 grader och sol med växlande molnighet, regn 0,0mm säger vädret.

Jag tänkte ta en runda med lite fika pauser, skulle vara kul om vi blev ett gäng! tänkte börja med bulten - rosenhill så en bra mötesplats tycker jag är skogis. Klockan 12.00 är det bestämt att vi möts vi blommbutiken.

alla är givetsvis välkomna, oavsett hoj, ålder, kön, erfarenhet.
Ju fler vi blir desto roligare!!:yoparty
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
LÖRDAG då är det dags att ut o gasa! 22 grader och sol med växlande molnighet, regn 0,0mm säger vädret.

Jag tänkte ta en runda med lite fika pauser, skulle vara kul om vi blev ett gäng! tänkte börja med bulten - rosenhill så en bra mötesplats tycker jag är skogis. Klockan 12.00 är det bestämt att vi möts vi blommbutiken.

alla är givetsvis välkomna, oavsett hoj, ålder, kön, erfarenhet.
Ju fler vi blir desto roligare!!:yoparty

Ändrat tempo? :) Kommer nog, inget bättre för mig än o trycka lite carbs o lukta på blommor medan vi tjör :yoparty
 

corken

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2013
Ort
stockholm
Hoj
2011 Suzuki GSX-R 750, -09 Honda CBR600rr Race
vi får dela på oss tänkte jag, vill man kliva på lite mer så väntar man in resten på rosen :)
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
vi får dela på oss tänkte jag, vill man kliva på lite mer så väntar man in resten på rosen :)

Tack boys för vad som jag anser blev en kvalitetsrunda (i "lugnt" tempo). Svalkande? Not so much, blev raka vägen till plurret..

ImageUploadedByTapatalk1404575617.928533.jpg
 

corken

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2013
Ort
stockholm
Hoj
2011 Suzuki GSX-R 750, -09 Honda CBR600rr Race
blev en riktigt bra tur idag, kul som fan! hoppas ni också tyckte det ! :tummenupp
 

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
Hade riktigt kul på turen idag, får börja skriva här inne istället för i lugnt tempo tråden då dagens tempo var riktigt bra.
Hoppas på fler rundor av samma kaliber i framtiden :tummenupp
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Intresse för ny medelsnabb runda imorgon? Skogis -> Rimbo, Norrtälje, Barnens Ö och upptäcka nya vägar imorgon? Långrunda mao men går ju bra o bryta av tidigare om vi känner för det.
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Vilken tid har du tänkt dig?

Kan anpassa mig men det är en bit o åka så kl 11 från typ Skogskyrkogården kanske hade varit lämpligt.

(tänkte åkte via upplandsväsby så går bra o knyta an där uppåt lite senare också då förstås)
 
Last edited:

Starfish

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R750 2007
Kan anpassa mig men det är en bit o åka så kl 11 från typ Skogskyrkogården kanske hade varit lämpligt.

Låter ju som en trevlig körning men jag får nog tyvärr avstå - jobbar till 07 så det blir lite för tidigt för mig. Skulle jag vakna tidigt och vara ett under av energi så hör jag av mig!
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
11 vid Skogskyrkogården låter fint! Jag kommer:tummenupp

Kul! Säger 11 då om inget annat sägs här! Räkna med lite felkörningar och titta på kartan då o då bara när vi kommer uppåt Norrtälje hållet till, har bara rutten fram till Rimbo-trakten i huvudet ungefär.

- - - Updated - - -

Låter ju som en trevlig körning men jag får nog tyvärr avstå - jobbar till 07 så det blir lite för tidigt för mig. Skulle jag vakna tidigt och vara ett under av energi så hör jag av mig!

Kan som sagt skjuta på starten 1-2 timmar om vi får med oss fler då. Men jobbar du till 07 känns det som 17-18 vore en bättre starttid för dig :)
 

Starfish

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R750 2007
- - - Updated - - -

Kan som sagt skjuta på starten 1-2 timmar om vi får med oss fler då. Men jobbar du till 07 känns det som 17-18 vore en bättre starttid för dig :)

Nä då - tänkte väl kliva upp senast klockan 12! =) Om ni vill skjuta upp avfärden till kl 13 är jag på!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top