Hojåka i LUGNT tempo.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ville bara tacka deltagarna i den här gruppen - vissa mer eller mindre återkommande - för en kul sommar med många roliga körningar där jag tycker vi varit schyssta mot varandra och framförallt haft roligt. Hoppas vi ses även säsong 2014! :kär

Vad dramatiskt. Känns som att vi lär ses innan 2014.
Så länge ingen skaffar en palestinsk väckarklocka dvs.. :gnissla

http://www.youtube.com/watch?v=X7_0NoRHOEM

Men kram! :)
 

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
Vad dramatiskt. Känns som att vi lär ses innan 2014.
Så länge ingen skaffar en palestinsk väckarklocka dvs.. :gnissla
Men kram! :)


Jag är tjej, dramatisk av naturen!
Family Guy är så jävla bäst! tror fan jag skippar ally mcbeal och bränner alla FG avsnitt istället!:fakta
SH-fest 30e november, be there or be square!
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Tackar oxå för trevliga körningar! Saknar redan våra hojåkningar!
Hoppas vi ses på festen den 30:e :)
 

Diabla

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2013
Ort
Åkersberga
Hoj
98 Honda CB500, 2002 Suzuki DRZ 250
Tackar också för mig för denna säsong trots att även jag hittade hit rätt sent på säsongen - längtar redan till 2014!!! Någon motardpilot som skaffat isdäck förresten?! :D Tror inte jag kan hålla mig tills det töar!!!

Ses på festen!!!/Carro
 

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -99
Tackar också för mig för denna säsong trots att även jag hittade hit rätt sent på säsongen - längtar redan till 2014!!! Någon motardpilot som skaffat isdäck förresten?! :D Tror inte jag kan hålla mig tills det töar!!!

Ses på festen!!!/Carro

Jag funderar starkt på att skaffa en ktm 690 enduro r och köra den som vinterhoj. Frågan är hur bra det kommer gå. :crash
 

Diabla

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2013
Ort
Åkersberga
Hoj
98 Honda CB500, 2002 Suzuki DRZ 250
Jag funderar starkt på att skaffa en ktm 690 enduro r och köra den som vinterhoj. Frågan är hur bra det kommer gå. :crash

Coolt du tänkte vinterpendla eller bara köra is osv ibland? Antar att du kört den typen av hoj förut? Vilda fanskap till hoj, lika skraj som sugen på att köra när det gäller enduro r :D
 

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -99
Coolt du tänkte vinterpendla eller bara köra is osv ibland? Antar att du kört den typen av hoj förut? Vilda fanskap till hoj, lika skraj som sugen på att köra när det gäller enduro r :D

Mest vinterpendla, men även lite bus på skogsvägar. Den är dock något större än vad jag tidigare har kört.
 

Diabla

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2013
Ort
Åkersberga
Hoj
98 Honda CB500, 2002 Suzuki DRZ 250
Mest vinterpendla, men även lite bus på skogsvägar. Den är dock något större än vad jag tidigare har kört.


Härligt! :) Do it! Underbar hoj. Tänkte montera handtagsvärme på min 625a, så kanske man kan ta en liten skogstur även när det är minus ute.. Jag hör av mig i sådana fall! :D
 

Ami

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2013
Ort
Stockholm
Hoj
2008, Kawa er-6
Låter som en bra grupp för mig som har tagit körkortet nyligen (mitten av oktober) så jag tänker utnyttja säsongen till fullo :tummenupp Några som planerar en tur?
 
Last edited:

pumpe3

Trött
Gick med
5 Sep 2010
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha MT10 SP , Speed Triple -12 , BMW R1150 GS -02
Låter som en bra grupp för mig som har tagit körkortet nyligen (mitten av oktober) så jag tänker utnyttja säsongen till fullo :tummenupp Några som planerar en tur?

Brukar vara sugen på en tur, bara hojta till
 

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Grattis!
Du och alla andra med hojintresse är välkomna till oss på Rapido MCK oavsett om ni vill bli medlemmar eller inte.
Hos oss kan du snacka hoj, planera resor, läsa MC-tidningar, ta en fika och träffa likasinnade. Vi har öppet i stort sett varje dag, året runt från kl 18.
Vi ligger på Skansbacken 4 vid Gullmarsplan, se www.rapido.se för mer info.
:banana

/Jocke
 

Cobain

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2013
Ort
Sthlm
Hoj
2010, XT660
Hej, om två veckor är det MC mässan i Göteborg. Vi är förmodligen tre personer som tänkt åka ner under fredagen och stanna över helgen. Är det fler i detta forum som har liknande planer kanske man kan träffas under och efter mässan på lördagen och köra en gemensam utgång.

Skriv gärna några inlägg om ni har funderingar på att åka så kanske vi ses.
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Hej allihopa!
Tänkte att vi skulle komma med tips om platser att åka till. Jag besökte Bomans i trosa med jobbet nyligen. Där har dom en glassbar med egen glasstillverkning! Grymt god. Det lär ju bli en trevlig tur i sommar?
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top