Hojåka i LUGNT tempo.

HCN

gnicararysålbmaet
Gick med
15 Jun 2011
Ort
SoSo
Hoj
GråMorrandeGatslampa®
Hel**e vad alla är vakna tidigt...:gnissla
Jag tänkte dra en runda cirkus 15.00.
Söderom blir'e.
Skrik till om du är sugen på en eftermiddagssväng eller om din frukostdejt fått nog av mandelbulle och kanelkex redan nu - men inte du...:smasha
 

Henry

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2013
Ort
Färingsö
Hoj
Kawa ZX-6R 636 -14
Nej, de hade inte glömt ta bort för det var annan verksamhet idag, inte Knix. Om du hade läst längs till vänster under kurstyp hade du sett det. :tummenupp

Du har så rätt Maud, men när man är jvligt sugen så ser man vad man vill se :crash
Det blev en rätt fin mälarn-runt-men-bara-på-småvägar-tur, så det blev en bra dag iaf! :)
 

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
Nej, nu är jag redigt less på kartonger och möbler, om någon är sugen på att köra lite hittar ni mig farandes fram och tillbaka på bulten :p
 

maxb

Medlem
Gick med
8 Sep 2010
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R 636 -04
någon som planerat att köra på onsdag om vädret tillåter? jag funderar på att dra en repa och utgå från donken svea runt 16? bulten var så satans fin i helgen så det är väl läge att passa på med några sista åk innan säsongen är slut! :banana:banana
 

hubbz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2012
Ort
Märsta
Hoj
2008 Kawasaki ZX-10r; 1997 Kawasaki ZX-9r Ninja
Trevlig runda idag! Blev bara 27 mil på min mätare.
Sen att vi provade på gruskörning va ju lite oväntat :D

Onsdag är ju måste om vi har såhär fint väder! Synd bara att man slutar 16.
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Vart i Norr körde ni och hur såg vägarna ut?

Vi körde på vägen där det hela tiden låg en blå ninja framför. (Ingen av oss andra hittade nåt på norrsidan) :D Vägarna var för det mesta bra, det var en sträcka som det var väldigt mycket grus men där höll vi nog runt 50 hela vägen så det var väldigt trevligt o odramatiskt.
 

hubbz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2012
Ort
Märsta
Hoj
2008 Kawasaki ZX-10r; 1997 Kawasaki ZX-9r Ninja
Vi körde på vägen där det hela tiden låg en blå ninja framför. (Ingen av oss andra hittade nåt på norrsidan) :D Vägarna var för det mesta bra, det var en sträcka som det var väldigt mycket grus men där höll vi nog runt 50 hela vägen så det var väldigt trevligt o odramatiskt.

Järva - norrortsleden hagby - vallentuna flygfält - markim (tror jag det heter) - lunda - gottröra (fika) - rimbo - riala (grusväg) - roslagsvägen - åkersberga - rosen - fotokurvan - rosen - fotokurvan... osv :banana
Men är väldigt förvånad. Idag bröt jag trenden och körde aldrig mot trafiken :D
 
Last edited:

Starfish

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R750 2007
Tack alla för idag. Vi körde först norr en bra o go runda, sen körde vi ner till bulten o körde/stod o tittade några timmar

Kul att ni hängde med oss i fotokurvan - det blev en del riktigt bra bilder. Lägger upp dem så snart jag kommer upp till Gävle! :)
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Ja, det blev en långrunda. 35 mil på min mätare. Najs. Fasiken att det snart är över.
 
Gick med
3 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ZX9R -> R1 -> KTM 660 -> 900 SS + 701 SM
Järva - norrortsleden hagby - vallentuna flygfält - markim (tror jag det heter) - lunda - gottröra (fika) - rimbo - riala (grusväg) - roslagsvägen - åkersberga - rosen - fotokurvan - rosen - fotokurvan... osv :banana
Men är väldigt förvånad. Idag bröt jag trenden och körde aldrig mot trafiken :D

Trevligt vända och bra guidat! :tummenupp

Klarade ni er från regn söderöver? Såg bra mörkt ut...

Sittfläsket och gamnacken sa ifrån annars hade det ju varit trevligt att hänga med och posera i fotokurvan :tuttar
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Trevligt vända och bra guidat! :tummenupp

Klarade ni er från regn söderöver? Såg bra mörkt ut...

Sittfläsket och gamnacken sa ifrån annars hade det ju varit trevligt att hänga med och posera i fotokurvan :tuttar

Ja i fotokurvan var det torrt nästan hela tiden men vid rosen och andra sidan fotokurvan hade det regnat så vi hade tur. Fick dock rejält med regn på oss på väg tillbaka till stan vid 20 så då vek jag av hemåt. Mörkt ute + mörkt visir + ösregn + avstängd gatlampsbelysning i hela området = mindre roligt.... Såg fan ingenting.
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top