Var är pillisnoppen??

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
3. Hur i hvete gör man nr.2 med helställ på samma jävla förkrympta toalett utan att slita höfterna ur led samt suga upp varenda uns med golvurin med skinnstället....

+10 på det om blixtlåset!

Hur f-n får ni ned skinnstället tillräckligt långt för nr 2 - stövlarna sitter ju i vägen för att få ned skinnstället tillräckligt långt...
Dessutom klämmer man ju paketet så försöker man pinka samtidigt så riskerar man att.... ja, skippar nog det senariot...

PS. Får nog sparken som moderator efter det här.... DS.
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
:crash

jzd36r.jpg
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Hur f-n får ni ned skinnstället tillräckligt långt för nr 2 - stövlarna sitter ju i vägen för att få ned skinnstället tillräckligt långt...
Det går ju i alla fall inte att sitta ned med skinnstället i knävecken så jag gissar på att de står upp och skiter i handfatet.
 

JohanJesus

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Los Angeles
Hoj
Kawasaki zx-6r 2005
Problemet är att just sätta sig på toan, sitter man väl där går det bra. Man får sitta med benen typ rakt ut :4skrika

Pissa däremot är nästintill omöjligt utan att stå och se ut som en ostbåge.

:glömdet
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Borde införas en lucka likt baksidan på Åsa-Nisses pyjamas fast framtill då... Fanimej en fråga om trafiksäkerehet, SMC ffs!!1
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Hur f-n får ni ned skinnstället tillräckligt långt för nr 2 - stövlarna sitter ju i vägen för att få ned skinnstället tillräckligt långt...
Dessutom klämmer man ju paketet så försöker man pinka samtidigt så riskerar man att.... ja, skippar nog det senariot...

PS. Får nog sparken som moderator efter det här.... DS.

Det är väl just det som är grejen DET GÅR INTE! Bara att trycka ned det så långt man kan och sikta noga och "falla" ner mot porslinet....

Och ja för att lyckas pinka så gäller devisen vilja, våld och vaselin....men likt förbannat brukar jag få stödpinka efter jag tagit mig upp!
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Kan inte någon gör 1 och 2 sittande med skinnstället i knävecken och händerna på huvudet och se vad som händer.
Alla lägger e tia till kemtvätt.. :D
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hmm, jag kör mest gata i makligt tempo och glor på brudar.

Aldrig haft detta problemet.... :)
 

Sparvöga

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640 SM
Är det en idé att skicka denna bild till Dainese, Alpinestars, Spidi m.fl. för att få igång inspirationen på designavdelningen? Det kanske kan komma en SH-kollektion inom en inte allt för avlägsen framtid.

13-06-16.jpg

Tänk er själva: blixtlås anpassade "stora grabbar" och skinnställ som inte är slappa i röven när man står och poserar.
 

#68

\m/
Gick med
18 Aug 2012
Ort
Enköping
Hoj
S1000 RR ///M
En annan upptäckt är att varvtalslindikator som lyser är helt onödig. Vid 13 tusen varv börjar pungen vibrera så man vet att det är dags peta i nästa växel.
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Fan nu är jag förvirrad, på Sviestad idag gjorde jag personbästa och sladdad ut ur sviestadböjen, nöjd att jag har livet i behåll och en bra tid går jag för att göra nummer 1 OCH där är han den gamla vanliga killen inte störst men heller inte den lilla plutten jag såg för några veckor sen utan en helt vanlig pillisnopp..

Fan alltså PB och grabben är tillbaka....:fakta:fakta
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vore inte det allra enklaste att slänga av sig hela stället utanför minitoaletten istället? :rolleyes:

Visserligen tar det tid, men problemen som uppstår inne på den omtalade toaletten verkar vara än mer tidsödande.

Kanske lockar det publik också :hihi
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Vore inte det allra enklaste att slänga av sig hela stället utanför minitoaletten istället? :rolleyes:

Visserligen tar det tid, men problemen som uppstår inne på den omtalade toaletten verkar vara än mer tidsödande.

Kanske lockar det publik också :hihi

Du provar det först,,,, jag tror att några killar här kommer att ställa upp som publik.:hihi
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top