It is all in the Polisongs! Eller: I'm a believer!!!

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Jag testade polisonger i helgen på Kinnekulle när vi hade bg på besök. De var bara sparade efter en rakning så effekten var därmed inte så stor, men helt klart tydlig ändå. I am a believer!
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Senior Sideburns Advisor

Tack för det officiella erkännandet Mozz!:tummenupp

Det har ju krävts en hel del stödjande coaching under våren för att få dig att våga att ta steget fullt ut. Inte minst över SMS så sent som i lördags kväll efter kvalet som du helt sanningsenligt återger i ditt översta inlägg. När jag nu för första gången ser bildbevis (komplett med fightingface och allt) på att du inte heller i polisongodlandet sparat på krutet får jag anstränga mig för att hålla tillbaka en liten tår i ögonvrån. Återigen har du bevisat att du verklligen är en "true racer" som, trots egna tvivel och bitvis växlande vankelmodighet, inte skyr några som helst medel om du får nys om en möjlighet att kapa en varvtid. Jag är stolt över att vara din kompis...:Bugar

Glöm bara inte bort att grejen med sideburns är att kraften ackumuleras ju längre du bär dem, men den frigöras först när den som bäst behövs. Där har du förklaringen till att ditt personbästa inte kom på kvalet utan först på tävlingen.

/Björn (senior sideburns advisor):crash
 

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Ort
i skogen
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
En blivande klassikertråd!

Mossberg, du är en hjälte på så många plan. Dina inlägg resulterar alltid i ett leende:tummenupp

Man blir på gott humör, och så jäkla ÅKSUGEN!!!

/Lasse
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Tack för det officiella erkännandet Mozz!:tummenupp

Det har ju krävts en hel del stödjande coaching under våren för att få dig att våga att ta steget fullt ut. Inte minst över SMS så sent som i lördags kväll efter kvalet som du helt sanningsenligt återger i ditt översta inlägg. När jag nu för första gången ser bildbevis (komplett med fightingface och allt) på att du inte heller i polisongodlandet sparat på krutet får jag anstränga mig för att hålla tillbaka en liten tår i ögonvrån. Återigen har du bevisat att du verklligen är en "true racer" som, trots egna tvivel och bitvis växlande vankelmodighet, inte skyr några som helst medel om du får nys om en möjlighet att kapa en varvtid. Jag är stolt över att vara din kompis...:Bugar

Glöm bara inte bort att grejen med sideburns är att kraften ackumuleras ju längre du bär dem, men den frigöras först när den som bäst behövs. Där har du förklaringen till att ditt personbästa inte kom på kvalet utan först på tävlingen.

/Björn (senior sideburns advisor):crash

Ja, utan ditt mentala stöd och goda råd hade jag nog fortfarande stått och stampat på FEL sida 1.40 på Torpet. Jag tackar för DIN medverkan till att jag nu kan dö lycklig, jag är under 100 sekunder på Torpet!!! Och kommer givetvis att även fortsättningsvis vårda och ömt frisera de mjuka tunna utväxterna.

Länge har jag trott att det just varit i TRON som styrkan hos polisongerna suttit. Och jag har fått för mig att även du Björn trott/vetat att det är så. Men nu verkar mina studier peka på att det är Helen Stewart, maka till 3-faldige Formel 1 världsmästaren Sir Jackie Stewart, som varit orsaken till denna trend bland GO FAST killar! Se här vad som sägs vid 6.45 i denna dokumentär om Jackie Stewart; It is all in the polisongs! And it is all FACTS!!!:fakta Man BLIR snabbare med polisonger!!! 3 världsmästartitlar kan inte ha fel!
http://www.youtube.com/watch?v=M09A3Iu-qfk
 

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Vad har jag gjort för fel med mina?
Jag odlade fram dom enbart för att bli snabbare men kom nästan sist i SMC sports KM-race i går. Jag som trodde min ymniga behåring skulle kompensera för bristande talang på banan. Hilfe bitte!
image.jpgimage.jpg
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Ber så mycket om ursäkt om jag förolämpat någon, jag är ju ny på det här med racing och måste ha slumrat till under licenskursen just när detta avhandlades.

Jag har rakat bort allt för att inte riskera att befintlig päls besmittats av skägg/mustaschens långsamhet, nu har jag till 25/7 på mig att odla något bra.
Tror jag behöver kapa ungefär 7sek på varvet, hur ska jag odla för bästa resultat???
 

ApriliaChrille

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2014
Ort
Linköping
Hoj
2001 Aprilia Falco, 2004 Aprilia RSV Factory
Ber så mycket om ursäkt om jag förolämpat någon, jag är ju ny på det här med racing och måste ha slumrat till under licenskursen just när detta avhandlades.

Jag har rakat bort allt för att inte riskera att befintlig päls besmittats av skägg/mustaschens långsamhet, nu har jag till 25/7 på mig att odla något bra.
Tror jag behöver kapa ungefär 7sek på varvet, hur ska jag odla för bästa resultat???

Jag tror det ägnas alldeles för lite tid för detta på licenskursen.

Något sånt här så tror jag du är hemma med dina 7 sek.

ImageUploadedByTapatalk1432638392.320837.jpg
 

speedle

Medlem
Gick med
27 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 900RR -98 Suzuki GSX-R750 -02 racehoj (såld) Aprilia RSV1000R Factory -08 racehoj Honda CRF250R-X -11
Det togs inte upp alls på licenskursen :huvet Nu sitter jag här med ett rejält helskägg! Inte konstigt att jag är så långsam :död:fakta
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det togs inte upp alls på licenskursen :huvet Nu sitter jag här med ett rejält helskägg! Inte konstigt att jag är så långsam :död:fakta

För djävla slappt alltså! Jag ska ta upp detta med utbildningsansvariga!!! SLAPPT OCH DÅLIGT!!!!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ber så mycket om ursäkt om jag förolämpat någon, jag är ju ny på det här med racing och måste ha slumrat till under licenskursen just när detta avhandlades.

Jag har rakat bort allt för att inte riskera att befintlig päls besmittats av skägg/mustaschens långsamhet, nu har jag till 25/7 på mig att odla något bra.
Tror jag behöver kapa ungefär 7sek på varvet, hur ska jag odla för bästa resultat???

Förolämpat, ABSOLUT inte! Den enda som fått lida är ju du! Gör om och gör rätt!!!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top