R600-finalen, Gelleråsen 7-9/9 2012, typ en avslutning......

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Tänkte väntat med denna tills efter nyår men tiden gick.......nu var det inte så mycket att orda om heller men här har Ni. :)


http://inorbitracing.se/?p=819


Som sagt så tar jag farväl av Rooke600-raceandet med detta, lycka till Ni konkurrenter som kör i år, själv ska jag försöka att inte bli frånåkt i sst600 istället! :yoparty


Tack till Er som kommenterade förstaposten som jag inte hann kommentera innan den försvann med.......får se vad länge denna posten får ligga innan swedie lyckas med att radera sig själv, siten eller hela jädra internet!......:lol
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Tack för en fin rejsrapport och lycka till i sommar!:tummenupp
Kul med folk som vågar ta steget att klassa upp sig till elitförare istället för att harva på i rookieträsket år efter år, trots att placeringar och varvtider egentligen skulle klassificera dem att kämpa om SM-poäng... ;)

MVH Björn
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Tack för en fin rejsrapport och lycka till i sommar!:tummenupp
Kul med folk som vågar ta steget att klassa upp sig till elitförare istället för att harva på i rookieträsket år efter år, trots att placeringar och varvtider egentligen skulle klassificera dem att kämpa om SM-poäng... ;)

MVH Björn

Tack å tack, lycka till lär behövas! :näsblod

Målsättningen är att inte bli frånåkt i år, sist är OK men ensam är det inte, någon måste ju bli sist med för att någon annan ska kunna vinna så sm-poäng är inget jag kommer få annat än om startfältet är färre än 15....... men det är helt ok för mig! :tummenupp

Får väl klassa ner igen om jag suger, har ingen prestige där och att inte racea förstår jag inte hur det skulle gå till..:va
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Tack å tack, lycka till lär behövas! :näsblod

Målsättningen är att inte bli frånåkt i år, sist är OK men ensam är det inte, någon måste ju bli sist med för att någon annan ska kunna vinna så sm-poäng är inget jag kommer få annat än om startfältet är färre än 15....... men det är helt ok för mig! :tummenupp

Får väl klassa ner igen om jag suger, har ingen prestige där och att inte racea förstår jag inte hur det skulle gå till..:va

Rätt inställning!:tummenupp Det är ingen prestige i att sedan klassa ner sig om det inte skulle funka, men nu gör du i alla fall ett lovvärt försök. Är övertygad om att det kommer att gynna din utveckling som förare under säsongen att åka mot gubbar som är lite snabbare än dig själv.:)
/Björn
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top