Intressekoll körning gokartbanan Skövde

BjRR

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2008
Ort
Skövde
Hoj
För många
Hejsan.
Vill kort och gott se om det finns några som är intresserade av att träna/köra på gokartbanan på Skövde motorstadion. Denna fråga gäller minimoto, fiddy, supermotard.
Skriv gärna om intresse finns och i vilken omfattning ni tror att ni skulle köra om möjligheten fanns.
 

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Ort
På rätt ställe.
Hoj
2012 ZX10R
Hej igen
Trodde det var inomhus,
hur ser banan ut kanske kan ordna
Någon körning med Smc som kör knix
på gokartbana.
PMa banskissen till mig.
Fahlgren
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Motard nån gång per månad kanske?
Vad finns det för möjligheter i v.götaland för sådant?
Behövs uppsamlingskärl o.dyl?
 

BjRR

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2008
Ort
Skövde
Hoj
För många
http://www.skovdemk.com/tracks.php

Där har ni banan. För att det ska finnas någon möjlighet till detta så ska alla hojar vara enligt svemos reglemente. SMC knixkurs är absolut intressant för min del och en av punkterna jag kommer jobba på gentemot klubben. Växer intresset ytterliggare kommer jag åka på nästa månadsmöte och diskutera saken.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Fiddy och / eller scooter, 1 gång i veckan.

Har du kontakt med klubben?
detta har ju lagts ner stor möda på innan, :huvet
 

BjRR

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2008
Ort
Skövde
Hoj
För många
Fiddy och / eller scooter, 1 gång i veckan.

Har du kontakt med klubben?
detta har ju lagts ner stor möda på innan, :huvet

Jag har haft kontakt så långt man kan komma utan att jag kan bevisa något konkret intresse. Behöver ha lite på benen innan möte med dem. Behöver kunna visa att det kommer generera nytta annars får vi inte till något.
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag har haft kontakt så långt man kan komma utan att jag kan bevisa något konkret intresse. Behöver ha lite på benen innan möte med dem. Behöver kunna visa att det kommer generera nytta annars får vi inte till något.

Att få folk att komma och köra är nog det mindre problemet, och att fråga här ger nog bara en fingervisning av intresset.
Jag provkörde en fiddy på årets sista race i Kalmar och snackade en del med killarna som körde och dom skulle kasta sig över en ny bana, men här hänger dom inte, uddevalla folk va det mest.
 

BjRR

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2008
Ort
Skövde
Hoj
För många
Att få folk att komma och köra är nog det mindre problemet, och att fråga här ger nog bara en fingervisning av intresset.
Jag provkörde en fiddy på årets sista race i Kalmar och snackade en del med killarna som körde och dom skulle kasta sig över en ny bana, men här hänger dom inte, uddevalla folk va det mest.

Jag har bra kontakt med det folket eftersom jag tävlat ihop med dom i flera år. Just här är jag ute efter en fingervisning ;)
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag har bra kontakt med det folket eftersom jag tävlat ihop med dom i flera år. Just här är jag ute efter en fingervisning ;)

Kanon, är det du som är Björn som skrev nått om detta på klotterplanken för ca ett halvår sedan? (osäker på tiden där)
 

BjRR

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2008
Ort
Skövde
Hoj
För många
Kanon, är det du som är Björn som skrev nått om detta på klotterplanken för ca ett halvår sedan? (osäker på tiden där)

det stämmer att jag heter Björn men för ett halvår sen har jag inte skrivit i något klotterplank. Menar du på Skövde mk s sida? Kan ha pratat om minimoto där för ett bra tag sen. Minst ett år ;) Tävlade för klubben 2007-2010.
 

vickeviking

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2011
Ort
Falköping
Hoj
Honda SP1 + Suzuki Savage bobber
BjRR om det blir något av detta och ifall quads skulle vara aktuellt(håller tummarna) så får du gärna hojta till:tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top