Moto GP 13 på krogen.

vill ha

Dysleksiker
Gick med
14 Aug 2007
Ort
Inte där jag vill
Hoj
KTM 950SM No Pimp Edition
Jag som har noll koll på när sådana här evenemang går av stapeln?
Prenumererar på denna "tråd" . Kan någon hota till när man skall infinna sig på Skansbacken?
 

Shido

SebbeAnthonHamster
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Vikjö
Hoj
2005,Honda,CBR1000RR
Ärligt du får följa trådarna,sen har Steffe lagt upp en kalender när det går av stapeln!! :gnissla
Va inte så sablans lat,eller vill du kanske att jag ska visa dig var när o hur oxå? :7peta
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Jag som har noll koll på när sådana här evenemang går av stapeln?
Prenumererar på denna "tråd" . Kan någon hota till när man skall infinna sig på Skansbacken?

Ärligt du får följa trådarna,sen har Steffe lagt upp en kalender när det går av stapeln!! :gnissla
Va inte så sablans lat,eller vill du kanske att jag ska visa dig var när o hur oxå? :7peta

Hehe, jag kan dra iväg ett mejl till dig här på forumet när eventet är up and running :hihi
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Skansbacken = rapido. Ber om ursäkt för att jag och Mille-R kapade tråden lite. Vi brukar ju sitta på Rapido och se på Moto GP alltsomoftast och har planer på att ordna gruppkörning eller någon annan aktivitet i anslutning till MotoGP på projektorn i de fall tiderna passar.

Denna tråd = gå till Olearys och titta på MotoGP.
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Skansbacken = rapido. Ber om ursäkt för att jag och Mille-R kapade tråden lite. Vi brukar ju sitta på Rapido och se på Moto GP alltsomoftast och har planer på att ordna gruppkörning eller någon annan aktivitet i anslutning till MotoGP på projektorn i de fall tiderna passar.

Denna tråd = gå till Olearys och titta på MotoGP.

No worries, tack för kommentaren! :)
 

vill ha

Dysleksiker
Gick med
14 Aug 2007
Ort
Inte där jag vill
Hoj
KTM 950SM No Pimp Edition
Ärligt du får följa trådarna,sen har Steffe lagt upp en kalender när det går av stapeln!! :gnissla
Va inte så sablans lat,eller vill du kanske att jag ska visa dig var när o hur oxå? :7peta

Vetefan om jag törs fråga ,men Olearys vart? Men jag får följa tråden så gott jag kan.
Förresten, vart ligger Vikjö. Låter lite långt till Stora staden om du ska visa mig runt.:confused:
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Vetefan om jag törs fråga ,men Olearys vart? Men jag får följa tråden så gott jag kan.

Jag har personligen god erfarenhet av O'Learys på Ö-malm, det är även dem jag har kontaktat. Jag kan dra iväg ett mail till dig när det väl är dags.
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Vänner,

Då börjar det dra ihop sig inför show down i Qatar på Losail. Racet går av stapeln nästa vecka på söndag, 7:e april. Nedan kommer ni att finna de som tidigare har visat intresse/anmält sig. Vänligen, för att bekräfta - och således bli inbokad och få en stol till eventet - skriv i tråden alt. skicka ett mail till mig senast nästa vecka på onsdag, den 3:e april.

Som tidigare nämnt är det O'Learys på Östermalm som jag har pratat med, tillika har god erfarenhet av. Det ligger tämligen nära T-uppgång i gemytlig miljö, rimliga priser med god service och schysst utspisning. Efter eventet kan vi uvärdera för att se hur vi gör nästa gång. OBS - anmälan är bindande!

Väl mött!

steffe
Geggamojja
Shido
Kimring
Ricken
lindman
John!
vill ha
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
BUMP!

Vilka är intresserade? Tidigare visat intresse räknas EJ som anmälan.
Vänligen anmäl er till mig snarast!
 

Shido

SebbeAnthonHamster
Gick med
18 Mar 2011
Ort
Vikjö
Hoj
2005,Honda,CBR1000RR
Vänner,

Då börjar det dra ihop sig inför show down i Qatar på Losail. Racet går av stapeln nästa vecka på söndag, 7:e april. Nedan kommer ni att finna de som tidigare har visat intresse/anmält sig. Vänligen, för att bekräfta - och således bli inbokad och få en stol till eventet - skriv i tråden alt. skicka ett mail till mig senast nästa vecka på onsdag, den 3:e april.

Som tidigare nämnt är det O'Learys på Östermalm som jag har pratat med, tillika har god erfarenhet av. Det ligger tämligen nära T-uppgång i gemytlig miljö, rimliga priser med god service och schysst utspisning. Efter eventet kan vi uvärdera för att se hur vi gör nästa gång. OBS - anmälan är bindande!

Väl mött!

steffe
Geggamojja
Shido
Kimring
Ricken
lindman
John!
vill ha

Kan tyvärr ej närvara pga att jag ska vara med mina 2 monster,får titta på Motogp hemma o under loppets gång så kommer jag får höra var o varnnan minut av minimonstret: pappas motorcykel. :D :7peta
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Kan tyvärr ej närvara pga att jag ska vara med mina 2 monster,får titta på Motogp hemma o under loppets gång så kommer jag får höra var o varnnan minut av minimonstret: pappas motorcykel. :D :7peta

Ok, sådant som händer. Tack för flaggan!
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Recap från gårdagen:

Vi var 4 st igår på O`Learys vid Humlegården, Norrmalm. Riktigt bra stämning med käk, bärs och en absolut drömpremiär av MotoGP 13. Det fanns gott om plats för fler, sändningen visades på flera apparater samtidigt.

Jag passade på att boka bord inför nästa showdown - i Austin, TX - om 2 veckor. Då anmälningarna gick mindre väl inför gårdagen så bokade jag bord för 4+, mao. så är det bara att dyka upp om 2 v! Har ni frågor så hör av er.
 

John!

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2012
Ort
Stockholm
Hoj
GSXR1000 K7
Ledsen, missade HELT att det var igår.
Jag och tjejen hamnade i dalarna på en slottsweekend.

Helt klart på nästa!
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
OBS OBS OBS

Här kommer en första påminnelse inför söndagens race i USA, Texas.

INGEN anmälan till mig behövs, det är bara att dyka upp.
Flera bord är bokade sedan två veckor tillbaka, flera TV-apparater ingår.
Vi samlas 20:00 på O`Learys på Norrmalm - Regeringsgatan 113. Racet börjar 20:30.

Har ni frågor kan ni ställa dem i tråden alternativt dra iväg ett mail till mig.

Väl mött!
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
...strax så är det cirka 3 timmar kvar tills Vale, MM, Lorre och resten släpps lösa på den nya banan i USA. Alla som vill är välkomna, som ovan nämnt, till O`Learys på Regeringsgatan - ta med en vän eller två! Ingen föranmälan behövs. Jag är där from. 20:00.

Hoppas vi ses!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top