Snart vår!!!

majure

Ny medlem
Gick med
21 May 2012
Ort
luleå
Hoj
Körkortslös..
haha fan vad långt detta land är :fakta

Själv så ställde jag just på skotern nu när den säsongen börjar komma på allvar! (jag är ingen -20 C skoterförare) Senaste dygnet i luleå har det kommit 2dm snö o blåser så det snöar fasen uppåt.

Yepp, vår. Känns som runt hörnet.

Jag återkommer i maj då vi kan se asfalten igen :hej

ps nej nej jag är inte bitter, bara avis, fruktansvärt avis.:gråta
 

Oscar S

Fartblind
Gick med
15 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC-R 2014
Mcmässan har resulterat i: Rengjord+smord utrustning, provstart och liten service. Visst fan är säsongen snart här!
 

p2p

If you snooze, You loose.....
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Ktm 690 smc
Alla i göteborgstrakten fan vad sägs om att samla ihop för en första tur typ nästa helg kanske? :yoparty
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
I Borås ser det bra ut, vist lite blöt men annars okej, 4+ just nu, ska bli sol idag tror jag :tummenupp

Ut med er så jag får höra vårtecken :yoparty
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Blöta vägar pga snösmältningen fast med dubbelsiffriga minusgrader annalkandes... Jag gissar på en del trafikproblem närmsta dygnet. :död
 

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Ort
Här
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Blöta vägar pga snösmältningen fast med dubbelsiffriga minusgrader annalkandes... Jag gissar på en del trafikproblem närmsta dygnet. :död

Dubbdäck på hojen eller..... Yr tyckte inte tvåsiffrigt förrän nästa helg, men halt lär det bli ändå.
Näe våren känns lite avlägsen, fast jag har bokat tid för besiktning samt lite bandagar.
 

Jimmie DK

Medlem
Gick med
24 Jul 2009
Ort
Danmark
Hoj
KTM LC4 x2
+7 och 15m/s, bitvis sol idag. Verkar ju lovande men DMI spår svängande temperatur samt nattfrost ett tag framöver. Hojen får stå kvar i garaget någon månad ännu.
 

Kazagger

&%¤")(/&%*^X?
Gick med
11 Jan 2012
Ort
Danderyd
Hoj
8115 fordonskubik inalles ;-)
Är det + och inte regnar imorrn tror jag att jag luftar Yamman lite som omväxling, hon är lite avis på DR:en...

Edit: fast när jag kollar klart.se ska det bli -10...
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Är det + och inte regnar imorrn tror jag att jag luftar Yamman lite som omväxling, hon är lite avis på DR:en...

Edit: fast när jag kollar klart.se ska det bli -10...

haha, tänkte precis skriva att det skulle bli dubbelsiffrigt minus nattetid så ta det försiktigt... men du hade redan sett det själv. ;)
 

FoPpaa

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2012
Ort
Trosa
Hoj
Yamaha YZF r1 -98
Åker till Thailand på måndag i 3 veckor. hoppas att man åka lite när man kommer hem!:Bugar
Ska försöka att ta med mig så mycket värme som möjligt!
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
va ute i garaget o körde ut fyrhjulingen... MEN kunde inte hålla mig så jag tog min hoj på en sväng den med:) fick testat min nya gopro kamera me:D
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Jag tycker att denna våren känns extra efterlängtad, på något vis. Vet inte vad det beror på, men jag kan inte minnas att jag har längtat så HÄR MYCKET tidigare år... Och det blir ju inte direkt lättare när man läser att en del av er redan åker...:gråta
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top