Fick en RC-repsolhonda, skitkul det lilla jag har hunnit köra.
Fick en RC-repsolhonda, skitkul det lilla jag har hunnit köra.
mumintroll
Lite mumsig choklad av chefen. Halsskydd av kära mor och far så lilla jag inte förkyler mig under färderna och presentkort av min faster. Samt en grej som jag aldrig tänkt på att jag behövde, nämligen en första hjälpen väska. Något jag tycker alla borde skaffa sig. Har vurpat en gång och det gjorde rejält ont. Oj! Vad jag önskade att någon hade haft lite plåster och grejs med sig!
God jul till er alla brorsor och systrar! Och ett olycksfritt nytt år!
(kör med förstånd)![]()
Senast redigerat av mumintroll den 2012-12-26 klockan 18:09.
Jobbat Natt hela julen och inte träffat någon familj haha..................... Gött att dom flesta verkar ha haft det bra iallafall!![]()
Grattis
Jag fick ett stort kuvert av Bells.
Och där var det en betald dykarcert utbildning![]()
En spärrnyckelsats, ledad. Kommer att komma till användning när det skall meckas![]()
Fick en prenumeration på MCM av sambon och ett ölprovningskit.
Måste varit snäll i år med för morsan tyckte jag skulle ha en 4-dagars biljett till Sweden Rock Festival.![]()
Yamaha yzf 600R thundercat <3
Jag fick en förkylning, 3timmar på Hobbit ikväll var rena rama självmordet, "snörv snörv TYST! prosit! Usäkta inte beningen"
Fick en AC/DC TIG Svets;P
Fick en Gopro 3 av flickvännen. Fox titan sport jacket av mamma och pappa, sen ett par dragon gold lens googles av min syster. Mycket roliga mc tillbehör där.
En udda och lite rolig julklapp som jag fick av min andra syster är en Rasperry pi.
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|