Nice! Ta licens nurå![]()
Byggtråd Yoshimura GSX1230R: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=208486
Vet hon vad licensen kostar?
BMW S1000RR - TRÅDENS BANDAGAR 12-13 AUGUSTI!!! INTRESSERAD? PM MIG SÅ BERÄTTAR JAG HUR DU KOMMER MED!
Jag fick ett par knox värsting handskar. Av min snälla farJag har dräglat på dom sedan dom lanserades i sverige
![]()
Fick en Daytona av Tomten!!(mig själv)
Nice Morsa =)
Fan hur gammla är ni? Åt bara mat
![]()
Fick betald resa å inträde till MC Mässan i Stockholm nu i Januari av föräldrarna.![]()
Senast redigerat av WEST den 2012-12-25 klockan 11:14.
Har slicks Pirelli SC1-2 och mönstrade Dunlop GP-Race däck att sälja,,,, b 190 f 120.
Jag fick vinterkräksjukan av den snälla tomten
Julmaten smakade bättre på vägen ner
![]()
Det är roligare att ha skoj än att ha tråkigt
Fick en resa till nästa års isle of man av min sambo :-D
Flertalet bandagar samlade på ett och samma ställe:
Uppdaterad med Falkenberg och kvällskörningar på Anderstorp
Jag fick.. hms..
Jag fick jobba, 18-06, tack tomten!!!
Sen fick jag bland annat en whiskey av min mor, den kom till användning efter att ha stått utomhus i 1.5 timme på ett villainbrott.. Det var RIKTIGT gott med en wirre när man kom hem =)
VHS film ifrån Mantorp Park 1991, converterad till digital form fick jag, och så en specialkomponerad specialsnutt! Ifrån denna. Länk:
.
Alla vet att jag vill ha den ultimata Duccen, så ett gäng olika lotter fick jag ochså..... vi nådde inte hela vägen. Men den bästa klappen är ändå att familjen samlas.
Ett hjärtligt tack till mina barn, ni är för goa. God fortsättning på Julen. Tony
Senast redigerat av Toyman den 2012-12-25 klockan 07:00.
fick bestick av arbetsgivaren.
ville ha en till hoj!![]()
"FUCK god and FUCK the devil and FUCK the church(religion) too. i'm responsible for my actions. i don't need to hide behind nothing. the devil didn't make me do it, i did it......whatever i did"
Tires are evil,
they must be burnt!
jag kör Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen
Jag fick en Gopro av min flickvän
Synd bara att ja sålt hojen![]()
Loki f er yfir akra
Jag läste Bike Katalogen på julafton och då fick jag "onda ögat" av min sambo.
-Men... jag tittade bara på de röda hojarna. Hette det inte hjulafton?
Samma gamla jag, men nu i ny hjälm.
Snälla familjer ni har! En annan får jag köpa MC relaterade julklappar till sig själv, men då blir det alltid som bäst!
Jag fick nya knäpuckar av brorsan! Välbehövligt och en sån där grej som man aldrig tar sig för att köpa själv.
Perfekt julklapp!![]()
Banåkning 2012
Det blev en del!
Bokat 2013
Gelleråsen, Ezzo-dagen http://www.svmc.se/ezzodagen
Gotland Ring, Inte Bara Fest
Gelleråsen, MCK Rapido
Kinnekulle, MCK Rapido
mumintroll
Triumph MC-skinnjacka![]()
Det finns 10 sorters människor, de som förstår binära tal och de som inte gör det.
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|