Nu är det dax att bumpa tråden lite
8 st anmälda och inte en enda läbbig R1 än
Så nu när vårsolen börjar komma fram
Damma av er gamla racehoj och anmäl er![]()
Nu är det dax att bumpa tråden lite
8 st anmälda och inte en enda läbbig R1 än
Så nu när vårsolen börjar komma fram
Damma av er gamla racehoj och anmäl er![]()
Staketexpert
roadracing4fun.se
Alla har Facebook utom Siv
för hon har ett eget liv......
rudenvik.se
Hellre liten o rapp än stor o slapp ....
Det är ju en intresseanmälan, reglemente tas fram allt eftersom. (Om jag förstått det rätt)
Jag har ingen passande bajk, men har anmält mitt intresse & köper nått när det spikas.
Svemo har utryckt sig possitivt. Det vi behöver är 15 förare minst för att få möjlighet att få köra igång. Jag tar emot namninsamling till intresserade förare.
Maila mats.winberg1@tele2.se
Tillåter reglementet... vill jag ha en R1 -98... Annars blir det nått annat![]()
Staketexpert
roadracing4fun.se
Alla har Facebook utom Siv
för hon har ett eget liv......
rudenvik.se
Hahaha.... Jag har fortfarande lera i garaget från den helgen.
För Er andra: Gyttjebrottning al'a RR på Sviesta... -06 tror jag. Haakan & jag delade depå i rondellen.
Bra plats... tills det började regna, då stod vi i 2dm lera.
Jag "snodde" en Vina Honda, av Haakan för att orka med att byta däck...
Dagen efter sken solen på alla i depån, utom oss som fick brottas med gyttja hela helgen.![]()
Ni.... ? Du får gärna kalla mig för Du
Norska reglementet är väl "nästa" steg i Classic, men jag fick för mig det inte fanns plats att köra en klass till på deras helger? Så, visst... ska racen gå med Classic, är väl det Norska mer logiskt..
Men skall det köras tillsammans med SM passar väl lite mer moderna hojar in..
Personligen tycker jag det borde vara nyare hojar.. så det skapar en eftermarknad för de hojar som idag körs i Rookieklasserna. Säg 12år eller kanske rent av 10år gamla hojar... (är det nån som kör en -03 i rookieklasserna?)
Men nu har ju Mats tagit initiativet för denna klass... något han skall ha en eloge för.
Blir det av är jag seriöst intresserad.... blir det 88-93.. får jag nog ta en ny funderare.
Jag tycker oxå att det är ett fantastiskt bra initiativ. Jag kommer troligen att köra denna klass om den blir av men ser gärna att det blir en nordiskt klass så att den blir så stor som möjligt. Men som sagt måste ju veta innan man börjar köpa grejer. Nästan halva startfältet i formula 87 är ju norrmän vilket troligen gjort den så pass stor.
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|
|