|
REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.
| ||
| I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler). | |||
| LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET | |||
Men om man går för att slippa ligga då?
Det blir ju aldrig som man tänkt sig och då borde man ju få ligga... Eller har jag fastnat i vinkelvolten nu?
Fast ovanstående bygger ju på att man får mer än nog någon annanstsns. Då vill man ju inte ligga mer, typ.
Äh, de där fyra Polska ölen var nog inte nyttiga för mig. Återkommer senare.
__________________________________________________ _________________________
Det gör inte mindre ont att råka ut för en olycka bara för att motparten är vållande.
Sporthoj Uppsala
P-piller borde vara till för män, det känns liksom bättre på något vis att ladda ur pistolen än att skjuta på någon med skottsäker väst...
Och namnet jordgubbe sitter på fel sak, är det något som borde heta jordgubbe så är det väl ändå potatis?
Nu har ju frugan börjat med mån-fre jobb så nu behöver jag inte förlita mig på barnvakt för att boka in... Med andra ord, jag kommer.![]()
'Vegetarian' is just another word for 'bad hunter'
Eller som jag. Jag skämde inte bort henne i början. Så om jag skulle få för mig att börja nu så skulle misstanke gro hos kvinnan i fråga. Hon får födelsedagspresenter, vardagspresenter och sånt istället. Ett 24-pack batterier till dildon ena gången och en eltandborste andra gången t.ex. Alltså nyttiga grejer som gagnar oss båda.![]()
__________________________________________________ _________________________
Det gör inte mindre ont att råka ut för en olycka bara för att motparten är vållande.
En bordsplats bokad!![]()
MC touring runt om i världen - www.vladde.nl
Nån mer långväga som är sugen på en del i ett 4-bäddars rum?
Buksvågerskiva!![]()
@pyryll | Mina två främsta egenskaper är att jag är världsbäst och ödmjuk!
Måste man ligga med ngn för att gå på festen?
Are you ready for some action,
Are you ready for the void?
Do you wanna lose your mind tonight,
Do you wanna be a Denim boy?
Tjöp en CDI vetja! (för Zx7R)
I morgon kommer mer info om rummenMen de kommer ju vara billigare att sova över än att ta en taxi hem
Klicka gärna i på FB så vi har lite pejl på hur många som kommer![]()
http://www.facebook.com/events/18421.../?notif_t=like
Member of The Pink Ladies
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|
|