Video Skitskraj MC´s samlade filmer

Troetter

Drömmer om en värld i veblen.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Guldkusten
Hoj
-
Tackar, kul att ngn gillade den!
Det är within temptation - faster och wtf - da bop. Säga vad man vill, men blandad musiksmak, det har jag! :banana
 

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
3 Nya filmer det hade jag missat, alla hämtade till datorn, nu ska jag njuta till era filmer :D
 

Winventive

Ny medlem
Gick med
30 Nov 2012
Ort
Stockholm
Hoj
2018, Yamaha R1
Fan va kul, ni grabbar är riiiktigt duktiga måste jag säga! Var en ren fröjd att få se era videos !
Fortsätt lägga upp fler filmer, kommer deffinitivt att följa den här tråden. Själv är jag nybliven MC förare, tog kortet 14/11 i år så skulle vara nice att hitta lite folk och hooka upp med och åka ett par svängar till våren :D:tummenupp
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
alldeles för lite filmer nuförtiden..alla rädda för moralens väktare el vad är problemet ??
 

Troetter

Drömmer om en värld i veblen.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Guldkusten
Hoj
-
3 Nya filmer det hade jag missat, alla hämtade till datorn, nu ska jag njuta till era filmer :D

Härligt, när kommer nya filmer ut från dig då? :arsele

Alltid kul med nya filmer!

JAA, den äckliga vintern blir lite mera uthärdlig :banana

Fan va kul, ni grabbar är riiiktigt duktiga måste jag säga! Var en ren fröjd att få se era videos !
Fortsätt lägga upp fler filmer, kommer deffinitivt att följa den här tråden. Själv är jag nybliven MC förare, tog kortet 14/11 i år så skulle vara nice att hitta lite folk och hooka upp med och åka ett par svängar till våren :D:tummenupp

Thx man! Alltid kul att hitta likasinnade att åka med, syns på vägarna i sommar! :yoparty

alldeles för lite filmer nuförtiden..alla rädda för moralens väktare el vad är problemet ??

Sporthoj.com nuförtiden är en förlängning av familjeliv.se i många fall. Skittråkigt, Sporthoj.com år 2006, snääälla kom tillbaka!:gråta
 

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Ort
Mölndal
Hoj
R1 1999 såklart!
Riktigt schyssta rullar :) Får en o längta som en tok till nästa säsong.

Men en sak som oroar mig, vart är alla moraltanterna? Kanske har bytt hobby till något mer passande som sticka el spela schack :p
 

Troetter

Drömmer om en värld i veblen.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Guldkusten
Hoj
-

Tjena grabbar!

Äntligen är säsongen igång igen, litet hopklipp från i söndags, hoppas det smakar!
 

Troetter

Drömmer om en värld i veblen.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Guldkusten
Hoj
-

Förfrågningar av telefonnummer från snygga tjejer tas med fördel i PM :brynad För resterande slödder, så vore det kul med en kommentar bara :banana
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top