Stoppa pressarna! Rosen o räkmackorna!

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Ort
@ home.
Hoj
CBR650R -21
jag fick jeTTEmyCket glaSs av cheyen i kassan fast jag bara betala för 1 kula (hon kanske ville ha fler kulor :D)

::impa

:tuttar
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Rykten gör gällande att Nicke och Tudde sålt 50% av firman. Oklart hur detta kommer påverka både utbud och prislapp...
 

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Tullinge
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Skinnställsrabatten är borttagen, förutom när Lilltessan står i kassan.
Folk kommer fortsätta åka till rosen, själv har jag börjat möga ur pga alla jävla Kalle Anka cyklister.
Väller in av de hjonen i en aldrig sinande ström..
Lägg till ett mackpris på 85 pistoleras så börjar jag nu leta subtistut :fakta
 

Täppas

Guest
Skinnställsrabatten är borttagen, förutom när Lilltessan står i kassan.
Folk kommer fortsätta åka till rosen, själv har jag börjat möga ur pga alla jävla Kalle Anka cyklister.
Väller in av de hjonen i en aldrig sinande ström..
Lägg till ett mackpris på 85 pistoleras så börjar jag nu leta subtistut :fakta
Jag har faktiskt gjort exakt samma observation... min premiärtur gick till Rosen, men ded blev bara ett varv runt bensinpumparna för det var kö ut genom dörren av cyklister :näsblod
Börjar fundera på att stanna vid kafet på vägen mot skanssundet när det blir körning på grödinge men har inte testat det än...
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Cyklister är fan ett snålare släkte än hoj-åkare. Dom beställer på sin höjd en kopp kaffe per gubbe men eftersom alla pröjsar med kontokort tar det en evighet. Sen käkar dom sina medhavda proteinkakor och skit dom förvarar i sina bögslungor.

Därför borde dom ha en egen kö så alla vi storkonsumenter av räkmackor och klämgrillisar slipper köa..... :huvet
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Cyklister är fan ett snålare släkte än hoj-åkare. Dom beställer på sin höjd en kopp kaffe per gubbe men eftersom alla pröjsar med kontokort tar det en evighet. Sen käkar dom sina medhavda proteinkakor och skit dom förvarar i sina bögslungor.

Därför borde dom ha en egen kö så alla vi storkonsumenter av räkmackor och klämgrillisar slipper köa..... :huvet

I helgen blire att ta med kettingen och jaga cykeljon på vägarna. Jaktsäsongen är igång!:smasha
 

Panzaa

Bättre att verka än att förverkas
Gick med
16 Aug 2007
Ort
Tullinge
Hoj
2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Låter som att fiket vid Eldtomta kommer få fler kunder.. än så länge enligt mina observationer cykelmongofritt. Har ju fan exploderat i å med flocktrampande cyklisthjon :zpy
 

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2004, ZX10R
För min del får mackorna gärna kosta runt 100 pistoleras, är ju ändå inte mackorna man åker dit och betalar för.. utan för att få byta några ord med de fina och trevliga tjejerna i kassan :fyllisar
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
ImageUploadedByTapatalk1372593234.689708.jpg

Aldrig satt en stövel här, alternativ?
 

N.A.S.A

Sporthojsnörd
Gick med
19 Jul 2009
Ort
Lund
Hoj
Cessna 172N -74
På Café Killeröd utanför Båstad kostar räkmackorna 135:- så 85:- tyckte jag var billigt! Vi var där tre pers och fikade med varsin räkmacka, kaffe och en kaka för ett tag sedan, notan slutade på nära 700 kr!

http://www.cafe-killerod.se/38-prislista.htm
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Eldtomta är ok, men sist jag var där hade de helt klart inte infrastrukturen för att ta emot 20-30 gäster som dyker upp samtidigt. Dock var allt hembakat.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Var på Eldtomta för några timmar sedan. Håller med om att de inte riktigt har infrastruktur (än). Men 10%rabatt för oss som kör hoj och plattor till stöden att låna fanns om det skulle behövas. :tummenupp

Pröjsade typ 60:- för en Brie-Salamimacka med en 50cl dricka i PET-flaska.

De hade sittplatser ute för uppskattningsvis 30 pers. Borden stod ganska tätt.

Totalintrycket är gott. Jag kommer garanterat sätta min fot där igen! :) Därmed inte sagt att jag slutar besöka Rosenhill.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top