Dataspelstråden

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Har hunnit spela ett par timmar av far cry 3. Riktigt Skoj! Bra story och mycket att göra. Helt ok grafik o cool värld att springa runt i.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Har hunnit spela ett par timmar av far cry 3. Riktigt Skoj! Bra story och mycket att göra. Helt ok grafik o cool värld att springa runt i.
Instämmer verkligen. Så pass snyggt att jag får lite svindelkänsla när man klättrar upp i radiomasterna men det är riktigt kul att zipline'a ner :) Gillade FC2 bra och körde flera varv men det här är ju på en helt ny nivå och det finns co-op & multiplayer när man kört solo-svängen :)
Najs att det inte är bara kötta utan en hel del pyssel och trix samt lite smyga.
Tog mig ett tag innan jag insåg fördelen med kameran Z, att tagga piraterna och djur med. Var är min kikare tänkte jag...
Fräckt att det går att trimma sina vapen. Köp inte vapen om inte plånkan är för full! Lås upp radiotorn så får du dem gratis!

Snyggt, stabilt, fritt och fint flyt. Fordonen är olika att köra... Genomarbetat. Rekommenderas starkt! Väl värt 349 kr :tummenupp

Nu lär det inte bli nåt War Z på ett tag :) Hojta om du vill köra FC3 Co-op på PC. (Min favoritspeltyp)
 
Last edited:

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Ort
Nära asfalten
Hoj
Ingen
Far cry 3 är riktigt kul, de har verkligen utvecklats sen far cry 2.
Jag uppskattar friheten att få välja hur man genomför olika moment i spelet, kanske inte huvudstoryn men även där ges man val hur man vill agera.

Att snabb förflyttningen mellan olika läger underlättar enormt, ett flygplan/helikopter hade gjort spelet mycket mindre.
Z93 är favoritvapnet hitills, ska spela igenom det igen på svårare nivå framöver.

Hitman:Absolution tyckte jag inte alls om, stelt och för långsamt men det är nog fel spelserie för mig. Det är så många detaljer man måste lyckas med för att få ett komplett genomfört uppdrag.

När kommer just cause 3 :)
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Stor rea på Steam just nu (några timmar kvar!?!)

Köpte Hitman Absolution för halva priset :)
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Nice. Ser att dom lägger upp FEAR collection för 13 £ innehåller alla spelen i serien: F.E.A.R. 2: Project Origin, F.E.A.R. 2: Reborn (DLC), F.E.A.R., F.E.A.R. 3, F.E.A.R.: Extraction Point , F.E.A.R.: Perseus Mandate
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Far Cry 3 är riktigt kul faktiskt! :D Skaffade även Day Z nu istället för War Z och kan säga att spelupplevelsen är så sjuuuuukt mycket roligare!

Vettefan om jag håller med där... WarZ har så sjuuukt bra känsla , synd att developers verkar vara riktiga sopor.
Körde lite DayZ med grabbarna i SOG igår , var ganska roligt , iofs på private server så lubbade mest (å körde traktor å helikopter) å letade stuff å dödade Zombies..... ingen pvp :( , förtar lite av den krypande känslan WarZ har när musiken plötsligt ändrats å man vet att det finns nån jävel nära som vill döda en bara för att de e sköjjigt :hihi
Håler tummar å tår att DayZ standalonen blir mera "action" å mindre "simulator" , samt med kanske exp å professions å grejjer .... då :banana
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Spelar ni bara det zzzenaste??!! Det finns ju så sjukt många bra spel av lite äldre snitt som inte borde glömmas bort. TALA OM ÄLDRE SPEL ISTÄLLET, ERA HUNDAR !! :banana
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
return_fire.jpg

*Ride of the Valkyries*
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
plockar hem nu :) .... massa ledigt å måste ha nått å göra när man e bakis :D
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top