Dataspelstråden

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Vad heter det första uppdraget i Fallout 3? Jag har laddat in alla fem expansionerna och beroende på vilket mission jag klickar på dyker det upp saker på kartan. <Men det är svårt att avgöra vilket uppdrag som tillhör vilket expansionspack/orginalspel.

Jag är rädd för att jag klickat på nått expansionsuppdrag som kräver fetare vapen och skills än vad min ynkliga arsenal i nuläget kan erbjuda. Chinese gun liksom, knappt mer skadlig än en ärtbössa :4skrika
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Nu har jag "hittat" Fallout 3 official guide, ska skriva ut den på jobbet imorgon. Detstår en hel del nyttigt i den.
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Flyttade enligt önskemål över war-z inläggen från dataspelstråden, säg till om jag missat nått

// Putte
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Borderlands 2 är sjukt kul, dock bara spelat genom det en gång hittils
Natural Selection 2 är också riktigt bra! :tummenupp
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Några som testat Star Wars, the old republic? Finns något gratisgrejs ute nu. Jag provade tidigare idag men är inte impad. Tyvärr, för jag är swnerd av rang. Har åas inte spelat spel av slik karaktär online tidigare. Växer det på en?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har börjat lira Borderlands 1 idag, hyfsat kul av och till men jag stör mig verkligen på spel med save-stations...:huvet Jag menar, just i borderlandsfallet kostar det ju typ 10% av ens hopsamlade skatt i böter varje gång man dör, och med-packs etc är totalt värdelösa och svåra att hitta. Det är liksom uppbyggt för konkurs...:mad: Men i övrigt är det småkul, gillar den lite speciella grafiken.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Måste säga att jag är lite sugen på Hitman: Absolution. Dock osäker och rädd för att detta är en spelserie bland många som blivit konsolifierade och behandlar en som spelare som IQ-befriad (andra exempel på detta är Rainbow Six-serien och Ghost Recon-serien)

http://www.youtube.com/watch?v=g7uYfhWNvrA
 

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Provade far cry 3 lite igår. Imponerad av voice acting och animationer i öppningsscenen. Spelet verkar okej också
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Några som testat Star Wars, the old republic? Finns något gratisgrejs ute nu. Jag provade tidigare idag men är inte impad. Tyvärr, för jag är swnerd av rang. Har åas inte spelat spel av slik karaktär online tidigare. Växer det på en?

Vilka SW har du kört?
Inte spelat nåt sen jag levde Jedi Academy för några år sedan. :)
 

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Några som testat Star Wars, the old republic? Finns något gratisgrejs ute nu. Jag provade tidigare idag men är inte impad. Tyvärr, för jag är swnerd av rang. Har åas inte spelat spel av slik karaktär online tidigare. Växer det på en?

De flesta MMORPG växer fast och många säger ju att old republic är bra. Själv vill jag inte fastna så hårt i MMO efter jag varit fast i WOW träsket
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top