Dataspelstråden

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag är snart klart med Bioshock, vill skynda på så jag kan börja med Bioshock Infinite så jag hoppas på att jag blir klar med det till helgen...... om det regnar.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Hjärndöd underhållning i Left 4 Dead-anda för en billig peng på steam, under 4€ till och med imorgon.
Killing floor verkar helt ok.

-Cooperative gameplay for up to six players against multiple waves of specimens
-Persistent Perks system, allowing players to convert their in-game achievements into permanent improvements to their character's skills and abilities
-Over 40 Steam Achievements, including Dignity for the dead for killing 10 enemies feeding on dead teammates' corpses and Hot Cross Fun for finishing off 25 burning enemies with a Crossbow
-Slow-motion ZEDtime to better watch those crucial and violent creature deaths, even in multiplayer
-Solo game mode for offline play
-Nine different monster types trying to eat your face off, armed with everything from teeth and claws, to chainsaws, chain-guns and rocket-launchers
-12+ weapons for the players to chose from, ranging from knives and fire-axes to pump shotguns, rifles and a flamethrower
-Equip your team with welders, medical tools and body armor to help your odds of survival
-Choose which Perks to play with to best balance out your co-op team against the horrors
-Open, non-linear play areas: choose when and where to fight — or run; weld doors closed to direct the monster horde down alternate corridors
-Fully-configurable, allowing players to change the difficulty level, number of creature waves, or even set up their own favorite waves of monsters
-Support for Steam Friends and other Steamworks features
-Includes SDK for the creation of new levels and mods

 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Steam har sommarrea. Hittills har jag inhandlat Killing floor, Just casue 2 och Sniper Ghost warrior 2 för några eur stycket. Om sex min laddas det upp ett nytt gäng spel på rea i 24 timmar.
 
Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Just Cause 2 är kul som fan, har det på PS3 och är riktigt underhållande t.o.m. på konsol.

14ddczo.jpg

:hihi

Stör mig lite på semi-tredjepersonsvyn, det blir inte optimalt med musen. Därför tror jag det passar bättre till PS3.
 

eXoticSimpa

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2012
Ort
Linköping
Hoj
KTM 660 SMC -04
Jag har köpt: Age of Empires II: HD Edition, Bully: Scholarship Edition, Just Cause 2, SimCity 4 Deluxe och The Walking Dead på steamrean hittills. Det dyraste kostade mig 55 SEK.
Köpte även Dishonoured och Fallout 3 GOTY Edition när Bethesda hade en "Ta två betala €12"-rea för några veckor sedan.

Undrar bara när man ska få tid att spela allt, jobbar ju nästan varje dag. :D
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Vad förvånad jag blev när jag satte igång Borderlands 2 i campaign-läget och plötsligt poppar Bjork3n upp på skärmen och det blir ett co-op-äventyr av det direkt. Snygg funktion och roligt spel. :tummenupp

Portal 2 och Arma 2 på steamrean är det jag funderar på idag.
Undrar vad som kommer på realistan kl 19 ikväll. Spänningen är olidlig.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Så här ser det ut på steam varje dag runt sju :hihi

35lrmfn.jpg


[EDIT] ser att Dishonored ligger ute på rean, skoj.
 
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Det hade bara dess 40%-rabatt i sex timmar... även jag missade den :4skrika

Men fasen, jag är int' bitter, krigar Ghost Recon Online för fullt, förjäkla roligt spel, dessutom gratis.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top