Wheelie- och fotokväll Fredag 10 Augusti

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Jao, syftet med min idé om denna dag var att det skall finnas utrymme för både och. Då tycker jag vi omgrupperar till Lovsjö.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Är det inte bättre vi är på den avstängda vägsträckan vid lovsjön? Då är det nära till kurverna, stooor p plats och raksträcka utan trafik + att de inte är några träd mot e4an så solen kommer in :)
 

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
vart ligger shell torpa? adress någon? :crash

När du kommit ner från långa backen (Göteborgsbacken) så står det "Helsingborg", den filen lägger du dig i, fast istället för att ta mot Helsingborg så tar du avfarten efter mot centrum. Kör igenom först en rondell så att du kommer ner till nästa rondell där ibis hotell ligger, förbi Max hamburgerrestaurang tills du kommer till en 3e rondell, efter den rondellen ligger Shell Torpa på högersidan 100 meter efter rondellen.
 

NASSE

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2007
Ort
Huskvarna
Hoj
GSXR 750 98:a
Ja vafan jag har semester så jag kommer ut en sväng jag med. inte kan jag Wheela men jag bidrar som publik
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
De är nog sant kanske :va Annars ligger de ju rätt bra till. Gott om plats och ingen som kan komma och lipa där :tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Är det regn/blött vid 16-17 tiden blir det raincheck på evenemanget!

(Uppskjutet för er som inte förstår) :tungan
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Kul idé Kalle! Hoppas på lite bättre väder framöver då! Har lite begränsat med tid på kvällen nu när man börjar jobba ikväll, vill vara hemma till 20 tiden då jag börjar jobba 21.

Skriv upp mig på listan iaf, har en GoPro med lite olika fästen. Systemkamera finns.. dock inga fotoskillz! :) Kan köra 10-20mm objektivet (nästan som ett fisheye med massa vidvinkel) och ta lite bilder på stillastående objekt och personer.

Har en bärbar dator som lär räcka till, finns usb 2.0 och SD-kortplats. Det som är värre med den är att batteriet inte håller mer än knappt nån timme... har tyvärr ingen bil-laddare till den heller.. så backup behövs!

En kompis till mig har en hemskt go bil att filma ifrån.. perfekt att stödja sig mot tak "balkarna". Hade nog fått bli på helgen om det skulle passa för honom dock, kan inte lova nått :)
jeep.jpg
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Blir vädret bra så dyker jag nog förbi också.
 

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Ort
Jönköping
Hoj
TDM 850 -99
Jag känner en proffisionell sminkös. Hon kan fixa eran make up så ni är som finast när ni ska
bli förevigade.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tja kanske vore nått för posörerna vid P-fickan ?! :hihi annars är de ingen mening då de inte syns i allafall, eftersom man inte är outlaw kromsläde åkare som kör utan hjälm... :krama
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Neeeej, torsdag! Jobbar hela fredagen :(

väderhelgen.jpg
Mycket finare väder :fakta

Inte för att jag är superviktig då jag varken har finaste kameran eller kan wheela. Men det hade varit kul att kunna vara med på en sista grej innan jag flyttar (Vilket är på lördagen) :(.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Antar att du flyttar till Gbg? Då har du ju massa motard vänner att åka med sen :)
Ta de på onsdag istället. Då kanske de blir massa tuffa blixtar på bilderna :tummenupp
 

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Jaaaaa fredag är jag leeeeedig och kan vara meeeeed :) vore kanon, skriv hur det blir :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top