Var kan jag lyfta tyngder och bli stor och stark?

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Shalom! Till hösten/vintern ska jag vara pappaledig i ett halvår och tänkte passa på att återuppta styrketräningen för att återigen bli den läckra hunk jag var innan jag skaffade fru och barn :rolleyes:
Då tänker jag mig ett gym som erbjuder barnpassning, men hur hittar man ett sånt? Det närmsta jag kommit är sportlife, men de har bara mellan 16:30-20:00 två dagar i veckan så det håller inte. Kristinedal i gamlestan har en åldersgräns på 2 år så det funkar inte heller. Sats är för dyrt. Nån som vet nåt jag inte vet? Får gärna vara i de östra delarna av götet.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
barnpassning..... Du menar babypassning. Mig veteligen finns det inget gym som tar emot så små barn.
Men du får väl använda utegymet i Slottskogen och ha ungen i en barnvagn. Ett tips är att köpa en sådan här, så kan du ju springa å ha ungen med dig.....:rock
Nya20vE4sten202.jpg
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Sant , så små barn tar dom inte.

Sen tror jag att det närmsta du kommer träning med en sådan liten är barnvagnspromenader :tvåbarnspappa.

Jag kör senare på kvällen då det lugnat ner sig här hemma och dom ( förhoppningsvis) sover ,det funkar hyfsat bra för alla.
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Nja, både sportlife och sats tar så små så där har mina herrar fel :arsele
Sats tar ungar från tre månader (min är 8mån nu) men kostar 7000/år och det känns inte aktuellt.

Barnvagnspromenader lär det bli ändå, men saknar känslan av att köra skiten ur sig själv på gymmet :)
I värsta fall får det bli kvällstid, fast det hade varit fint att kunna lösa det på dagarna såklart.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top