Tider rookie

Anonymous

Ny medlem
Gick med
21 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
08 Honda cbr 1000rr
Finns det något enkelt sätt att se tider för de rookie 1000 race som körts i år? Jag söker på mylaps och lyckas hitta lite spridda race från föregående säsonger men inte de race jag vill åt :huvet
 

yiu-han

№23 Superbike
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
cbr1000rr
Jag körde flesta racen och dom hittar man lätt när man loggar in. Knutstorp körde jag inte så den hade jag ett helvete att hitta. Snubblade över den till slut. Fattar inte riktigt heller hur man ska söka för att hitta äldre resultat.
 

yiu-han

№23 Superbike
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
cbr1000rr
Haru någe tips hur man gör dom sjukt sena inbromsningarna som du gjorde i race2? är så jäkla imponerad av hur du bromsa!.. :tummenupp

När du tror att du måste bromsa så tittar du molnen och filosoferar lite en stund tills det blir så läskigt att du vill blunda. Då blundar du en stund och SEN bromsar du!

Allvarligt talat så har det hjälpt mig ganska mycket att försöka komma ihåg att knipa med benen om tanken och hålla emot med mage/rygg och slappna av i armarna. Böjda avslappnade armar/axlar.

Bromsa med handen/magen/benen och inte hela armarna och axlarna.

Kanske inte är rätt rent körtekniskt men det funkar för mig. Någon skolad kanske kan förklara hur man SKA göra
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top