![]() Besök gärna även www.stulnafordon.se och rapportera in ditt stulna fordon. Dessa syns på förstasidan av Sporthoj.com som många läser och ser! |
STULET/UPPHITTAT-FORUMET
| ||
| LÄS OVAN INNAN DU DELTAR FORUMET TACK | |||
I know I'd never be me without the security of your loving arms keeping me from harm
Läs tråden på FB all info finns där. Och ja som du säger man var väldigt godtrogen. Tydligen inte bara jag då vi är 7 målsäganden mot dessa personer som trätt fram och berättat om idiotin.
Det enda jag tycker är fördjävligt är att jag inte längre kan lita på okända människor längreGillade den egenskapen om mig själv förut att jag var fördomsfri och trodde gott om alla människor jag träffade.
Du har väl ställt av den?
En vän sålde en bil. Kontant betalning. Köparen skulle fixa med alla papper till transportstyrelsen. Men tji.
P-böterna började trilla in. Efter avställning slapp hon i varje fall betala P-böterna.
Men en seriös hojköpare borde väl gå med på säljares krav innan provkörning då köparen verkligen borde veta vad det finns för människor ute.
Till TS
Fan va surt iallafall, hoppas det löser sig för dig.
Hur har det gått? Får du någon form av ersättning?
Eftersom stöldförsäkringen inte gäller i detta läga, om man hade sagt att man blev tvingad av hojen under hot, vilken försäkring hade trätt in då? Är det i en dylik situation "bättre" att säga detta till farbror blå än att säga att hojen blev stulen under provkörning?
Café Racer Bygget: Sporthojs Tråden
Hmm.. behöll du inte hans körkort medans han provkörde? För du kollade väl på det för att bekräfta namn + persnummer?
Banåkning 2012
Det blev en del!
Bokat 2013
Gelleråsen, Ezzo-dagen http://www.svmc.se/ezzodagen
Gotland Ring, Inte Bara Fest
Gelleråsen, MCK Rapido
Kinnekulle, MCK Rapido
Tyvärr så gjorde jag inte ens det, det fanns inte i min tankevärld att detta kunde hända mig och jag vill påstå att jag normalt är väldigt försiktig av mig när det gäller affärer och pengar. Men nu är man en (dyrköpt) erfarenhet rikare. Polisen har väl redan arkiverat detta då "det inte finns något att gå efter".
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|
|