Peter Lindens är jättehård!!!

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Du är en livs levande underhållningslegend, du vet det va? Fantastiskt! Man skrattar både åt och med dig men alltid bara på positivt vis. Vi är många som har mycket att lära.

Fast; allt kan inte vara bra, du är massmördare vid sidan av livet som RR-underhållning eller dylikt va?
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Vad exakt blev du ipetad egentligen?! :tungan

Jag gick över för att fråga om 2 Ipren och 4 Alvedon, det är vad jag brukar ta då jag har ont. Oftast tycker jag inte att det hjälper men tänkte att kanske det hjälper mot "PeterLindenhardjäklahårdmadrass"-ont i ryggen.

Då hände något intressant! Magnus Berg, som dagen innan vann Rockie 1000 på apsnabba tider, blir plötsligt lite som mamma! Han sa:
- Du ska väl inte ta allt det där på en gång?
- Jo då, det brukar funka bra.
- Nja, du vet det är inte nyttigt att mer än 2 Alvedon åt gången!

Sa han, som inte tvekar att försöka komma UNDER 58 sekunder på Sviestad! Liiiiite roligt tycker jag det är, att en roadracingförare blir lite oroligt förmanande om att man inte ska ta för mycket receptfri medicin!:)
Men tack för omtanken!:tummenupp
 

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
Jag gick över för att fråga om 2 Ipren och 4 Alvedon, det är vad jag brukar ta då jag har ont. Oftast tycker jag inte att det hjälper men tänkte att kanske det hjälper mot "PeterLindenhardjäklahårdmadrass"-ont i ryggen.

Det är klart att man blir orolig för dig när du brukar 4 alvedon och 2 ipren. Det är lite väl mycket även för ditt pundar team:)

Jag är i alla fall glad över att vi lyckades bättre med dina däcksvärmare på Söndagen. Skulle vilja säga att det var 100% Övning ger färdighet!

Är nere på västkusten ett par veckor. Tvingades till en Ullared resa igår. Men jag och grabben åkte till Falkenbergsbanan och tänkte kolla på lite kvällsträning. Trodde jag skulle få se pundar hojen igen..men så är det väl med folk som har talang. Ni behöver väl inte träna?!
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Det är klart att man blir orolig för dig när du brukar 4 alvedon och 2 ipren. Det är lite väl mycket även för ditt pundar team:)

Jag är i alla fall glad över att vi lyckades bättre med dina däcksvärmare på Söndagen. Skulle vilja säga att det var 100% Övning ger färdighet!

Är nere på västkusten ett par veckor. Tvingades till en Ullared resa igår. Men jag och grabben åkte till Falkenbergsbanan och tänkte kolla på lite kvällsträning. Trodde jag skulle få se pundar hojen igen..men så är det väl med folk som har talang. Ni behöver väl inte träna?!

"frollo"? Säg till om du vill byta nick. Vinnar-Mange eller nåt, kanske?


Mozzberk: Bra rapport och kanonfina bilder, speciellt på superbajkarna.
 

Frasse

Boxerfantast
Gick med
7 Jul 2003
Ort
Påskallavik
Hoj
BMW R1250GSA -19, KTM 250 Freeride -18, BMW S1000RR M -19
Det roligaste jag läst på länge! Du kan alltid börja som fotograf när racingkarriären skiter sig! :tummenupp
 

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
"frollo"? Säg till om du vill byta nick. Vinnar-Mange eller nåt, kanske?


Mozzberk: Bra rapport och kanonfina bilder, speciellt på superbajkarna.

Ohhh känner du nån kan fixa det eller kan du ? Jag har funderar lite på andra namn så som "Som en cirkusapa med en rullskridsko i arslet" Men det är svårt att bestämma sig ..är lite inne på "växellådsras Mange " oxså.
Jag låter dig veta först!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Som jag sa till dig när du välkomnade mig och Michelle till Taikonlägret.
Nä rent och prydligt numera när du inte huserar med Jorpes längre!!!

Är det så? Var det Jorpes som stod för kalabaliken och röran? :confused:Jag trodde det var jag!
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det är klart att man blir orolig för dig när du brukar 4 alvedon och 2 ipren. Det är lite väl mycket även för ditt pundar team:)

Jag har klartecken från högsta instans på att det är ok att vältränade atleter tar den dosen "vid behov"! Så....:)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det är klart att man blir orolig för dig när du brukar 4 alvedon och 2 ipren. Det är lite väl mycket även för ditt pundar team:)

Jag är i alla fall glad över att vi lyckades bättre med dina däcksvärmare på Söndagen. Skulle vilja säga att det var 100% Övning ger färdighet!

Är nere på västkusten ett par veckor. Tvingades till en Ullared resa igår. Men jag och grabben åkte till Falkenbergsbanan och tänkte kolla på lite kvällsträning. Trodde jag skulle få se pundar hojen igen..men så är det väl med folk som har talang. Ni behöver väl inte träna?!

Ni var HELT lysande med värmarna! Ni kan få förtroende en gång till!

Och Falkenbergsbanan fick klara sig utan pundarbajkar i onsdags. Är i Barcelona och kollar läget!
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
The Funkisar
SAM_0171.jpg

Woho!! Jag är med på bild! :banana
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Som jag sa till dig när du välkomnade mig och Michelle till Taikonlägret.
Nä rent och prydligt numera när du inte huserar med Jorpes längre!!!

Vilken fin tråd som jag missat!

Jo, visst var det rörigt värre ibland. Tror att det var växelvist rörande som gällde. Värst blev det när Zölis gästade, då låg alla blocknycklarna tillsammans med maten.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Vilken fin tråd som jag missat!

Jo, visst var det rörigt värre ibland. Tror att det var växelvist rörande som gällde. Värst blev det när Zölis gästade, då låg alla blocknycklarna tillsammans med maten.

Zölis var RÖRIG!!! Och lite disträ liksom... Minns ett minnesvärt tillfälle på åsen när vi skulle ut och panga 600, du, jag och Zölis. Ledur-kledur, hjelm och stövlar på. Då utbrister Zölis på bredaste Stockholmska:
"Ammen vaffan, nu har jag satt på stövlarna på fel fot!!!"
Det är inte många som drar på sig ett par Alpiestars Tech 3 på fel fot, UTAN ATT OMEDELBART MÄRKA DET!!!!!
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top