Ursprungligen postat av
Gustav O
Dina personliga erfarenheter är nog tyvärr inte applicerbara på Lorenzo...
Det var ett snabbt och tvärsäkert konstaterande. Varför skulle mina personliga erfarenheter om vad som bidrar till ödmjukhet inte vara relevanta när vi pratar om just Lorenzo? Mitt exempel var ju inte precis ett långskott vad gäller livserfarenheter i relation till personlighetsutveckling. Det hade varit en annan femma om jag påstod att en dröm jag haft om Lorenzo sade något handfast om hans personlighet.
Jag har inte läst boken som är skriven om Lorenzo och som har imponerat på många som först tvivlat på hur intressant en biografi om en 20-årig kille kan vara. Kanske skulle den ge en annan bild av Lorenzo än den jag har fått när han intervjuas i samband med tävlingarna.

Ursprungligen postat av
Gustav O
Du kan vara väldigt självsäker men samtidigt ödmjuk och det är det Lorenzo visar.
Hur framträder denna ödmjukhet när han svarar på frågor i samband med tävlingarna menar du? Jag har missat detta totalt. Med tanke på hans ställning och status krävs det en del för att verklig ödmjukhet ska märkas, tycker jag. Mer än att man tillstår att somliga andra förare är snabba somliga dagar. Eller att det kommer bli tufft race på söndag.
Det är ingen mening med att vi ägnar oss åt hårklyveri, men bara så att vi inte missförstår varandra är det skillnad mellan självsäkerhet och självförtroende.
Senast redigerat av Radare den 2012-08-17 klockan 23:51.
Now this looks like a job for me so everybody just follow me cuz we need a little controversy, cuz it feels so empty without me.