Vilka ska köra Knutstorps B-race 2/6?

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Varberg
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Vem mer än jag ska ner till Knutstorp och köra deras endagarsrace på Lördag?
Nån från Vbg/Fbg som har lust att samåka?
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Kolla med Lars Andersson och Tony Skoog, har för mig att dom var anmälda :tungan

Sen tar du väl med dig en buckla hem hoppas jag :banana
 

lassekongo 1

anderssonracing.nu
Gick med
12 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
-09 Yamaha R1
Jag och Tony ska ner, men vi är tyvärr "fulla" vi får ses där nere, MEN... vi hade tänkt och ta med någon buckla hem, men det kanske blir en liten mindre buckla över till dig.:lol
 

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Varberg
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Jag och Tony ska ner, men vi är tyvärr "fulla" vi får ses där nere, MEN... vi hade tänkt och ta med någon buckla hem, men det kanske blir en liten mindre buckla över till dig.:lol

Åker med Tim. Han ringde tidigare ikväll. Åker ni ner på fredag eller lördag?

Vi kan väl göra upp om bucklorna på lördag istället.
 

miomit

Azzazzin
Gick med
26 Sep 2008
Ort
I närheten
Hoj
KTM SDR -18, Yamaha 750 seca -82 Scrambler
Mycket snack om dom där bucklorna, hur blev det nu...? Vet en kille som fick med sig två i alla fall. :rofl

Bra förstarace för övrigt (trots monsunregnet), synd att det började trilla golfbollar från skyn i det andra bara..
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Mycket snack om dom där bucklorna, hur blev det nu...? Vet en kille som fick med sig två i alla fall. :rofl

Bra förstarace för övrigt (trots monsunregnet), synd att det började trilla golfbollar från skyn i det andra bara..

Grattis killen! Riktigt kul att du fick med dig både en 2:a och en 3:a. :)
 

lassekongo 1

anderssonracing.nu
Gick med
12 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
-09 Yamaha R1
Ledde första racet i Rookie 1000 med några sek. men körde av efter 8 varv (det hade tydligen varit en oljefläck där sa dom) men sen vann jag race 2, så en buckla blev det.
Prisutdelningen ligger ute på Youtube där du är med. Jag tror man skulle söka på Rookie 1000 2012 eller något sånt.
 

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
Tydligen skall det ha varit olja i kvällsposten-kurvan (högern efter hakvänstern) efter R600 racet. Kanske var där du gick omkull?
 

lassekongo 1

anderssonracing.nu
Gick med
12 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
-09 Yamaha R1
Ja, det var den svängen. Jag såg på uppvärmnings varvet att dom visade olje flaggen men jag trodde att det var för att det började att stänka, men nu efteråt förstår jag att det var oljan.
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Ledde första racet i Rookie 1000 med några sek. men körde av efter 8 varv (det hade tydligen varit en oljefläck där sa dom) men sen vann jag race 2, så en buckla blev det.
Prisutdelningen ligger ute på Youtube där du är med. Jag tror man skulle söka på Rookie 1000 2012 eller något sånt.

Grattis som fan :tuttar
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ledde första racet i Rookie 1000 med några sek. men körde av efter 8 varv (det hade tydligen varit en oljefläck där sa dom) men sen vann jag race 2, så en buckla blev det.
Prisutdelningen ligger ute på Youtube där du är med. Jag tror man skulle söka på Rookie 1000 2012 eller något sånt.

http://www.youtube.com/watch?v=yJxoQRQmsgw

Tjoho!!!! Det är bara att ställa sig i raden av gratulanter; först krasch och sedan vinst!!! Vilken man!:tummenupp
Bra gjort!:Bugar
 

henke hå

ogilla facebook
Gick med
23 Dec 2006
Ort
norr om lund
Hoj
ktm rc8r-12.ktm rc8 track-11.honda crf450-08
då vet man vem lassekongo e.nästa gång skla jag inte släppa förbi dig.
Grattis till en välförtjänt vinst
 

Linool

Azzazzin
Gick med
24 Nov 2008
Ort
Åhus
Hoj
675 -06, R1 -15
Lasse kongo är en snuskfarbror...han tog chansen att krama lill-tösen två gånger då det tog tid att få fram champagnen :p
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Lasse kongo är en snuskfarbror...han tog chansen att krama lill-tösen två gånger då det tog tid att få fram champagnen :p

Och vad håller de på med på den bilden som ligger först på Youtube-klippet? Dansar Quick-step?
 

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Lund
Hoj
2x CBR600RR
Lasse kongo är en snuskfarbror...han tog chansen att krama lill-tösen två gånger då det tog tid att få fram champagnen :p

Nä det var för att han snöpligt nog missade pallen i första och fick därav ingen kram :)
 

lassekongo 1

anderssonracing.nu
Gick med
12 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
-09 Yamaha R1
Tack så mycket! Nu har jag fått smak på att vara där framme med er, så jag ska se till att det inte var sista gången.:)
 

lassekongo 1

anderssonracing.nu
Gick med
12 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
-09 Yamaha R1
Jag kom inte ner i dina tider Mossberg, men det blev 1.07 på kvalet (torrt) och 1.16 på regnet. I söndags kväll fick jag tag på nya kåpor så den är snart snygg igen.
Jag filmade första racet med en lånad kamera, så den var med när jag åkte av och sen fick jag inte igång den till andra racet (tyvärr)
Jag kan se filmen nu i kameran men det är något som krånglar så att det går inte att överföra det till dator, annars hade den kommit ut på Youtube direkt, någon som har förslag på vad felet kan vara?
 

lassekongo 1

anderssonracing.nu
Gick med
12 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
-09 Yamaha R1
Tack! Jag ser framemot nästa fight, jag ska göra så gott jag kan.
Jag måste hoppa över Linköping för pengarnas skull, men jag vill köra sprintracet i Anderstorp 7/7
När kör du nästa gång?
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top