RIP min kära bror!

f-a-c

Ny medlem
Gick med
21 May 2012
Ort
kalmar
Hoj
KTM 525 EXC -04
Jag kommer ihåg hur glad du blev när jag sa att jag ville ta motorcykelkörkort tillsammans med dig sent förra hösten! Vi hann göra riskettan innan snön fall och vi skulle ta körkortet ihop denna sommaren! Vi skulle ju ha det så roligt med våra motorcyklar i sommar!!!

Jag hoppas verkligen man får köra motorcykel utan körkort där uppe i himmeln.

Saknar och älskar dig storebror!

/

FAC
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Vet hur det känns efter att brossan dog vid en trafikolycka för många år sedan nu.Dom säger att tiden läker alla sår men glömmer, det gör man aldrig.Man bär det med sig som en ryggsäck resten av livet och undrar ibland hur livet hade varit om han inte hade avlidit.Vet inte hur många gånger jag stått vid hans gravsten och snackat skit med honom som ett sätt att fortfarande hålla kontakten med varandra trots att han är död.Gör som jag. åk för brossan med som jag fortfarande inbillar mig håller ett öga på mig från sin himmel.Inte ens döden ska kunna sära på oss i den frågan angående syskonkärlek.

Ta hand om dig nu och ha det gott. :rullandeu
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Plötsligt känns det väldigt olustigt att vara handledare åt brorsan när han nu ska ta sitt mc kort....! Kan inte föreställa mig den sorg du går igenom nu men hoppas du tar dig igenom den!

Hoppas han inte fick lida iaf...

RIP

// Fredrik
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Han kommer säkert att sitta där uppe och skriva en massa goja på sporthoj-himmlen.com ! Varje gångr jag läser nått sånt ställer jag mig en tanke..jag har två små pojkar som skulle bli utan om jag vandrade vidare antingen på knarren eller med fenorna på under någon av mina grottdyk....ändå ger jag mig aldrig. Passion grabbs, passion är starkare än något !
 

vill ha

Dysleksiker
Gick med
14 Aug 2007
Ort
Inte där jag vill
Hoj
KTM 950SM No Pimp Edition
Beklagar sorgen. Kan dessvärre föreställa mig den smärtan. Man får köra hur mycket hoj som helst där.
 

2Wheeldrive

Livet är underbart!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Hej!
Beklagar din sorg.
Jag vet inte vem din bror var eller vad han hette, Men jag sitter nu framför min dator med gråten i halsen.
Hoppas att han har det bra däruppe.
Jag kommer att tända ett ljus för honom ikväll.
RIP
 

mojja83

Guest
Beklagar sorgen. Aldrig roligt när nära och kära går bort:(
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top