Nilax

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
;( Vila i frid. Mina tankar går framförallt till din grabb och dina närmsta.

IMG_0831.jpg

IMG_0959.jpg

IMG_1285.jpg
 
Last edited:

babydahl

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda cbr600rr
Vi saknar ditt leende och glada skratt! Du är mycket saknad och vi glömmer dig aldrig.
Vila i frid vännen! <3
 

Marcus75

Buddah
Gick med
15 May 2005
Ort
Stockholm/Huddinge
Hoj
ZX9R
Lägger upp denna på nytt med en lista så vi vet ungefär hur många som ansluter till tåget.

Vi i Ninjariders klubben vill hedra vår kära Nils (Nilax) medlem och nära vän genom att visa vår sorg och respekt med en körning ut till vägen där olyckan skedde för en tyst minut, tända ljus och lämna blommor.

Vi kommer samlas kl 19:00 på Mc donalds sveavägen imorgon (fredag 25/5) för att sedan i samlad och lugn trupp åka ut. hoppas detta passar så många som möjligt! alla är hjärtligt välkomna att välja med och visa sin sorg och respekt.


1. Mackan (ninjariders)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Tokhult
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Så många på Sveavägen igår, glädje, förväntan inför en ny säsong. Å sen det här... Vif..
 

COLOSSUS

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Täby
Hoj
Suzuki GSXR 1000 L12
Vila i frid Nilax
Hoppas du har det bra där du är och tack för all hjälp.

// Martin & Kattis
 

VenCe

Ny medlem
Gick med
16 Oct 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Tidigare: Yamaha FZ6 -08, Yamaha FZR1000 -91
1. Mackan (ninjariders)
2. Fighter
3. bodhisattva
4. VenCe
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
Klickade in här och förväntade mig att du hade blivit bannad, om det nu hade varit så väl :(

vif
 

sportbike

Guest
Jag hedrar dig på mitt eget sätt genom att helt enkelt sno din profiltext ett tag.
Hoppas det är ok.
 

Pelle S

Bombrepa.se
Gick med
10 Jan 2005
Ort
Hägersten
Hoj
Speed Triple
Vila i frid Nisse.

Detta var väl jävligt onödigt att gå bort på detta sättet :( Jag hade sett fram emot många flera trevliga stunder tillsammans med dig. Mina sorger går åt dig och alla dina nära och kära.

Ha det så bra uppe i hojhimlen. Nu kan du bomba din Bogesundsväg hur mycket du vill.
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Har funderat på något bra att skriva men jag finner inga ord.

Vila i frid vart du än är!
 

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Ort
Huddinge
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
Vi kommer sakna dig Nisse! Du som alltid spred sån glädje och vänskaplighet.
Vi kommer alla att sakna dig men du lever kvar i våra hjärtan
Mina sorger går åt dig och dina nära å kära, speciellt din son som trivdes så bra bak på din hoj!
Det gick ifrån oss alldeles för tidigt.

Nu kan du bomba på Bogan hur mycket du vill. Vi ses där när tiden är kommen!

Vila i frid!
 

omega3

www.bombrepa.se
Gick med
10 May 2008
Ort
Skälby
Hoj
Yamaha R1 -01 + cbr600f1 -87
Nilax! Det sitter en stor klump i magen sedan igår. Du som var så nöjd över den nya ramen och allt... Allt har varit så tungt idag. Tänkte ringa dig bara för bara någon dag sedan men tyvärr kom det nåt annat i mellan och jag hann inte ringa. Nu är det försent... :gråta Du kommer alltid vara saknad på våra körningar och fikapauser! Mina tankar går till din familj och speciellt till din son som var med på en del körningar. Bombrepa har blivit en profil fattigare... Vila i frid vännen! :gråta
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Men va fan, Nisse? Var det där nödvändigt? Jag hade ju tänkt tråka dig i din bogesundstråd och erbjuda mig att hålla banan varm eftersom du iaf skulle tillbringa halva säsongen i gips efter nån galen satsning på nån bankörning...Det skämtet fatsnar ju lite i halsen idag.:död

Hade sett fram emot att ligga bakom dig och njuta av din snygga körning och spårvalen, och att slänga käft över kaffet efteråt. Nu får jag nöja mig med att le åt minnet av hur jag slet för att hänga med dig när du gasade satan med gammelkawwan från tidiga åttiotalet, komplett med bakelitdäck och saggig orginalfjädring. Men det var ju så du gillade det...full fart och alltid ett gapskratt på lut. Så jag skippar det där med "vila i frid" och säger istället ...kör som fan! Och se till att eftervärlden blir lite roligare tills vi kommer....Vi kommer sakna dig!

/Håkan
 

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa 2010
Trodde inte mina öron när Tobbe ringde mig i Tyskland och berättade att du lämnat oss Nisse, inte ens en vecka efter att vi satt på Bullandö och käkade glass och apskrattat.

I och med att jag vet att dina barn förlorat en underbar farsa och vi en bra kompis så började jag tänka på min egen dödlighet. 2 polare döda på 4 dagar är för mycket.

Lägger av med hojåkandet och säljer hojen, det är inte värt riskerna och oron från familjen.

Ligger på hotellrummet och bölar, känner mig som värsta fjollan.

Vi ses Nisse, fast jag hoppas det dröjer. Kommer att försöka schyssta ut oddsen. Kram påre !!
 

Smagatusk

Guest
Första gången jag skriver i denna tråden. Trodde aldrig jag skulle se någon jag faktiskt jag känner igen via nicket här. Så sent som häromdagen hade både han och jag fel vad vi trodde var en GPX750R.

Mycket tråkigt.

Som din stallbroder hoppas jag du har kwakkan med dig. Var än the afterlife may be.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top