Filmer / Bilder

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Hojen hemma, sjukt rolig leksak.
Nu står den kitad med nya kåpor i garaget dock orkade jag inte göra den helt färdig med carbon kåpor och mer dekaler.

20130504_011026.jpg 20130504_011519.jpg

Kan meddela att det var rätt dag att hämta hojen på med tanke på vädret! :banana
 
Last edited:

Shrimp

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2011
Ort
Jönköping
Hoj
Honda CBR 600F4
2 kanon dagar avklarade på Kinnekulle Ring med SMC nu i helgen. Det var skit kul!

20130505_150903.jpg
Titta! Det är slitet på sidan! :yoparty
Rossi släng dig i väggen! :gnissla
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
VARNING FÖR SKIT PÅ PÅFARTEN VID STATOIL VID ROSENLUND

IMAG0770.jpg
Det stod en inte allt för nöjd 18-20åring och blängde på mig när jag stannade och fotade.. :D

Hur sjutton gick det till???????
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ser mer ut som de där är avfarten till Statoil snarare än påfarten till E4:an... :hihi

Men ja hur har han lyckats ? du kunde ju frågat honom. :va
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Ser mer ut som de där är avfarten till Statoil snarare än påfarten till E4:an... :hihi

Men ja hur har han lyckats ? du kunde ju frågat honom. :va

Om man kör på e4 från annan väg så är det såvitt jag vet en påfart. Såg ut som han stått utanför dörrarna till butiken och glömt svänga när han skulle därifrån. Nä det såg inte ut att vara tillfälle att fråga om jag uttrycker mig milt. :)
 

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Blev en liten video redigerad efter dagens träningsmatch... Ljudet vägrar synka i Sony vegas, det är mer eller mindre på alla filer jag slänger in, men mest på mp4 direkt från min samsung S3.
Någon som vart med om det?
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Känns som nån inställning om inte ljudet synkar. Har aldrig varit med dom de då jag knepat och knåpat med film samt ljud i Vegas.
 

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Var riktigt irriterande, slutade med 3 olika konverteringsprogram, inget funkar. det funkar att spela upp de konverterade, samt originalfilmerna i vlc mm utan några synkproblem, så fort jag slänger in filerna i vegas, ballar de ur. Jag fick o-gruppera videon och ljudet och sen justera för att få det att funka.
provade tom att tanka hem windows moviemaker, men blev likadant där =/
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!

Första videon ihopklippt. Va nu inte för hårda för kvalitén kan vara något difus..:gnissla
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Blev en liten video redigerad efter dagens träningsmatch... Ljudet vägrar synka i Sony vegas, det är mer eller mindre på alla filer jag slänger in, men mest på mp4 från min samsung s3
I min Spanien film är klippet med hojarna som kör förbi från min S3 och det funkar ju, även i Vegas
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Första videon ihopklippt. Va nu inte för hårda för kvalitén kan vara något difus..:gnissla

Finns mycket att tänka på när man gör film så det kommer inte jag gå in på då jag inte själv lyckas pricka in knepen :)
Misstänker att du använde dig av Youtubs stabilitetshjälp, den suger och sabbar filmerna enligt mig.
Försök hålla klipplängden kortare, då har man kommit en bit på vägen.
Fortsätt pumpa upp filmer. alltid kul..
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Finns mycket att tänka på när man gör film så det kommer inte jag gå in på då jag inte själv lyckas pricka in knepen :)
Misstänker att du använde dig av Youtubs stabilitetshjälp, den suger och sabbar filmerna enligt mig.
Försök hålla klipplängden kortare, då har man kommit en bit på vägen.
Fortsätt pumpa upp filmer. alltid kul..

Tack för input! Jo nyttjade youtube men lär mig av mina misstag. Och längden, i know.. skyller allt på en lätt bakfylla och gindoftande tangentbord, no a match made in heaven.

Övning ger färdighet som den gravida sa...
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Nice klipp från en snubbe som köra Texas -> Argentina -> Alaska och hem igen. Där snackar vi lång touring, 503 dagar ca:13200 mil genom 22 länder. Något för er långtourare att satsa på ?

 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top