Körning - tid & plats

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Omartini, Nästa onsdag menar jag ;) Vi har skrivit innan om att det är lastzonen på bussfilen vi ska ställa oss såfall. Andra sida kanalen? Är du helt go? De är ju flera meter att gå :tummenupp
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ta diskussionen om körningar och tempo m.m. i tråden för eftersnack eller Allmänt tjöt och håll denna tråden till körning + tider så slipper man leta ihjäl sig efter när och om nån ska köra. :tummenupp
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Hepp får bli en tur i eftermiddag, vädret ser inte så lovande ut i helgen så får passa på idag istället. Får se vad de blir för nån runda. Fler som ska ut ?

Får kanske ge mig ut och testa hur K5:an är på bakhjulet. oouuuwela...

Åker väl hemifrån vid 17 tiden senast. Kan nås på mobilen 070-6711145
 
Last edited:

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Jaha det var ju ett jävla drag på Er gott folk?! Trodde allt det skulle vara fler som vart sugna på men liten tropp är god tropp!

Vädret verkar ju faktiskt vara med oss även om den stekiga hettan inte infaller sig förrens vi svingar en bägare framåt kvällningen

Samling imorgon här Backsippestigen 6och så siktar vi på att lämna Eksjö vid 11:30 så säg att alla dyker in vid 11ish för lite förtjöt. Kom fulltankade så kan vi sikta på vägarna direkt.

Det har blivit ett problem med rutten dock för det visade sig att cykelloppet Sommen runt går i helgen så halva sträckan är belamrad med kamikaze piloter o avspärrningar, men detta ska jag & spiken alldeles strax reda ut. Vi kommer nog styra oss åt Vimmerby hållet men karta kommer upp under kvällen.

Rutt

Kan vara i längsta laget men att kapa av några mil i slutet och köra transportsträcka i slutet är inga problem om vi är möra. Halva sträckan är dock okörd av oss så lite utrymme för flexibilitet finnes

Reviderad Lista:

01: Wicknertz
02: Edmond
03: Zuperbulle, Sover nog kvar på kvällen
04: Spiken
05: Danne Åker hem på natta
06: Jensenyo
07: Ev en lokal förmåga(hänger på utlandsvistelse)

Av samtliga ovan är det endast KTM som är representerat..slump? I think not!!

Kommer Ev. några hojåkare till på kvällen och delar en bägare.

Frågor på detta?
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
..jävla drag....stekigt...svingar en bägare..Backsippestigen 6..fulltankade...kamikaze piloter..spiken..under kvällen...
Reviderad Lista:

01: Wicknertz
02: Edmond
03: Zuperbulle, Sover nog kvar på kvällen
04: Spiken
05: Danne Åker hem på natta
06: Jensenyo
07: Ev en lokal förmåga(hänger på utlandsvistelse)

..KTM ...slump? I think not!!

..några hojåkare .. på kvällen ..bägare.

Frågor på detta?

Försöker hinna med. Har lovat flytta ut en kompis till sitt nya hus i morgon morgon. ser ut som en riktigt fin runda. Kommer iaf joina för bärs vad som än händer!:fakta
 
Last edited:

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Grimstorp
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Jaha det var ju ett jävla drag på Er gott folk?! Trodde allt det skulle vara fler som vart sugna på men liten tropp är god tropp!

Vädret verkar ju faktiskt vara med oss även om den stekiga hettan inte infaller sig förrens vi svingar en bägare framåt kvällningen

Samling imorgon här Backsippestigen 6och så siktar vi på att lämna Eksjö vid 11:30 så säg att alla dyker in vid 11ish för lite förtjöt. Kom fulltankade så kan vi sikta på vägarna direkt.

Det har blivit ett problem med rutten dock för det visade sig att cykelloppet Sommen runt går i helgen så halva sträckan är belamrad med kamikaze piloter o avspärrningar, men detta ska jag & spiken alldeles strax reda ut. Vi kommer nog styra oss åt Vimmerby hållet men karta kommer upp under kvällen.

Rutt

Kan vara i längsta laget men att kapa av några mil i slutet och köra transportsträcka i slutet är inga problem om vi är möra. Halva sträckan är dock okörd av oss så lite utrymme för flexibilitet finnes

Reviderad Lista:

01: Wicknertz
02: Edmond
03: Zuperbulle, Sover nog kvar på kvällen
04: Spiken
05: Danne Åker hem på natta
06: Jensenyo
07: Ev en lokal förmåga(hänger på utlandsvistelse)

Av samtliga ovan är det endast KTM som är representerat..slump? I think not!!

Kommer Ev. några hojåkare till på kvällen och delar en bägare.

Frågor på detta?

Dyker förhoppningsvis upp runt 11, kommer dock ej vara med på kvällen då jag ska upp tidigt för att köra knix-kurs i borås på söndag.
Får vara med på ölen nästa gång istället :)
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag funderar på att köra Tranemo imon måndag mellan 10-13, sen måste jag hem och besiktiga bilen.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Någon som vill köra hoj och få pengar för det på onsdag kl 12? 2-3h behövs en till chafför. Det som gäller är att köra uppe på kapshs testbana på baksidan av coop forum a6. Dom testar vägtullar och vi kommer köra som ett kösystem igen antar jag. En hoj med fläkt är att rekommendera då min gick igång ett antal ggr sist eftersom det inte går särskilt snabbt. Den som vill skickar ett pm till mig :)
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Zuuuuperbullen var snabbast med att anmäla sig. Men kanske kommer fler tillfällen :)

Har bokat in det i outlooken. Inventeringen på jobbet får flytta på sig. Nu ska det tjänas grooova pengar!! Skönt att äntligen ha något vettigt att bränna flextid på!
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Brummande till jobbet så har den efter jobbet med, tänkte ta en sväng till gymmet efter jobbet. Kanske efter gymandet så är ja i farten. Kan skriva här om ja ska ut på nån sväng.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Glöm inte bort att det är onsdag imorgon igen. Det betyder fika och skitsnack på waynes kl 18 :) Det är även mc tema i folkets park i hva imorgon. Vad sägs om att åks vidare dit efter kanelbullen? :rolleyes:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top