Stulen Triumph Daytona T 595 -98 VINRÖD

Fotograf Zäta

In Love, in a Girl with a Dragon Tatoo
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
XT660Z Tenere, Honda VTR 1000 F, Yamaha Thundercat, Triumph Daytona T595 (SÅLD), Yamaha XVS 650 (SÅLD), Projekt- Cafe racer Yamaha XJ 600, Yamaha XS 500 projekt
I natt blev jag av med hojen. Sååå tröttsamt :gnissla

Det sitter en titanpipa på den (ej på bilderna) så den hörs en del. Den är omlackad i Vinrött samt ramen/hjul är grafitgrå. Nästan nya Pirelli Diablo Rossi däck på den.
Handtag och tanklock var Rizoma. Mörkt double bouble kåpglas.

Stals ur garage i Annedal, inga låsdelar/kedja kvar så jag antar att de lastat den på nåt.

Jag nås på 07390-23256 om nån skulle se den nånstans.


2.jpg hjorted.jpg
 

r1ooo

Ride by my self allday everyday!
Gick med
17 Jul 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2005 Yamaha R1
Oj detta hände inte långt ifrån mig, ska hålla ögonen öppna! hoppas den hittar hem snart igen.
 

Fotograf Zäta

In Love, in a Girl with a Dragon Tatoo
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
XT660Z Tenere, Honda VTR 1000 F, Yamaha Thundercat, Triumph Daytona T595 (SÅLD), Yamaha XVS 650 (SÅLD), Projekt- Cafe racer Yamaha XJ 600, Yamaha XS 500 projekt
Tackar!

Ja, man blir så j-a trött på att packet inte kan hålla sina skitiga små fingrar från andras prylar
 

Fotograf Zäta

In Love, in a Girl with a Dragon Tatoo
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
XT660Z Tenere, Honda VTR 1000 F, Yamaha Thundercat, Triumph Daytona T595 (SÅLD), Yamaha XVS 650 (SÅLD), Projekt- Cafe racer Yamaha XJ 600, Yamaha XS 500 projekt
JA!!
De hittade den i natt, efter tips från någon vänlig själ. Bärgaren ställde ut den till Johans idag och jag var där i em och kikade på den. Hoppas på ett snabbt och lyckligt slut och att pärlan snart är hemma igen :)
 

Fotograf Zäta

In Love, in a Girl with a Dragon Tatoo
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
XT660Z Tenere, Honda VTR 1000 F, Yamaha Thundercat, Triumph Daytona T595 (SÅLD), Yamaha XVS 650 (SÅLD), Projekt- Cafe racer Yamaha XJ 600, Yamaha XS 500 projekt
Hojen hittades efter tips på båtvarvet på Kungälvssidan vid Kornhalls färja.
 

Mahhbechh

Börsmäklarn
Gick med
20 Oct 2005
Ort
I en gran.
Hoj
Briggs & Stratton
Det var också ett jävla ställe att ha en stulen hoj på. Inte det första man tänker sig...
 

Fotograf Zäta

In Love, in a Girl with a Dragon Tatoo
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
XT660Z Tenere, Honda VTR 1000 F, Yamaha Thundercat, Triumph Daytona T595 (SÅLD), Yamaha XVS 650 (SÅLD), Projekt- Cafe racer Yamaha XJ 600, Yamaha XS 500 projekt
Nää, helt sant ...
 

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
JA!!
De hittade den i natt, efter tips från någon vänlig själ. Bärgaren ställde ut den till Johans idag och jag var där i em och kikade på den. Hoppas på ett snabbt och lyckligt slut och att pärlan snart är hemma igen :)

Grattis hoppas de inte hunnit med för mycket åverkan på den.

Mvh
Andreas
 

Fotograf Zäta

In Love, in a Girl with a Dragon Tatoo
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
XT660Z Tenere, Honda VTR 1000 F, Yamaha Thundercat, Triumph Daytona T595 (SÅLD), Yamaha XVS 650 (SÅLD), Projekt- Cafe racer Yamaha XJ 600, Yamaha XS 500 projekt
Den såg rätt OK ut, dock dock syntes ju på bakdäcket att de haft rätt skoj med den. Satt nya sulor på ... det var det inte nu längre.
Sen var det tändningslås sönderbrutet, bromsskiva skadad, llite kosmetiskt... repro, bucklor osv, trasiga speglar
Men är motorn OK, så hoppas jag kunna använda den snart igen.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top