Idéer till svensexa?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Vi åkte ut hela gänget till en sommarstuga i skärgården, drack bärs bada och hade en trevlig kväll. Dagen efter hade vi hiphop kurs som alla deltog på. Sen åkte brudgummen wakeboard under dagen.
Kul kväll utan förnedring.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vi åkte ut hela gänget till en sommarstuga i skärgården, drack bärs bada och hade en trevlig kväll. Dagen efter hade vi hiphop kurs som alla deltog på. Sen åkte brudgummen wakeboard under dagen.
Kul kväll utan förnedring.

Lät riktigt soft, förutom hiphop-kursen. Sådär skall en svensexa vara. inget trams och svinerier på stan.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Lät riktigt soft, förutom hiphop-kursen. Sådär skall en svensexa vara. inget trams och svinerier på stan.

En vetenskaplig undersökning visar att det finns ett direkt linjärt samband mellan mängden förnedring på en svensexa och antalet snusande, tribaltatuerade kamphundsägare i umgängeskretsen.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
En vetenskaplig undersökning visar att det finns ett direkt linjärt samband mellan mängden förnedring på en svensexa och antalet snusande, tribaltatuerade kamphundsägare i umgängeskretsen.

Jag är faktiskt inte så övertygad om det. Tror svensexa ala förnedring är ett storstadsfenomen.

(alltså inte landsort/förort där mysbyxor, tribaler och kamphundar figurerar)
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Framförallt verkar det vara vanligast i lite mer löst sammansatta umgängeskretsar.

Så kan det nog vara. Jag skulle aldrig gå med på det. Nu har iofs mina polare säkert den goda smaken att inte dra med mig på sånt. Dessutom har jag inga planer på att gifta mig, så det är inget problem i nuläget :)
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Jag har en ganska tragikomisk svensexa i minnet från 2002...

Vi lyckades liksom aldrig få ihop en bra plan...
Det började med ett ganska kul bortrövande från brudgummens sommarställe, där underskriven & en till iklädda militärkläder & damstrumpor över skallen slet upp honom ur sängen.
I med en liter 7,5% öl till frukost & klädde honom i blommig klänning & fint smink. :lol

Problemet var att han under borgseringen på en surfbräda ut till Sandhamn hade lyckats smita med sig mer bärs...& blev således helt dyngrak....:fyllisar:fyllisar

Vi tappade sedan bort honom, då han hade kopplat loss sig från båten & paddlat in själv, vi hittade honom sedan vid ett tjejgäng där han satt & masserade en efter en mot betalning i cigaretter. (företagsam kille)

Det urartade sedan rejält & han ringde gråtande en kompis som inte hade kunnat närvara & sa att det var den värsta dagen i hans liv...

Haha! ja jävlar!
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
On T:

Jag har en vän som gifte sig lite "Ad hoc" i höstas så vi fick inte chansen att slänga en svensexa då. Nu tänkte vi göra det i efterhand FÖR ATT DET SKA VARA SÅ :mad:

Men lite tight med budget från flera håll, och hyfsat svårt med tid för honom då de är nyblivna småbarnsföräldrar också.

Tips på enkla roliga grejer??

Erbjud er att vakta barnen så att föräldrarna kan gå ut och göra något en helg. Sedan är det bara att skaffa en limpa Marlboro och lära ungarna att röka!:banana
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Erbjud er att vakta barnen så att föräldrarna kan gå ut och göra något en helg. Sedan är det bara att skaffa en limpa Marlboro och lära ungarna att röka!:banana

Det hör till god ton när man är vänner :tummenupp


Dessutom är kotten för kortare event inga bekymmer eftersom "frun" (känns elt overkligt att våra vänner är gifta.. :crash) redan haft sin retroaktiva mö-hippo..

Tilläggas bör, om någon nu orkar fundera på bra förslag, att han inte är hojåkare eller så..
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Lite höghöjd & samarbete kanske?
Gå hinderbana 14m upp i luften eller hoppa från en 9m hög bom?

Äventyrsgården Vidablick i Bankeryd finns isåfall och håller i både svensexor och möhippor.

De har dock världens sämsta hemsida och alkohol är inte heller okej,
men jag vet att man klarar sig alldeles fint i 3 timmar utan bärs :)

http://www.vidablick.org

IMAG0354.jpg
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Lät riktigt soft, förutom hiphop-kursen. Sådär skall en svensexa vara. inget trams och svinerier på stan.

Hiphop kursen var bland det roligaste. Men typ ingen utav oss visste att vi alla skulle deltaga. Kul när 17 snubbar står och försöker följa instruktör i en riktig dans studio. Filmen blev grym...
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top