Tierp 25-26/5

Nils Lagerlöf

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2008
Ort
Spånga
Hoj
Hayabusa
Hej.
Alla ni som gillar att köra fort bör ta chansen att köra på Tierp Arena sista helgen i maj. Det är endast nio team anmälda så vi lär få köra mer än vad vi orkar men det är viktigt att anmäla sig snarast så vi mc-förare visar Tierp att vi stöttar deras arrangemang. Har du aldrig kört dragracing men vill testa och har frågor så får du gärna maila mig på Nils@ncracing.com så ska jag försöka hjälpa dig. Detta är en ren mc-tävling och ett perfekt tillfälle att testa sin gathoj eller racehoj.

Rock on!
Nisse
 
Last edited:

Bellon

Fast i accelerations träsket SGB 81
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Kungsör
Hoj
Zx-12r 00:a och en SV 1000n
En länk till Tierps evenemagnskalender
http://tierparena.com/page/category.php?id=eventkalender 2012
Synd att Tierp inte marknadsfört eventet bättre, jag har endast läst om det på Tierps och Speedgroups hemsida.
Så hjälp gärna till att sprida det.
Min framtid med tävlingshoj ser lite osäker ut just nu, men bara jag vet att jag har hoj att köra på så är jag med.
Björn
 

Bellon

Fast i accelerations träsket SGB 81
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Kungsör
Hoj
Zx-12r 00:a och en SV 1000n
Jaha ! då var även jag anmäld. Nu är det ca 30 anmälda.så vi får hoppas att det kommer fler innan tiden går ut.
 

IngvarB

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Tumba
Hoj
Gsx1100es ++
Jaha ! då var även jag anmäld. Nu är det ca 30 anmälda.så vi får hoppas att det kommer fler innan tiden går ut.

Var ser man vilka som är anmälda och när går anmälningstiden ut? Anmälan till "Run What You Brung" var ju bara ett enkelt email och som svar fick man att man var välkommen, väldigt obyrokratiskt och bra.
Jag kommer att köra om jag hinner få mina kolvar leverade i tid:gnissla En så'n här chans vill man ju inte missa.

/Ingvar

EDIT: Jag svarar själv, http://www.dragracing.eu/event_details.asp?c=y&id=10 för registrerade team till tävlingsklasserna. Anmälningsstopp tävlingsklasser 2012-05-04.
För "Run What You Brung" räcker det med email till emelie@tierparena.com.
 
Last edited:

Bellon

Fast i accelerations träsket SGB 81
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Kungsör
Hoj
Zx-12r 00:a och en SV 1000n
Anmälningstiden är förlängd.
 

Jerka84

Ny medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Täby
Hoj
Honda CBR 954rr / ShovelChopper
Jag kan rekomendera dom som ej ska köra att åka dit ändå och kolla, riktigt jäkla grym anläggning. underbara läktarplatser!
 

vmx-anders

194,237km/h on Ice! (191,19)
Gick med
14 May 2008
Ort
Huddinge
Hoj
Yamaha V-max och XJR
Grymt kul var det!! Fantastisk bana! O flera gånger var det bara att köra in o gasa på nytt efter att just ha åkt. Det gjorde ju inte ont! ;-D :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top