384 online
Sporthoj.com & SMC arbetar ihop för ökad trafiksökerhet

Besök gärna även www.stulnafordon.se och rapportera in ditt stulna fordon. Dessa syns på förstasidan av Sporthoj.com som många läser och ser!
STULET/UPPHITTAT-FORUMET

HUR TRÅDAR SKAPAS?
- Trådnamn: Årsmodell, Tillverkare och modell
- Inkludera bilder!
- Hittelön?
VARFÖR DESSA REGLER?
- Enklare att känna igen
- Lättare att kontakta dig
- Sätta åt tjuvjävlarna!
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR FORUMET TACK
Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 91 till 102 av 102
    Autosolemio engströms avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Hoj
    ZÜNDAPP BELLA R154-58, R205-62 HONDA CB500-71, CB500-72, CBR600F3-95, XL600V-98 , XL650V-05, Suzuki RG125F-92, Yamaha RD350LC-82, XC125-94, SS City Hopper 70cc, El-Minimoto. Sålda RS125,XC125,XL125S,XL125S, CB400N,XV535,TT600,XJ600S, XL600V,VL1700.
    Citat Ursprungligen postat av duccen900ss Visa inlägg
    Kocksgatan Södermalm, ikväll, av en slump.
    Jag var på Kocksgatan och fyndade däck och såg inkentinken.
    Är nog inte Kalle Blomkvistmaterial helt enkelt.

Bra jobbat!

/e

Medlem Zeits avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Hoj
    Suzuki SV650S -06, Suzuki GSX 750 -03
    Citat Ursprungligen postat av duccen900ss Visa inlägg
    Kocksgatan Södermalm, ikväll, av en slump.
    Men...då KAN det ju varit den gröna tripple-liknande hojen som jag såg igår. Var på väg hem från jobbet och mötte en hoj på skanstulls bron. Brydde mig inte om den förrän den var i princip i ögonvrån, då tänkte jag på att den liknade en trippel och var grön. Tänkte direkt på den här tråden, men dum som man är så tänkte man att man måste sett fel...

Nåja, GRYMT att den hittades, och jag hoppas tjuven får tjäna många år inlåst i en mörk, kall, källare och enbart matas med dagg och råttbajs!

Missade just apex evilns avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Hoj
    Triumph SP3 -08
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av Coolz1000 Visa inlägg
    Jag har ett hårstrå från en av tjuvarna som försökte baxa min hoj, känner mig lite som Horacio i CSI Miami. Om jag lämnar in det till polisen, hur stor är chansen att dom matchar dna med deras databas? 0%, 0,1% eller -0,2%?
    Större chans än att de ens försöker

Blå Vit ! PatrickR6s avatar
    Reg.datum
    Sep 2008
    Hoj
    CB1000R
    Garage
    Visa garage
    Nu har jag inte läst hela tråden men har den gröna trajjan utan topp kåpa och bara en lykta återfunnits till sin rätta ägare ? Har nämligen sett denna cykel i 3 dagar nu. varav en gång med kvinna bakpå. Pm för info

Medlem Attitudes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Hoj
    2008, Suzuki Intruder C1800
    Citat Ursprungligen postat av PatrickR6 Visa inlägg
    Nu har jag inte läst hela tråden men har den gröna trajjan utan topp kåpa och bara en lykta återfunnits till sin rätta ägare ? Har nämligen sett denna cykel i 3 dagar nu. varav en gång med kvinna bakpå. Pm för info
    Ja hon har den nu.

Medlem mumselins avatar
    Reg.datum
    Mar 2010
    Hoj
    08, Kawasaki ZX6R
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av PatrickR6 Visa inlägg
    Fan va sjukt, pratade nyss med polisen som sa att de hittade den i flemingsberg. De hade visst stulit 2lime gröna hojar de jävlarna. Någon annan som har saknat sin?

Motor-PT FettSnoks avatar
    Reg.datum
    Apr 2006
    Hoj
    Tuono 1127 Factory, Higland 990Motard
    Garage
    Visa garage
    Hur mår hojen? Är den skadad för livet av sina otillåtna förare?
    Factoryn säljes icke. Du får nöja dig med nåt sämre.

La costen krokodil Micke™s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Hoj
    bilringar och hängröv
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av iceman32 Visa inlägg
    Allvarligt... Är det något som gör mig enormt skogstokig så är det slödder som inte kan låta bli andras egendom. Skulle jag råka ut för samma sak, att någon snor min hoj och jag ser det så vågar jag inte ens tänka på vad som skulle hända med den eller de idioter som utför stölden. De skulle iaf önska sig att de aldrig någonsin ens tänkte tanken på att ens titta på min hoj, ordet KeTtInG, och användadet av denna skulle få en helt ny innebörd... Fy faan...

Lätt att sitta här och vara kaxig, och ärligt, jag vet inte vad jag skulle göra, men det skulle svartna för mina ögon och helt andra känslor skulle ta överhand, inget snack om saken..

Gällande dessa svin så kan jag bara hoppas att de på något sätt åker dit, dock inte av polis, som ändå fullkomligt skiter i det, utan av någon som har samma inställning som jag har till denna typ av slödder.

Jag vet inte vad man kan göra för att få behålla sin hoj från slödder som dessa, alla gör säkert det de kan, men vill idioterna ha något så spelar det ju ingen roll, utan känslor och samvete tar dom det som de vill ha, och det sker hojstölder dagligen, en dag är det just "din hoj" som blir stulen, vad gör du då, hur känner du dig då och vad vill du göra med slöddret som gjort det?

Jag undrar vart det svenska sammhället är på väg, vart är rättvisan, civilcuraget, strängare straff, kraftigare polisiära ageranden m.m. Snart är det väl lagligt att stjäla andras egendomar...
    Jag tycker på fullaste allvar att folk som lider av kleptomani borde få händerna amputerade likt vissa afrikanska länder. Nån annan son tycker likadant?

Konceptet M|ckes avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Hoj
    Yamaha R1 -05
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av Micke™ Visa inlägg
    Jag tycker p fullaste allvar att folk som lider av kleptomani borde f hnderna amputerade likt vissa afrikanska lnder. Nn annan son tycker likadant?
    Nja, lite val hart kanske. Men lite hardare straff an 'du gjorde fel det forstar du val men behall den du' kanske ar pa plats.

Onskar ingen annan person illa men vi kanske borde visa lite hardare vad lagar och regler ar. Men det galler ju aven nar hoj akare aker for fort....
    Antingen har man regler som skall foljas eller inte. Man kan inte ha dom som bara passar...

En eloge till folk som orkar jaga och kolla upp saker dock

*saknar svenska tecken av nan anledning*
    Senast redigerat av M|cke den 2012-04-05 klockan 00:21.
    Streetfighters Stockholm MC

Medlem mumselins avatar
    Reg.datum
    Mar 2010
    Hoj
    08, Kawasaki ZX6R
    Garage
    Visa garage
    Imorgon får man hem den gröna faran igen! Jag får tacka alla igen för all hjälp.

Har bara kraschat en gång än så länge! stecktechs avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Hoj
    Bandit -09
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av Micke™ Visa inlägg
    Jag tycker på fullaste allvar att folk som lider av kleptomani borde få händerna amputerade likt vissa afrikanska länder. Nån annan son tycker likadant?
    Har en god vän till mig som är lite mini-kleptoman. Han snor dock endast tändare, så det borde han väl inte mista sina händer för?

Medlem yonssons avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Hoj
    2004, Triumph Thruxton
    Garage
    Visa garage
    Citat Ursprungligen postat av stecktech Visa inlägg
    Har en god vän till mig som är lite mini-kleptoman. Han snor dock endast tändare, så det borde han väl inte mista sina händer för?
    En lillfingernagel kanske?
    Skönt att en person fått tillbaka sin hoj i alla fall. Ett tips om det är ett område med många stulna hojar är att ringa socialtjänsten och fråga om de har fältare i området, för att få deras nummer. De brukar ha bra kontakt (och direktnummer) till de poliser som har området "som ansvar". Då är det lättare att snabbt får dit poliser vid behov.

Säg att ni arbetar på en av högstadieskolorna i området när ni ringer socialtjänsten, så får ni garanterat telefonnummer.
    The Triumph Thruxton Lake Vättern Tour 2014 den 28-29 juni. Gör din intresseanmälan här: http://doodle.com/ar9fyn579k5z9hcg

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Besökte du mässan Intermot i Köln 1-5 Oktober?
Ja
Nej

[ Visa resultat ]
Garaget
2002 Kawasaki Mean Streak av Janu4ri

2009 Ducati Monster 696 av Malin

2014 Suzuki GSR 750 av CsabaM

Bloggar
Jobbar på..... av Toyman

Röda districtet.. av Toyman

En jävla knall av Toyman