LMS RR-Träningar 2012

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Nykvarn
Hoj
Nada
Provar här med, då inte pengarna räcker till så kommer jag inte köra SM:et på sviestad men då tänkte jag att man kunde passa på och hjälpa till som funktionär. Dock nu så har det dykt upp något med jobbet som gör att jag måste byta dag från lördagen till söndagen och sen gärna få information om vart man ska samlas och när. Jag har försökt att få tag på någon på lms via roadracing@lms.se men får inget svar, någon här som kan hjälpa mig kring vem man ska kontakta? Vill gärna hjälpa till, men har idag svårigheter att få till lördagen.

//Anders
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Hur ser vädret ut där nere, tror ni på torr bana i eftermiddag? Här i Södertälje så är det läskigt ostadigt...
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Tack Stefan för det trevliga vädret och tack alla andra som gjorde träningen möjlig!

Kan vi inte införa transponderkrav på träning? Jag tycker att det skulle bli roligare och taggande om man såg hur snabbt alla åkte samt mycket roligare för den lilla publik som vi faktiskt har på träningarna!
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
I morgon är det ingen vanlig roadracing träning, det är funkiskörning!

Alltså endast LMS funktionärer är välkomna att köra! Självklart är det gratis!
Vi kommer köra minst en gatgrupp och en grupp för racehojar.

Jag kommer hålla i träningen men behöver ett gäng som hjälper mig. Jag hoppas att några fler av förarna som körde i helgen kommer och hjälper till.
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Typiskt, jag som hade sett fram emot imorgon eftersom jag är bortrest nästa vecka :huvet Hade gärna vart funkis om man inte hade haft så långt till banan... Men till alla ni som är funkisar, stooort tack!
 

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Linköping
Hoj
R1200GS
Det är precis lika långt till banan när man skall vara funkis som när man skall träna.

Typiskt, jag som hade sett fram emot imorgon eftersom jag är bortrest nästa vecka :huvet Hade gärna vart funkis om man inte hade haft så långt till banan... Men till alla ni som är funkisar, stooort tack!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top