LMS RR-Träningar 2012

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Klassisk fråga, var är bilderna? Var ju fler fotografer på Sviestad än på en pressträff :p
 

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Ja, vi som tvingades jobba istället vill ju se snöbyarna, spöregnet och dom huttrande pingvinerna :tungan

Torrt, lite kyligt men en trevlig kväll tills det kom nått hagellikande skit och solen gick i moln, men hann med två 20 min pass.
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Klassisk fråga, var är bilderna? Var ju fler fotografer på Sviestad än på en pressträff :p

Ett tips kan va att titta i corren nästa vecka!

I väntan på att tidningen ska dimpa ner i brevlådan så kommer det nog under kvällen upp bilder på http://3773.se/ om jag känner Elle rätt!
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Hade du dubbdäcken på Otto? 59:eek:r åker ju du i snöstorm!

Ja något åt det hållet! ett sopslut Pirelli och förfrusna fingrar så blev det inte snabbare!

Försökte komma underfund med hur framändan ska kännas när man går lite fortare in i svängarna med pirelli istället för att försöka pressa snabba varvtider. Med lite tur så kanske jag blir vän med italienska ostarna på torpet i helgen!
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Ja något åt det hållet! ett sopslut Pirelli och förfrusna fingrar så blev det inte snabbare!

Försökte komma underfund med hur framändan ska kännas när man går lite fortare in i svängarna med pirelli istället för att försöka pressa snabba varvtider. Med lite tur så kanske jag blir vän med italienska ostarna på torpet i helgen!
Hörde att ni hade det rejält kallt.

Jag gillade Pirelli men jag åker ju inte lika fort som du men jag tror ni kommer att bli kompisar så småningom :tummenupp
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Hörde att ni hade det rejält kallt.

Jag gillade Pirelli men jag åker ju inte lika fort som du men jag tror ni kommer att bli kompisar så småningom :tummenupp

Ja det tror jag med!
Men jag har i princip aldrig åkt på något annat än dunlop under min långa och framgångsrika roadracingkarriär och det tar ju som bekant lite tid för en gammal jävel som mig att lära om!
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Ja det tror jag med!
Men jag har i princip aldrig åkt på något annat än dunlop under min långa och framgångsrika roadracingkarriär och det tar ju som bekant lite tid för en gammal jävel som mig att lära om!
Gammal?

Kom igen när dagens höjdpunkt är att du lyckas tömma blåsan på mindre än en kvart... :3freak
 

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Linköping
Hoj
R1200GS
Det verkar vara segt att få in funkisanmälningar i förväg.
Då finns ju en klar risk att träningsansvarig helt enkelt ställer in träningen och det vill vi ju inte eller hur?
Jag kan ju påminna om att om man ställer upp som funkis enl. villkoren på hemsidan så tränar man billigare men har man inte anmält när man tänker vara funkis så tycker inte jag att man uppfyller de villkoren.
Så därför, Anmäl er som funkis i tid!

/Stefan
 

Marcus_cbr

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2006
Ort
Skövde
Hoj
En sån med trampor på..
Det verkar vara segt att få in funkisanmälningar i förväg.
Då finns ju en klar risk att träningsansvarig helt enkelt ställer in träningen och det vill vi ju inte eller hur?
Jag kan ju påminna om att om man ställer upp som funkis enl. villkoren på hemsidan så tränar man billigare men har man inte anmält när man tänker vara funkis så tycker inte jag att man uppfyller de villkoren.
Så därför, Anmäl er som funkis i tid!

/Stefan

Jag ska träna för första gången hos er på tisdag, och har med mig en mekaniker (farsan) som kan ställa upp som flaggvakt om det behövs! :)
 

Antec

Att vara lycklig, Är väl inte OLAGLIGT
Gick med
14 Jun 2008
Ort
Mjölby
Hoj
-08 Honda cbr 1000
Joo kan bara hålla med. Synd bara de träliga däck slitaget. Men passerade ändå minuten med 59.82 personbästa.. Så jag är nöjd..
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Hann nästan dit idag, köpte en racebuss idag! :banana

Nästa vecka är det dock Mantorp, så den träningen missar jag dessvärre också... Men sen så!
 

toppfart

man kan inte vara bäst på allt
Gick med
30 Jul 2009
Ort
skärblacka
Hoj
2007 honda cbr 600 rr race
tack för en kanonkväll hoppas på mera startträning nästa gång:tummenupp
 

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Japp det är roligt och funkar bra. Nu ser vi fram emot Anderstorp där vi ska vara funkisar :):yoparty
 

TheWhip

Medlem
Gick med
17 Jun 2011
Ort
Linköping
Hoj
R1-03 Banhoj, Yamaha XS 750 -77 (Caféracerobjekt)
Var lite värre än det verkade som. Nyckelbenet av och radius och ulna i handleden är splittrade och båtbenet av. Opereras på fredag så bye bye km1 tyvärr.


53e30720-c492-7669.jpg
53e30720-c49e-013d.jpg
53e30720-c4bd-22f9.jpg
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top