Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Värst vad här är gnällig atmosfär? :va

Plastat, spacklat, slipat & målat båtskrället nu! :yoparty

Och lirat lite boll med polare nån timma så nu är man rätt mör. :näsblod
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Vem har sagt något om att partnern ska följa med? ;) Nä, klart att man vill göra saker tillsammans också (vill man inte det är ju nåt allvarligt fel) men när jag pratar om mina "spontana äventyr" handlar det ofta om saker som "Jag blev erbjuden ett jobb på en hästgård 50 mil härifrån", "Jag hittade ett jobb på Island som jag vill testa" och "Jag funderar på att åka till Berlin och plugga tyska" och sånt är inte alltid så uppskattat av en partner har jag märkt. ;)

Jag håller fortfarande kvar min dröm om att åka till Australien och jobba, trots att jag har en partner. Han uppskattar det inte direkt, men inte så att han inte vill att jag ska åka utan är mer ledsen för att jag vill åka så långt bort och att vi inte kommer att kunna umgås alls utöver Skype.

Han kan ju antingen åka med eller stanna hemma, jag vill inte ge upp min dröm för någon som jag inte ens vet om det håller för resten av livet med.
 

_Dräparen_

Medlem
Gick med
29 Sep 2011
Ort
Södertälje
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 900SSiE -00
Varför kan ni inte umgås via skype? Det finns även där nere. Jag brukar använda det när jag reser rundt på ön.
Vill han inte följa med är det ju bara synd för hans del. Får man en chans att upptäcka det där landet så ska man ta det.

Mitt ex var inte heller så intresserad av att åka dit.Hon ville hellre åka till Thailand, varför man nu vill det.
Det första jag gjorde efter att vi sepparerat var att boka en 11 veckors biljett till Australien. Och jag ångrar mig inte en sekund att jag åkte dit. Att det sen har blivit några resor till är ju inget att vara ledsen över.
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tänk om ditt krut tagit slut soldat. :näsblod
Jo. Sluta lipa! :7peta

Man får väl spara en patron I första förbandslådan då Vafan, tänk lite nu :7peta :tungan


Nu är du varken snäll eller subtil :(
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
D har kortare pipa också, var mest det jag tänkte hur det blev med precisionen då :)

Tror att c också har det, tar slut direkt efter handskyddet. Precisionen tycker jag inte det är något fel på, jag skjuter helt Ok med min :)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Gomorron. :)

Om man inte stöttar varandra i det man vill göra är det dömt att misslyckas. Man ska kunna göra saker för sig men oxå tillsammans. Vem tackar nej till att resa oavsett vart det är. Nya erfarenheter är ju alltid spännande och bra. Hade jag obegränsat med pengar hade jag velat se i stort sett hela världen o upplevt massa nya kulturer.




Hämta järnspettet och döda alla.

Skulle det varit.

Får det till Lataa rautakanki ja tapa kaikki men jag kan ha fel. :D
 
Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Om djur blir som sina ägare har jag problem.
Min katt var inte populär i sin grupp och har lite ticks efter det.
Kommer det hit folk han inte känner "gräver" han ner sin mat.

Nu när jag har haft tonåring här har hon nog stulit mat av honom. Han gräver så förbannat.
Idag talade jag om för honom att tonåringen åkt hem och ingen kommer att ta hans mat :fakta

Kattfan strosar in på toa och börjar gräva hysteriskt i kattlådan :huvet
När han kommer ut glor han mig i ögonen som för att säg: -Det kan du inte göra något åt. Biiiiiiiiatch!

Ja, han sprider givetvis all kattsand på golvet :näsblod


DSC_0983.jpg
 
Last edited:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Varför kan ni inte umgås via skype? Det finns även där nere. Jag brukar använda det när jag reser rundt på ön.
Vill han inte följa med är det ju bara synd för hans del. Får man en chans att upptäcka det där landet så ska man ta det.

Mitt ex var inte heller så intresserad av att åka dit.Hon ville hellre åka till Thailand, varför man nu vill det.
Det första jag gjorde efter att vi sepparerat var att boka en 11 veckors biljett till Australien. Och jag ångrar mig inte en sekund att jag åkte dit. Att det sen har blivit några resor till är ju inget att vara ledsen över.

Ja, nu läste du fel som nämnts, men det är som du säger, hans förlust om han inte vill åka med när jag säger att han gärna får göra det. Poängen är ju att jag försöker hålla kvar mina drömmar som jag hade sen innan jag hade ett förhållande trots att min livssituation har ändrats idag. Många ger ju upp sina drömmar för att sina partner inte ska bli ledsna eller dylikt, det är det jag inte vill råka ut för den här gången.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Gomorron. :)

Om man inte stöttar varandra i det man vill göra är det dömt att misslyckas. Man ska kunna göra saker för sig men oxå tillsammans. Vem tackar nej till att resa oavsett vart det är. Nya erfarenheter är ju alltid spännande och bra. Hade jag obegränsat med pengar hade jag velat se i stort sett hela världen o upplevt massa nya kulturer.






Får det till Lataa rautakanki ja tapa kaikki men jag kan ha fel. :D

Jag vet inte. Usel på finska.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
När mitt senaste tog slut så glodde jag igenom ett par säsonger av min dåtida favoritserie under kvällarna i ungefär en vecka, sen var det mesta bra igen.

Nu ser jag bara fördelar med att vara singel.

Det har inte att göra med att ligga runt, utan enbart att det är så jävla skönt att kunna göra precis vad man vill när man vill.

Förra sommarn brände jag t ex massor med semester och typ 50k på bandagar enbart för mitt egna nöjes skull, försök att få igenom det om man har en tjej som vill att man ska "hitta på saker" ihop hela tiden.. :gnissla

Jag jobbade 12h dagar och helger i två månader å brände 75k på cross och ny hoj samma månad så den fördelen är jag inte sen att se :D

Är väl mest barnsligt "men alla andra...." tänkande som smög sig på nu när jag tvingas ta de lugnt.

Men tack för påminnelsen, lätt att glömma vvad man har :)
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top