Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Kände ett behov av att avge ett livstecken från mig. Har börjat jobba och sitter knappt vid datorn nuförtiden. Igår ansåg jag mig ha lite tid över så jag stack till Lammet och överraskade honom :hihi

Min sömn har gått och rövknullat så den går numera och haltar som enbent elefantknullad pirat. Inte ens 12 timmars sömn totalt sett på tre dygn. :crash

Och jag saknar att sitta och lusläsa alla värdelösa inlägg härinne :glömdet


På tal om kunder... Jag jobbar ju med kunder, måste bara hålla med Anna, det finns guldkorn man minns. Min jobbvecka har varit sjukt märklig... I måndags kom en kille och slängde iväg en liten flirt genom att gå hela vägen bort från containern bredvid sin bil med ett metallrör för att fråga just mig, med ett stort leende, om det skulle i den containern bredvid hans bil vilket han själv redan visste om. Sen innan jag åkte var han tydlig med att le och säga hejdå. Igår blev jag kallad för sötnos av en kund. Idag fick jag en slängkyss av en gubbe och en annan gav mig ett helt nytt ljus i ett glas "Du kan väl ta den!" istället för att slänga det.

Ibland trivs jag med mitt jobb trots att det är sjukt ostimulerande. Det är ju de kunderna som gör det :D
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Min sömn har gått och rövknullat så den går numera och haltar som enbent elefantknullad pirat. Inte ens 12 timmars sömn totalt sett på tre dygn. :crash

Jag älskar ditt underbart vackra sätt att beskriva verkligheten, det finns ingen som kunde ha beskrivit det så poetiskt som du. :)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag tänkte på de engelska talesätten som lyder "when pigs fly" och "when hell freezes over", som innebär att något oväntat händer. Mer säger jag inte. :)

Ska han på dejt tro?

Kände ett behov av att avge ett livstecken från mig. Har börjat jobba och sitter knappt vid datorn nuförtiden. Igår ansåg jag mig ha lite tid över så jag stack till Lammet och överraskade honom :hihi

Min sömn har gått och rövknullat så den går numera och haltar som enbent elefantknullad pirat. Inte ens 12 timmars sömn totalt sett på tre dygn. :crash

Och jag saknar att sitta och lusläsa alla värdelösa inlägg härinne :glömdet


På tal om kunder... Jag jobbar ju med kunder, måste bara hålla med Anna, det finns guldkorn man minns. Min jobbvecka har varit sjukt märklig... I måndags kom en kille och slängde iväg en liten flirt genom att gå hela vägen bort från containern bredvid sin bil med ett metallrör för att fråga just mig, med ett stort leende, om det skulle i den containern bredvid hans bil vilket han själv redan visste om. Sen innan jag åkte var han tydlig med att le och säga hejdå. Igår blev jag kallad för sötnos av en kund. Idag fick jag en slängkyss av en gubbe och en annan gav mig ett helt nytt ljus i ett glas "Du kan väl ta den!" istället för att slänga det.

Ibland trivs jag med mitt jobb trots att det är sjukt ostimulerande. Det är ju de kunderna som gör det :D

Jag håller med nu när jag lugnat mig. :) Det va en farbror som kallade mig lilla vän på ett fint sätt senare på dagen o det satte ett leende i ansiktet igen. :)
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Äntligen någon i hennes ålder som stöter på henne :crash

Du tror alltså att det aldrig hänt :näsblod :glömdet

Förlåt A_NN_A, jag kunde bara inte låta bli. :rodnar Ska aldrig hända igen, jag lovar.

Du glömde vem du pratade med bara. Det kan hända. En gång. :crash


Sen när började du fråga om lov?

Jag tyckte det såg bra ut :hihi


Va? Jag trodde alla ville ha lammkött ju......:va

Givetvis. Vad annars :va


Ja det är A_NN_As fel.

Allt är mitt fel :arsele
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top