Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Meh, vad gjorde ni med båten?!

Tydligen sprack gaveln litegranna när vi var ut i skärgården i 2.5m vågor och ölade lite igår.

Väktes idag vid 12 tiden av att brandkåren ringde och sade att de pumpat ur min båt som haft några kubik vatten i sig och hängt i förtöjningslinorna. Och frågade om jag inte kunde komma och ta vara på den.
Roligt i strålande sol med en sjuhelvittes baksmälla.
:död
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag jobbar till vecka 28, så mig är det ett helvete för :hihi
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Anna saknar förstånd helt o hållet, Så hennes semester kommer ju vara heeelt galen.

Jag däremot jobbar som de andra duktiga till v.28 sen blir det slappa o dricka Smirnoff Ice varje dag i två veckor!
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Anna saknar förstånd helt o hållet, Så hennes semester kommer ju vara heeelt galen.

Jag däremot jobbar som de andra duktiga till v.28 sen blir det slappa o dricka Smirnoff Ice varje dag i två veckor!

Har ni bara 2 veckor semester i Åtvid, i övriga Sverige har vi 5 eller fler? :va
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Anna saknar förstånd helt o hållet, Så hennes semester kommer ju vara heeelt galen.

Jag däremot jobbar som de andra duktiga till v.28 sen blir det slappa o dricka Smirnoff Ice varje dag i två veckor!


Jag är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :krama
Har ni bara 2 veckor semester i Åtvid, i övriga Sverige har vi 5 eller fler? :va

Broberg förtjänar inte mer. Det är knappt han borde få de två veckorna :hihi
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :krama


Broberg förtjänar inte mer. Det är knappt han borde få de två veckorna :hihi

Broberg kanske är en jävul rentav :) Själv har jag 6 veckor. Varav 5 nu i sommar. Jag har det för bra egentligen... :D Tycker Anna. :rolleyes:
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Broberg kanske är en jävul rentav :) Själv har jag 6 veckor. Varav 5 nu i sommar. Jag har det för bra egentligen... :D Tycker Anna. :rolleyes:


Det är han absolut. Allt annat är otänkbart :tungan

Du har det för bra :yoparty
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top